Dziś odbieram auto od lakiernika
#1 OFFLINE
Napisany 28 kwietnia 2014 - 16:04
#2 OFFLINE
Napisany 28 kwietnia 2014 - 16:45
Dzis odbieram auto od lakienika po prawie miesiacu rozłaki z omą i jestem ciekaw rezultatĂłw jakie zastanę!
A ja jestem ciekaw jak ten efekt dlugo pozostanie
Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2
#3 OFFLINE
Napisany 28 kwietnia 2014 - 18:41
Dzis odbieram auto od lakienika po prawie miesiacu rozłaki z omą i jestem ciekaw rezultatów jakie zastanę!
Wstaw jakieś foto jak wygląda teraz oma. Ja myślę nad wstawieniem swojej w czerwcu jakoś. Tylko myślę czy zostać przy tym kolorze co mam czy zmienić na czarny.
#4 OFFLINE
Napisany 28 kwietnia 2014 - 20:08
#5 OFFLINE
Napisany 28 kwietnia 2014 - 20:20
Tyle, że ja bym wstydził się pokazać tak zrobione auto klientowi(za 1-szym razem), chyba że malowałbym na podwórku, na jego życzenie, albo trafił na ślepego.
#6 OFFLINE
Napisany 28 kwietnia 2014 - 20:39
#7 OFFLINE
Napisany 28 kwietnia 2014 - 21:13
zmiana koloru na bank cię wiecej wyniesie niż korekta tego co masz
No z tym sie liczę. Magik mi powiedział koło 2-2,5 tysiąca więc trochę kasy jest. A za ten sam kolor koło 1,3k. Ale raczej ten odświeżę bo mi sie podoba
#8 OFFLINE
Napisany 28 kwietnia 2014 - 21:57
#9 OFFLINE
#10 OFFLINE
Napisany 29 kwietnia 2014 - 06:37
Też się zastanawiam na ile to wystarczy,chciałbym jeszcze ze dwa lata nią pojezdzić ;-/
Foty bym wstawił jak to wyglądało przed i po ale...nie umiem
#11 OFFLINE
Napisany 29 kwietnia 2014 - 07:29
1,3k za całe auto bez zmiany koloru ?? Tzn. wszystkie elementy z zewnątrz ??A za ten sam kolor koło 1,3k.
#12 OFFLINE
Napisany 29 kwietnia 2014 - 07:46
1,3k za całe auto bez zmiany koloru ?? Tzn. wszystkie elementy z zewnątrz ??
Tak. Na ten sam kolor wszystkie elementy.
#13 OFFLINE
Napisany 29 kwietnia 2014 - 08:09
Tak. Na ten sam kolor wszystkie elementy.
No to musi być drut na maksa, albo będziesz robił to sam.
#14 OFFLINE
Napisany 29 kwietnia 2014 - 08:23
No to musi być drut na maksa, albo będziesz robił to sam.
Samemu to ja mogę pomalować ale mieszkanie samochodu bym nie malował bo nie umiem....
Czemu drut na maksa? Poprostu znajomy lakiernik i dlatego taniej a nie... Już drugi samochód by dla mnie robił, tzn wcześniej astre mojej mamuśki całą malował i było dobrze... aż po 3 latach ruda zaczeła się pojawać.... Ja u niego drzwi malowałem w omie, wcześnie w bmw też mi się rudej pozbywał... nie można narzekać...
#15 OFFLINE
Napisany 29 kwietnia 2014 - 08:37
Samemu to ja mogę pomalować ale mieszkanie samochodu bym nie malował bo nie umiem....
Czemu drut na maksa? Poprostu znajomy lakiernik i dlatego taniej a nie... Już drugi samochód by dla mnie robił, tzn wcześniej astre mojej mamuśki całą malował i było dobrze... aż po 3 latach ruda zaczeła się pojawać.... Ja u niego drzwi malowałem w omie, wcześnie w bmw też mi się rudej pozbywał... nie można narzekać...
