[OB & OBFL] Drżenia karoseri
#1 OFFLINE
Napisany 21 marca 2014 - 13:49
#2 OFFLINE
Napisany 21 marca 2014 - 13:53
#3 OFFLINE
Napisany 21 marca 2014 - 13:56
Na początek zamień kola z przodu na tył i odwrotnie. U mnie za dragania odpowiadały opony.było czuć drgania na tylnych wahaczach
#4 OFFLINE
Napisany 21 marca 2014 - 22:59
#5 OFFLINE
Napisany 22 marca 2014 - 01:45
#6 OFFLINE
Napisany 22 marca 2014 - 19:05
#7 OFFLINE
Napisany 22 marca 2014 - 19:44
Jesli o to chodzi to wymiana koncowki drazka kierowniczego pomogla...
Gdyby Bóg lubił napęd na przód to ludzie chodziliby na rękach...
Kiedy znajdziemy się na zakręcie... REDUKCJA BUT I ODCIĘCIE!!
#8 OFFLINE
Napisany 23 marca 2014 - 11:25
#9 OFFLINE
Napisany 23 marca 2014 - 20:56
Temat doslownie sprzed paru godzin: wibracje odczuwalne na calym nadwoziu a szczegolnie na kierownicy i dzwigni zmiany biegow... Zaczynaly sie tak kolo 75-80 km/h...
Jesli o to chodzi to wymiana koncowki drazka kierowniczego pomogla...
U mnie na kierownicy nie ma żadnych drgań.Ewidentnie coś się dzieje z tyłu.Myśle aby odpiąć wał od mostu i na holu ją napędzić tak do siedemdziesięciu i zobaczyć czy też będzie drgało.Może wtedy coś się szybciej ustali.Na przykład uznam skrzynie i wał za sprawne,a zagłębie się w tyle auta bo strasznie mnie to wkurza.Dodam ze jest tak od zakupu auta czyli jakieś 2 lata,i ani lepiej a nie gorzej z tymi drganiami
#10 OFFLINE
Napisany 23 marca 2014 - 21:00
ZWYKŁY KLUBOWICZ
#11 OFFLINE
Napisany 24 marca 2014 - 17:03
poduszki na moście sprawdź.... mam podobny problem powyżej 140km/h... a przy 190km/h już jest ok... i ostatnie co mi zostało to tylne springi i poduszki dyfra
Też bym stawiał na poduchy mostu ... - ja również miałem podobnie , odczuwałem wibracje przy ok. 100km/h a najbardziej gdy przy tej prędkości wcisnąłem pełen but ...
Poduchy wymieniłem i ustało :jump:
#12 OFFLINE
#13 OFFLINE
#14 OFFLINE
Napisany 24 marca 2014 - 21:52
#15 OFFLINE
Napisany 25 marca 2014 - 12:44
#16 OFFLINE
Napisany 29 maja 2014 - 22:22
Od pewnego czasu mam problem z wibracjami w czasie szybkiej jazdy.
Najpierw myslalem,ze to wina opon i felg.
Ale wywazylem w porzadnym zakladzie, gdzie zamiast dowalic 30kg ciezarkow poobracali opony i stwierdzili ze nie ma uja zeby bilo.
No i dzisiaj trasa koszalin-wawa.
Masakra na autostradzie - od 100 w gore ciagle wibracje, przy 162 nieco mniej.
Bicie na calym nadwoziu, oczywiscie lekko na kierownicy tez, ale obstawiam ze to sie przenosi z nadwozia.
No i pod uwage biore w takim razie podpore walu, precel walu lub poduchy dyfra ?
Czy wał omegowy ma naspawane blaszki do wywazenia? Moze odpadly.
#17 OFFLINE
Napisany 30 maja 2014 - 00:28
w iveco brakowało mi 12gr i biło na całą karoserię, ale tam wał jest wielkości nogi i ma 3m....
#18 OFFLINE
Napisany 27 lipca 2014 - 21:23
Najgorsze jest to, ze raz jest dobrze a raz zle.
Te poduszki dyfra, do ktorych byl link wyzej - wychodzi, ze to sa poduszki belki, a nie dyfra - swag SW 40790005
#19 OFFLINE
Napisany 17 sierpnia 2014 - 13:48
Ostatnio wymienilem podpore walu, + uruchomiona przesuwka na wale.
Kola zostaly wykluczone, zaczynam podejrzewac ze to wina konwertera hydrokinetycznego lub skrzyni. Przy ruszaniu z postoju miedzy 10 a 30 km jest moment gdy czuc szarpanie/drganie, potem ustaje. A czytalem juz gdzies na sieci o takim przypadku, ze byl wywalony konwerter w omedze wlasnie.
#20 OFFLINE
Napisany 17 sierpnia 2014 - 14:13
u mnie dalej wibruje.
Ostatnio wymienilem podpore walu, + uruchomiona przesuwka na wale.
Kola zostaly wykluczone, zaczynam podejrzewac ze to wina konwertera hydrokinetycznego lub skrzyni. Przy ruszaniu z postoju miedzy 10 a 30 km jest moment gdy czuc szarpanie/drganie, potem ustaje. A czytalem juz gdzies na sieci o takim przypadku, ze byl wywalony konwerter w omedze wlasnie.
Jezeli drgania nasilaja sie przy mocnym przyspieszaniu to uwazam ze to bedzie mimo wszystko podpora. Jezeli zalozyles febi to mozesz juz ja wywalic. Załóż nawet uzywana ale GM. Mialem klienta u ktorego szukalismy bardzo dlugo przyczyny. Winna okazala sie uszkodzona stara podpora, nastepnie ten sam efekt byl na nowej Febi, dopiero oryginal GM zalatwil temat definitywnie. Febi na za miekka gume, i przy V6 wal tam znajduje droge ucieczki przy sporym momencie. Przy 2.0 podpora febi sprawdza sie bdb.