

[OB & OBFL] Wydech ze stali nierdzewnej - Omega 3.2
#1
OFFLINE
Napisany 23 luty 2014 - 01:39
Jakie srednice rur powinienen uzyc, i jakie dlugosci? 5cm 6 cm srednica? Narazie mam zamiar zrobic tylko kolektory wylotowe. Ale w przyszlosci 2 osobne wydechy, na lewa strone i na prawa.
Gdzies czytalem ze dlugosci rur wylotowych ma znaczenie, aby uzyskac zastrzyk mocy - ma to cos w spolnego z wpadaniem spalin w rezonans czy cos.
Z czego moge wykorzystac kolnierze? Chcialbym zrobic 100% nierdzewka.
#2
OFFLINE
Napisany 23 luty 2014 - 11:56

samemu zrobić to będziesz musiał się bardzo postarać hehehe możesz mi wierzyć ja sam robię

http://forum.omegakl...ead.php?t=94362

782-214-578
884-777-999

#3
OFFLINE
Napisany 23 luty 2014 - 12:20

#4
OFFLINE
Napisany 23 luty 2014 - 12:50
Zrób taniej. Nikt nie powiedział, że tuning to tania sprawa, tym bardziej, takie unikatowe klamoty.2000 PLN i to licytacja , przecież tego nikt nie kupi pewnie, cena zaporowa.
#5
OFFLINE
Napisany 23 luty 2014 - 17:09
Poważnie ??tym bardziej, takie unikatowe klamoty
http://www.ebay.de/i...=item35d2644c57
http://www.ebay.de/i...=item35d26454f0
#6
OFFLINE
Napisany 23 luty 2014 - 19:42
#7
OFFLINE
Napisany 23 luty 2014 - 19:52
#8
OFFLINE
Napisany 23 luty 2014 - 21:02
#9
OFFLINE
Napisany 23 luty 2014 - 21:22
Chcialbym sie dowiedziec wszystko na temat zrobienia kolektora wylotowego ze stali nierdzewnej do silnika 3.2.
Jakie srednice rur powinienen uzyc, i jakie dlugosci? 5cm 6 cm srednica? Narazie mam zamiar zrobic tylko kolektory wylotowe. Ale w przyszlosci 2 osobne wydechy, na lewa strone i na prawa.
Gdzies czytalem ze dlugosci rur wylotowych ma znaczenie, aby uzyskac zastrzyk mocy - ma to cos w spolnego z wpadaniem spalin w rezonans czy cos.
Z czego moge wykorzystac kolnierze? Chcialbym zrobic 100% nierdzewka.
3.2 ma kolektory z nierdzewki fabrycznie.
#10
OFFLINE
Napisany 23 luty 2014 - 21:23
Te barany na ebay mają wyjscie na egr
a po co Ci EGR?
tuning nie jest ECO


ZWYKŁY KLUBOWICZ
#11
OFFLINE
Napisany 23 luty 2014 - 21:50
#12
OFFLINE
Napisany 23 luty 2014 - 21:52
Jak bo to przy przykręcić właśnie EGR to ja się poważnie tematem zainteresuje.
na w.w aukcjach po to tam jest... więc się interesuj


ZWYKŁY KLUBOWICZ
#13
OFFLINE
Napisany 23 luty 2014 - 22:13
A czy wtedy EGR pracuje poprawnie? Żadnych błędów nie będzie wyświetlać? Z wydechem z nierdzewki Mantzel chyba miały by sens te kolektory?
#14
OFFLINE
Napisany 23 luty 2014 - 22:55
No to odkładam kasę.
A czy wtedy EGR pracuje poprawnie? Żadnych błędów nie będzie wyświetlać? Z wydechem z nierdzewki Mantzel chyba miały by sens te kolektory?
Ciągłe zmiany temperatury z czasem mogą powodować pęknięcia wewnętrznych grodzi, po przebiegu 200 000 zdecydowanie spadnie też wydajność katalizatora. Nie jest to wina złego wykonania. W takich warunkach pracy nie ma po prostu rzeczy niezniszczalnych. A stad prosty wniosek: wydech ze stali nierdzewnej nie jest absolutnie bezobsługowy przez całe życie auta.

#15
OFFLINE
Napisany 23 luty 2014 - 23:10
wydech ze stali nierdzewnej nie jest absolutnie bezobsługowy przez całe życie auta.
kolektory od 3.2 mają po kilkanaście lat i żyją... a nie raz ładnie dostają po szwach


ZWYKŁY KLUBOWICZ
#16
OFFLINE
Napisany 24 luty 2014 - 16:51
Chcialbym sie dowiedziec wszystko na temat zrobienia kolektora wylotowego ze stali nierdzewnej do silnika 3.2.
Jakie srednice rur powinienen uzyc, i jakie dlugosci? 5cm 6 cm srednica? Narazie mam zamiar zrobic tylko kolektory wylotowe. Ale w przyszlosci 2 osobne wydechy, na lewa strone i na prawa.
Gdzies czytalem ze dlugosci rur wylotowych ma znaczenie, aby uzyskac zastrzyk mocy - ma to cos w spolnego z wpadaniem spalin w rezonans czy cos.
Z czego moge wykorzystac kolnierze? Chcialbym zrobic 100% nierdzewka.
#17
OFFLINE
Napisany 24 luty 2014 - 19:09
2000 PLN i to licytacja
, przecież tego nikt nie kupi pewnie, cena zaporowa.
uwielbiam takie gadanie

Cena jest taka a nie inna, a i tak wiekszosc tych domoroslych tunerów na forum nie kupi nawet tych z ebaya bo ich na to nie stać. tuning to nie tylko cycki i ciastka Panowie.
MrChrysler
tez zaczynasz od d*py strony. bedziesz dmuchal czy wolnossacy to pierwsze pytanie jakie musisz sobie zadac a nie od wydechu zaczynac jak cholera wie czy na przodzie bedzie baran czy custom
#18
OFFLINE
Napisany 25 luty 2014 - 03:03
Phantom...
Ja tylko chce sie dowiedziec jak powinien wygladac poprawnie zrobiony wydech, jakie srednice itd. O nic wiecej nie prosze... A to co ja z nim zrobie to juz moja sprawa... Moze do kibla zamontuje
#19
OFFLINE
Napisany 25 luty 2014 - 08:25
Ja tylko chce sie dowiedziec jak powinien wygladac poprawnie zrobiony wydech, jakie srednice itd. O nic wiecej nie prosze... A to co ja z nim zrobie to juz moja sprawa... Moze do kibla zamontuje
wyjścia z głowicy mają średnicę fi45, długość +/- 30cm, schodzą się w rurę fi55.

782-214-578
884-777-999

#20
OFFLINE
Napisany 25 luty 2014 - 08:37
W naszym kraju jest kluku speców którzy za cenę niższą niż na jebaju, wyspawają Ci takie kolektory z kwasówki, zrobią to bardzo dobrze i trwale.
Pytanie:
Cyt: Narazie mam zamiar zrobic tylko kolektory wylotowe. Ale w przyszlosci 2 osobne wydechy, na lewa strone i na prawa.
Co auto miał na myśli? Chcesz napierw zrobić kolektory "skrzynkowe", że później je wyrzucić i zrobić rurowe?