Chodziło mi o to ,że 1300zł to jest praktycznie cena materiałów na taką operację. Gdzie tu jeszcze usługa. No chyba ,że robi Ci to za darmo ,albo na bardzo słabej jakości materiałach. W zeszłym roku malowałem małego peugeota całego, robiłem to sam i koszty wyszły na poziomie 800zł.
#16 OFFLINE
Napisany 29 kwietnia 2014 - 08:59
No to musi być drut na maksa, albo będziesz robił to sam.
jak się ma znajomości nie znaczy że będzie kicha. Ja mam lakiernika co za 700zł (za samą robote) mi pomaluje auto dookoła bez dachu i co ? w branży siedzi już 20 lat tylko że robi to po cichu.
i co ty wars gadasz że 1300 za materiały.
na całe auto prócz dachu:
baza - 800ml /25zł 100ml
klar - 1 litr - 85zł
rozcieńczalnik - 2 litry 40zł
podkład na plastik bo ja będę malował na styl mv6 progi w kolor - 200ml - 20zł
podkład - 1 litr - 50zł
razem 400zł - gdzie tutaj wars masz 1300zł ??
#17 OFFLINE
Napisany 29 kwietnia 2014 - 09:21
jak się ma znajomości nie znaczy że będzie kicha. Ja mam lakiernika co za 700zł (za samą robote) mi pomaluje auto dookoła bez dachu i co ? w branży siedzi już 20 lat tylko że robi to po cichu.
i co ty wars gadasz że 1300 za materiały.
na całe auto prócz dachu:
baza - 800ml /25zł 100ml
klar - 1 litr - 85zł
rozcieńczalnik - 2 litry 40zł
podkład na plastik bo ja będę malował na styl mv6 progi w kolor - 200ml - 20zł
podkład - 1 litr - 50zł
razem 400zł - gdzie tutaj wars masz 1300zł ??
Teraz dolicz do tego materiały do maskowania, czyściwo , papiery ścierne różnej gradacji, szpachlę + to co uszkodzisz przy demontażu auta. Nie twierdzę że malowanie omegi w sedanie to 1300zł w samych materiałach, ale kwota będzie bliska 1000zł. Tak jak wspomniałem, już malowałem auta, peugeota 205 ostatnimi czasy. Bardzo małe auto i koszty zamknęły się w 800zł. Jeżeli w te 700zł Twój lakiernik również wlicza materiały o których napisałem to masz naprawdę wyjątkowe szczęście.
Nie atakuję Ciebie, tylko uważam ,że strasznie niewiele Ciebie ma to kosztować.
PS. Dam Ci przykład, kupiłem tydzień temu zestaw do naprawy niewielkich uszkodzeń lakierniczych, małe ogniska korozji i rysy (nie do polerki). Koszt zamknął się w 230zł.
#18 OFFLINE
Napisany 29 kwietnia 2014 - 10:03
Folia malarska 6m2 -2zł brutto liczmy 10 takich płacht to 20 złmateriały do maskowania
Taśma klejąca 10-15 zł za 10-pak
tu nie wiem ile ale do 50 zł by się chyba wyrobiło.papiery ścierne różnej gradacji
Szpachel z novol'u na alle 100 zł z przesyłką 9kg.szpachlę
Mnie by to wystarczyło jeszcze na szpachel dla kobity
W sumie to Wars masz rację z tymi kosztami bo tak licząc to wychodzi te 6 do 8 stówek, ale jak po znajomości to to za uszkodzenia odpowiada właściciel auta...
#19 OFFLINE
Napisany 29 kwietnia 2014 - 10:08
Ja u swojego lakiernika kupuje tylko to co wymienilem. Reszta mnie nie interesuje. Nie wiem... cena naprawdę dobra. Wiadome gdyby miał lakiernie zarejestrowaną to koszta od razu by poszły w góre a tak... dla mnie jest git
#20 OFFLINE
Napisany 29 kwietnia 2014 - 10:17
Tak. Na ten sam kolor wszystkie elementy.
Rozumiem, że w Radomiu sa niższe ceny niż w okolicach stolycy. Może i samo pomalowanie w tej cenie jest realne ale nie wierzę w to, że w tej kwocie auto będzie porządne przygotowanie pod lakier.