

[OB & OBFL] Buja po wymianie tulejek i sworzni
#1
OFFLINE
Napisany 24 maja 2014 - 03:51
#2
OFFLINE
#3
OFFLINE
Napisany 24 maja 2014 - 08:22

ZWYKŁY KLUBOWICZ
#4
OFFLINE
Napisany 24 maja 2014 - 08:24
#5
OFFLINE
#6
OFFLINE
Napisany 24 maja 2014 - 08:52
#7
OFFLINE
Napisany 24 maja 2014 - 12:29
#8
OFFLINE
Napisany 24 maja 2014 - 18:07

#9
OFFLINE
Napisany 24 maja 2014 - 19:51
wynikiem to akurat nie ma co się sugerować. Jak nie były wymieniane, albo mają już sporo km natłuczone, to pewnie i tak stanowią dekorację. Wystarczy wyjąć i sprawdzić, czy działa. Można bardzo się zdziwić, nawet jak z zewnątrz będzie wyglądać na sprawny. U mnie był wynik ponad 70%, a jak wziąłem do ręki wyciągnięte amory, to nadawały się tylko na śmietnik - tylne nie działały, a przednie imitowały to działanie. Ten wynik zrobiły mi same sprężyny. Po zmianie na nowe amorki, jazda zupełnie inna.odrazu sprawdzisz sprawność amortyzatorów
#10
OFFLINE
Napisany 25 maja 2014 - 20:24
Ale będąc na szarpakach można "przy okazji" sprawdzić ,może sam wynik już wiele powie jeśli różnice np. będą wynosiły ponad 10%

#11
OFFLINE
Napisany 06 czerwca 2014 - 16:06
#12
OFFLINE
Napisany 06 czerwca 2014 - 18:43
#13
OFFLINE
Napisany 06 czerwca 2014 - 18:51
Jak wymienisz końcówki drążków to obowiązkowo zbieżność.
"Jestem lordem, jeżdżę Fordem :)"
#14
OFFLINE
Napisany 06 czerwca 2014 - 19:19
Jak wymienisz końcówki drążków to obowiązkowo zbieżność.
ale on wymienił wahacze

pytanie co to były za wahacze , jeśli te allegrowe z najtańszymi tulejami to będzie bujać jak na morzu , one strasznie miękkie są
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#15
OFFLINE
Napisany 06 czerwca 2014 - 19:43
ale on wymienił wahacze
I pisał, że chce jeszcze końcówki wymienić.
"Jestem lordem, jeżdżę Fordem :)"
#16
OFFLINE
Napisany 06 czerwca 2014 - 19:48
#17
OFFLINE
Napisany 06 czerwca 2014 - 20:36
#18
OFFLINE
Napisany 06 czerwca 2014 - 20:55
nie były najtańsze i się okazało że nie najlepsze
Tuleje mają być Lemforder, duże najlepiej od BMW. Na takim zestawie nic nie buja i nie pływa, oczywiście pod warunkiem, że pozostałe elementy zawieszenie są OK.
"Jestem lordem, jeżdżę Fordem :)"
#19
OFFLINE
Napisany 08 czerwca 2014 - 10:15
Tuleje mają być Lemforder, duże najlepiej od BMW. Na takim zestawie nic nie buja i nie pływa, oczywiście pod warunkiem, że pozostałe elementy zawieszenie są OK.
nie koniecznie "tylko lemforder i nie koniecznie z B_ryki M_łodego W_..." ja mam założone febi i już ok 10tys zrobione i jest ok, a tuleje były dedykowane dla omegi!
lemforder to lider takich części ale nie każdego stać na to , kpl na przód koszt ok250zł a febi ok 160zł.
(to w omedze nr 1 a w omedze nr 2 mam febi od 6lat jeden zał.kpl i jest ok)
#20
OFFLINE
Napisany 08 czerwca 2014 - 14:54

Ale i tak następne będą PU