Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

[OB & OBFL] Długo sie przełacza


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
18 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   pyzulka21

pyzulka21
  • 14 postów
  • Dołączył: 27-10-2013

Napisany 19 stycznia 2014 - 01:01

Witam. Mam taki problem iz gdy rano odpalam samochod długo mi sie przełacza z benzyny na gaz. Musze nawet czekac 15/20 minut termostat mam nowy. Gdy temp. osiagnie 90 stopni dopiero sie przełącza. Co moze byc przyczyna??

#2 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 19 stycznia 2014 - 01:11

ustawienie przełączania na 90 stopni ??

#3 OFFLINE   Matias

Matias
  • 871 postów
  • Dołączył: 01-01-2013
  • Skąd: Kutno / Gostynin EKU / WGS
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 19 stycznia 2014 - 07:02

podjedz do gazownika i niech podepnie komputer i zobaczy jaka masz ustawiona temp zmiany na gaz. Jak bedzie za duza niech ci zmieni i po problemie


 


#4 OFFLINE   audicoupe

audicoupe
  • 545 postów
  • Dołączył: 29-05-2012
  • Skąd: Kutno
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 19 stycznia 2014 - 07:47

czujnik temperatury gazu powiedział pewnie baju baju

#5 OFFLINE   manro

manro
  • 1 909 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 19 stycznia 2014 - 10:34

czujnik temperatury gazu powiedział pewnie baju baju


Jeżeli już to czujnik reduktora , mam na 20 st. i czekam 3:) min

#6 OFFLINE   misiek12

misiek12

    Omka BFL :)

  • 588 postów
  • Dołączył: 11-01-2012
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 19 stycznia 2014 - 11:04

ja mam ustawione na 25 stopni no i przy takich pogodach z 5 min.


 

 


#7 OFFLINE   szakal2004

szakal2004
  • 223 postów
  • Dołączył: 31-12-2010
  • Skąd: sochaczew
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 19 stycznia 2014 - 12:07

Parownik od gazu już słaby

#8 OFFLINE   pyzulka21

pyzulka21
  • 14 postów
  • Dołączył: 27-10-2013

Napisany 19 stycznia 2014 - 18:52

Parownik od gazu był sprawdzany i jest ok. NA wizytę u gazownika muszę czekać tydzień czasu. A co do ustawienia temperatury to w tamtym roku przełączała się normalnie czekałam 5 min a w tym roku coś jej odwaliło. Lecz jeżeli silnik jest już rozgrzany i ja gaszę powiedzmy po 2 godz znów odpalam to już nie muszę tak długo czekać przełącza się szybciej. Tez stawiałam na czujnik temperatury gazu??

#9 OFFLINE   romanr87

romanr87
  • 36 postów
  • Dołączył: 18-10-2011
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 21 stycznia 2014 - 07:44

ja stawiam na czujnik reduktora- wypnij wtyczke i zmostkuj w niej piny,jak przelaczy na gaz to masz odpowiedz. Polecam zajrzec na lpg forum,tam naprawde wypowiadaja sie gaziarze z prawdziwego zdarzenia

#10 OFFLINE   pyzulka21

pyzulka21
  • 14 postów
  • Dołączył: 27-10-2013

Napisany 21 stycznia 2014 - 10:30

Dziekuje za podpowiedz w 60% tez stawialam na to. A powiedz mi jedno jak wymienia mi ten czujnik czy bede musiala podpinac samochod do kompa?? Czy wystarczy wymienic tylko czujnik i po klopocie?

#11 OFFLINE   Alley

Alley

    wolny folwark

  • 3 241 postów
  • Dołączył: 20-09-2009
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 21 stycznia 2014 - 21:29

ja stawiam na czujnik reduktora- wypnij wtyczke i zmostkuj w niej piny,jak przelaczy na gaz to masz odpowiedz. Polecam zajrzec na lpg forum,tam naprawde wypowiadaja sie gaziarze z prawdziwego zdarzenia


Nie brak nam. Wystarczy, że mamy manro tylko nie zawsze chcecie go słuchać. On pisze jedno Wy robicie drugie, a potem na lpg forum jakieś. Słuchać się jak prosicie o porady i manro odpowiada to będzie ok ;)

#12 OFFLINE   Andru84

Andru84
  • 19 postów
  • Dołączył: 05-11-2014
  • Skąd: Jelenia Góra
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 26 listopada 2014 - 23:07

Dzisiaj podczas powrotu z pracy zauważyłem, że auto nie chciało się przełączyć na gaz. Dopiero po przejechaniu 16 km instalacja lpg zaskoczyła.

