Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

[OB & OBFL] Parownik LOVATO


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
12 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   SzeregowyRDM

SzeregowyRDM

    Może będzie 2.2 niedługo.

  • 361 postów
  • Dołączył: 10-11-2012
  • Skąd: Radom WR

Napisany 03 maja 2014 - 14:27

Panowie pytanie do was. Czy opłaca się kupować zestaw naprawczy(Zestaw naprawczy ) do mieszalnika LOVATO czy zmienić go na taki np. MIESZALNIK Jutro bd w okolicach Buska u rodzinki i może bym go wziął jakby był dobry. Ewentualnie taki nowy NOWY co lepsze waszym zdaniem?

#2 OFFLINE   Aros

Aros

    3.7 + LSD :D

  • 1 764 postów
  • Dołączył: 03-06-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.6i 24v C36GET Lotus Omega

Napisany 03 maja 2014 - 18:16

Kup lepiej nowy, a jak chcesz to podjedź w Radomiu na Gryczaną, gość na prawdę wie co robi i zna się na tym, żaden partacz. Ja jeżdżę tylko do niego.

Dodany obrazek


#3 OFFLINE   SzeregowyRDM

SzeregowyRDM

    Może będzie 2.2 niedługo.

  • 361 postów
  • Dołączył: 10-11-2012
  • Skąd: Radom WR

Napisany 03 maja 2014 - 18:18

Aros a jak z ceną u tego gościa? Bardzo się ceni? Ile regeneracja u niego kosztuję?

#4 OFFLINE   Aros

Aros

    3.7 + LSD :D

  • 1 764 postów
  • Dołączył: 03-06-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.6i 24v C36GET Lotus Omega

Napisany 03 maja 2014 - 18:33

Jak pytałem się o reduktor do ojca 2.0 sekwencji to 260zł mi powiedział za Zeta N razem z robotą. Powiedz mu że masz namiar od chłopaka od czerwonej omegi 3.0 z Grójca.

Dodany obrazek


#5 OFFLINE   Alley

Alley

    wolny folwark

  • 3 241 postów
  • Dołączył: 20-09-2009
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 03 maja 2014 - 18:59

Jak pytałem się o reduktor do ojca 2.0 sekwencji to 260zł mi powiedział za Zeta N razem z robotą. Powiedz mu że masz namiar od chłopaka od czerwonej omegi 3.0 z GrĂłjca.


Troszke drogo jak za Nke. Za Ske placilem 190 pe el enow.

Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2

#6 OFFLINE   SzeregowyRDM

SzeregowyRDM

    Może będzie 2.2 niedługo.

  • 361 postów
  • Dołączył: 10-11-2012
  • Skąd: Radom WR

Napisany 03 maja 2014 - 19:15

Ok. To w poniedziałek podjadę do niego i sie dowiem co i jak. Dzięki Aros.

#7 OFFLINE   Aros

Aros

    3.7 + LSD :D

  • 1 764 postów
  • Dołączył: 03-06-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.6i 24v C36GET Lotus Omega

Napisany 03 maja 2014 - 19:16

Ale za sam reduktor? A ja mówię z robotą + kalibracja.

Dodany obrazek


#8 OFFLINE   Alley

Alley

    wolny folwark

  • 3 241 postów
  • Dołączył: 20-09-2009
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 03 maja 2014 - 19:47

Ale za sam reduktor? A ja mĂłwię z robotą + kalibracja.


Sam reduktor bez elektrozaworu. Dokladna cena to 171 zl za Nke. Wychodzi na to ze 90 zl za zwykla kalibracje i wymiane.

Kalibracja to tylko wstep do ustawien. Trzeba jeszcze wprowadzic korekty reczne.

Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2

#9 OFFLINE   Aros

Aros

    3.7 + LSD :D

  • 1 764 postów
  • Dołączył: 03-06-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.6i 24v C36GET Lotus Omega

Napisany 04 maja 2014 - 09:19

Mój gazownik robi wszystko :p Ja się gazu nie tykam, Silnik mogę zmienić ale jeśli chodzi o gaz to Polegam tylko na tym człowieku :p jak mam zaoszczędzić 20 czy 30zł i mieć spie..... robotę to w nosie mam taki interes...

Dodany obrazek


#10 OFFLINE   manro

manro
  • 1 909 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 04 maja 2014 - 09:30

Skoro robi nawet kalibracje to wybitny fachowiec ,,,

#11 OFFLINE   Alley

Alley

    wolny folwark

  • 3 241 postów
  • Dołączył: 20-09-2009
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 04 maja 2014 - 09:32

Ale tu nie ma czego spieprzyc. Dac deflautowe ustawienia i zrobic kalibracje to nic prostrzego.

Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2

#12 OFFLINE   manro

manro
  • 1 909 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 04 maja 2014 - 09:50

Ale tu nie ma czego spieprzyc. Dac deflautowe ustawienia i zrobic kalibracje to nic prostrzego.

Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2


All kalibracja służy do ustawienia wolnych obrotów , a reszta mnożnika to czysta Ruska ruletka.:hihi:
Większość instalacji gazowych po tak zwanej kalibracji jest czystym golasem co do ustawień i może tylko wypalić zawory i mamy szczęście że to jakoś jedzie.

Kup lepiej nowy

I to jest właściwe rozwiązanie.

#13 OFFLINE   Alley

Alley

    wolny folwark

  • 3 241 postów
  • Dołączył: 20-09-2009
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 04 maja 2014 - 10:17

Dokladnie tak jak manro piszesz.

Nie majac bladego pojecia i omvl dream zgubilen uszczelki pod glowicami. Albo bylo za bogato albo za ubogo. Najczesciej to drugie.

Nie wiem dlaczego ludzie boja sie tak gazu. Przeca to bezpieczniejsze od pb. Moja siostra kiedys potrafila wywiasc przed stacja gdy jechalen tankowac lpg - dlatego jezdzi za kare klekotem 1.9 :D

Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2