[OB & OBFL] Sondy Lambda i ich wtyczki
#1 OFFLINE
Napisany 09 maja 2014 - 15:51
#2 OFFLINE
Napisany 09 maja 2014 - 23:04
#3 OFFLINE
Napisany 10 maja 2014 - 09:34
PS. te przewody o których pisałem w poprzednim poście mają kolory czarno brązowy oraz czarno biały chyba, są dosyć brudne nie mam jak zrobić zdjęcia ;/ bo nie mogę znaleźć ładowarki do aparatu ;/ ;D
#4 OFFLINE
Napisany 10 maja 2014 - 09:56
jedna sonda była czarna osmolona druga nie, czy to coś znaczy
Pewnie znaczy widać gołym okiem że nie dopala lub leje olejem.Przewody mogą być od sterownika gazu i nie są podłączone.
#5 OFFLINE
Napisany 10 maja 2014 - 10:05
#6 OFFLINE
Napisany 10 maja 2014 - 10:13
możliwe że palił dużo przez odpięty odkurzacz i rurki od jego zaworu ?
Odkurzacz to tylko eco i nie jest do spalania potrzebny ,,, wywalając odkurzacz należy wywalić zawór i zaślepić porządnie rurki prowadzące do kolektorów.Jak wtryski leją też będzie palił 18 .Trzeba podpiąć pod komputer i zobaczyć jakie są parametry inaczej trudno wywróżyć.
#7 OFFLINE
Napisany 10 maja 2014 - 10:21
#8 OFFLINE
Napisany 10 maja 2014 - 14:02
Tzn wtryski benzynowe że leją ?
Co nie mogą ? niektóre nawet się nie zamykają.
#9 OFFLINE
Napisany 10 maja 2014 - 20:29
Oleju tak jeszcze nie pożera ;D ale paliwem leje na Bank sam nie wiem już co wymienić żeby było dobrze, auto odpala jeździ ale nie ma mocy wymieniłem świece cewkę teraz sondy lewusa nie dostaje bo dolot i wszystko inne też zrobiłem na co bym mógł stawiać dalej
A przepływkę to kolega brał pod uwagę?
#10 OFFLINE
Napisany 11 maja 2014 - 08:05
Co nie mogą ? niektóre nawet się nie zamykają.
Nie no nie mówię że nie mogą,na jakiej podstawie miałbym twierdzić że tak nie jest wszystko możliwe, jedyne co pozostaje to podłączyć pod kompa i to wszystko obejrzeć. Na coś szczególnego zwrócić uwagę po podłączeniu pod komputer ?. Jeżeli chodzi o przepływomierz to tak brałem pod uwagę przymierzam się do jego wymiany. jeszcze nie byłem autem na kompie dlatego wymieniam jak leci czujniki itd bo auto było bo porządnym zwarciu i pewnie sporo elementów było wymienione, nawet na pewno. ale może ktoś coś pominął i dlatego dzieje się tak a nie inaczej.
#11 OFFLINE
Napisany 11 maja 2014 - 08:35
Nie no nie mówię że nie mogą,na jakiej podstawie miałbym twierdzić że tak nie jest wszystko możliwe, jedyne co pozostaje to podłączyć pod kompa i to wszystko obejrzeć. Na coś szczególnego zwrócić uwagę po podłączeniu pod komputer ?. Jeżeli chodzi o przepływomierz to tak brałem pod uwagę przymierzam się do jego wymiany. jeszcze nie byłem autem na kompie dlatego wymieniam jak leci czujniki itd bo auto było bo porządnym zwarciu i pewnie sporo elementów było wymienione, nawet na pewno. ale może ktoś coś pominął i dlatego dzieje się tak a nie inaczej.
Jeżeli masz podejrzenia co do przepływki to ją odepnij całkiem ,,,silnik powinien pracować inaczej to samo możesz zrobić z czujnikiem powietrza dolotowego.
#12 OFFLINE
Napisany 11 maja 2014 - 09:29
#13 OFFLINE
Napisany 26 stycznia 2015 - 11:52
#14 OFFLINE
Napisany 26 stycznia 2015 - 14:45
#15 OFFLINE
Napisany 26 stycznia 2015 - 17:59
#16 OFFLINE
Napisany 26 stycznia 2015 - 21:46
#17 OFFLINE
Napisany 26 stycznia 2015 - 23:07
#18 OFFLINE
Napisany 26 stycznia 2015 - 23:36
Poza tym przednie sondy działają inaczej jak tylne więc tak samo nie możesz pomylić.
#19 OFFLINE
Napisany 27 stycznia 2015 - 00:07
#20 OFFLINE
Napisany 27 stycznia 2015 - 11:48
No właśnie mi się wydaję ze to nie jest obojętnie jak, są 4 sondy które pierwsze 2 szczytują wstępnie i następne 2 które już szczytują spaliny po przejściu przez katalizatory.I teraz jeszcze jest pytanie czy jest różnica miedzy prawą a lewą sondą ?
Pierwsze sondy sterują pracą silnika, a drugie sondy są diagnostyczne do katalizatorów
Rząd 1 to strona pasażera, rząd 2 to strona kierowcy