Dodam, że na zewnątrz temperatura wynosiła -2 st. Pierwszy raz spotykam się z takim problemem, do tej pory wszystko było ok...

Miał ktoś podobnie?

#13 OFFLINE   Alley

Alley

    wolny folwark

  • 3 241 postów
  • Dołączył: 20-09-2009
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 27 listopada 2014 - 00:55

Podłączyć się pod fejsa i zobaczyć jaka jest temperatura robocza oraz startowa reduktora. Być może czujnik temperatury reduktora podziękował za współpracę. Dalej to wróżenie z fusów.

#14 OFFLINE   Pawel24bb

Pawel24bb
  • 161 postów
  • Dołączył: 05-07-2013
  • Skąd: Buczkowice

Napisany 28 listopada 2014 - 21:57

Dzisiaj podczas powrotu z pracy zauważyłem, że auto nie chciało się przełączyć na gaz. Dopiero po przejechaniu 16 km instalacja lpg zaskoczyła.

Dodam, że na zewnątrz temperatura wynosiła -2 st. Pierwszy raz spotykam się z takim problemem, do tej pory wszystko było ok...

Miał ktoś podobnie?


Miałem tak raz, ale ręcznie przełączyłem na Pb potem z powrotem na LPG i zatrybił, zdarzyło się to raz rok temu i od tej pory nigdy.
Tak jak poprzednicy obstawiam czujnik temp. gazu przy reduktorze. Zmostkuj go i narazie tak jeździj zobaczysz co jest.

#15 OFFLINE   Andru84

Andru84
  • 19 postów
  • Dołączył: 05-11-2014
  • Skąd: Jelenia Góra
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 28 listopada 2014 - 23:24

Miałem tak raz, ale ręcznie przełączyłem na Pb potem z powrotem na LPG i zatrybił, zdarzyło się to raz rok temu i od tej pory nigdy.
Tak jak poprzednicy obstawiam czujnik temp. gazu przy reduktorze. Zmostkuj go i narazie tak jeździj zobaczysz co jest.


Wiem, że to głupio zabrzmi, ale jak wygląda ten czujnik i reduktor?

#16 OFFLINE   __Robert__

__Robert__
  • 2 331 postów
  • Dołączył: 20-11-2006
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 30 listopada 2014 - 19:38

Wiem, że to głupio zabrzmi, ale jak wygląda ten czujnik i reduktor?


No faktycznie dziwnie to zabrzmiało :masakra:, kolego pojedź Ty lepiej do człowieka, który sie zna na tym.

#17 OFFLINE   Pawel24bb

Pawel24bb
  • 161 postów
  • Dołączył: 05-07-2013
  • Skąd: Buczkowice

Napisany 01 grudnia 2014 - 21:01

Wiem, że to głupio zabrzmi, ale jak wygląda ten czujnik i reduktor?


Heh listwę wtrystów gazu chyba znajdziesz, na 99% jest nad pokrywą zaworów w okolicy wlewu oleju, potem jedziesz od niej taką "rurą" na której będzie filtr zamocowany, jak się ta rura skończy zobaczysz coś mniej więcej takiego:
http://allegro.pl/r2...4810705780.html
To jest PAROWNIK inaczej REDUKTOR. Na 90% zamontowany jest na lewo od przepustnicy, w miejscu gdzie w omedze jest tempomat. I w to urządzenie wkręcony jest czujnik gazu - dwa cieniutkie przewody. Trza by je odczepić i złączyć ze sobą. Tym samym dasz kompowi sygnał że temp.jest ok i można przełączać. Czasem ten czujnik jest wcześniej na tej "rurze" co doprowadza gaz do listwy.

#18 OFFLINE   Alley

Alley

    wolny folwark

  • 3 241 postów
  • Dołączył: 20-09-2009
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 02 grudnia 2014 - 11:20

zewody. Trza by je odczepić i złączyć ze sobą. Tym samym dasz kompowi sygnał że temp.jest ok i można przełączać. Czasem ten czujnik jest wcześniej na tej "rurze" co doprowadza gaz do listwy.


To już nie jest wtedy czujnik temperatury reduktora, zaś czujnik temperatury gazu.

#19 OFFLINE   Pawel24bb

Pawel24bb
  • 161 postów
  • Dołączył: 05-07-2013
  • Skąd: Buczkowice

Napisany 04 grudnia 2014 - 11:48

To już nie jest wtedy czujnik temperatury reduktora, zaś czujnik temperatury gazu.

Zgadza się, w reduktorze mierzy on temp. płynu chłodniczego i jeśli jest na tyle ciepły 25-30st to przełacza, zaś na przewodzie zasilającym jest to juz czujnik temp gazu.