

[OB & OBFL] Długo sie przełacza
#1
OFFLINE
Napisany 19 stycznia 2014 - 01:01
#2
OFFLINE
#3
OFFLINE
Napisany 19 stycznia 2014 - 07:02
#4
OFFLINE
#5
OFFLINE
Napisany 19 stycznia 2014 - 10:34
czujnik temperatury gazu powiedział pewnie baju baju
Jeżeli już to czujnik reduktora , mam na 20 st. i czekam 3:) min
#6
OFFLINE
Napisany 19 stycznia 2014 - 11:04
#7
OFFLINE
#8
OFFLINE
Napisany 19 stycznia 2014 - 18:52
#9
OFFLINE
Napisany 21 stycznia 2014 - 07:44
#10
OFFLINE
Napisany 21 stycznia 2014 - 10:30
#11
OFFLINE
Napisany 21 stycznia 2014 - 21:29
ja stawiam na czujnik reduktora- wypnij wtyczke i zmostkuj w niej piny,jak przelaczy na gaz to masz odpowiedz. Polecam zajrzec na lpg forum,tam naprawde wypowiadaja sie gaziarze z prawdziwego zdarzenia
Nie brak nam. Wystarczy, że mamy manro tylko nie zawsze chcecie go słuchać. On pisze jedno Wy robicie drugie, a potem na lpg forum jakieś. Słuchać się jak prosicie o porady i manro odpowiada to będzie ok

#12
OFFLINE
Napisany 26 listopada 2014 - 23:07
Dodam, że na zewnątrz temperatura wynosiła -2 st. Pierwszy raz spotykam się z takim problemem, do tej pory wszystko było ok...
Miał ktoś podobnie?
#13
OFFLINE
Napisany 27 listopada 2014 - 00:55
#14
OFFLINE
Napisany 28 listopada 2014 - 21:57
Dzisiaj podczas powrotu z pracy zauważyłem, że auto nie chciało się przełączyć na gaz. Dopiero po przejechaniu 16 km instalacja lpg zaskoczyła.
Dodam, że na zewnątrz temperatura wynosiła -2 st. Pierwszy raz spotykam się z takim problemem, do tej pory wszystko było ok...
Miał ktoś podobnie?
Miałem tak raz, ale ręcznie przełączyłem na Pb potem z powrotem na LPG i zatrybił, zdarzyło się to raz rok temu i od tej pory nigdy.
Tak jak poprzednicy obstawiam czujnik temp. gazu przy reduktorze. Zmostkuj go i narazie tak jeździj zobaczysz co jest.
#15
OFFLINE
Napisany 28 listopada 2014 - 23:24
Miałem tak raz, ale ręcznie przełączyłem na Pb potem z powrotem na LPG i zatrybił, zdarzyło się to raz rok temu i od tej pory nigdy.
Tak jak poprzednicy obstawiam czujnik temp. gazu przy reduktorze. Zmostkuj go i narazie tak jeździj zobaczysz co jest.
Wiem, że to głupio zabrzmi, ale jak wygląda ten czujnik i reduktor?
#16
OFFLINE
Napisany 30 listopada 2014 - 19:38
Wiem, że to głupio zabrzmi, ale jak wygląda ten czujnik i reduktor?
No faktycznie dziwnie to zabrzmiało

#17
OFFLINE
Napisany 01 grudnia 2014 - 21:01
Wiem, że to głupio zabrzmi, ale jak wygląda ten czujnik i reduktor?
Heh listwę wtrystów gazu chyba znajdziesz, na 99% jest nad pokrywą zaworów w okolicy wlewu oleju, potem jedziesz od niej taką "rurą" na której będzie filtr zamocowany, jak się ta rura skończy zobaczysz coś mniej więcej takiego:
http://allegro.pl/r2...4810705780.html
To jest PAROWNIK inaczej REDUKTOR. Na 90% zamontowany jest na lewo od przepustnicy, w miejscu gdzie w omedze jest tempomat. I w to urządzenie wkręcony jest czujnik gazu - dwa cieniutkie przewody. Trza by je odczepić i złączyć ze sobą. Tym samym dasz kompowi sygnał że temp.jest ok i można przełączać. Czasem ten czujnik jest wcześniej na tej "rurze" co doprowadza gaz do listwy.
#18
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2014 - 11:20
zewody. Trza by je odczepić i złączyć ze sobą. Tym samym dasz kompowi sygnał że temp.jest ok i można przełączać. Czasem ten czujnik jest wcześniej na tej "rurze" co doprowadza gaz do listwy.
To już nie jest wtedy czujnik temperatury reduktora, zaś czujnik temperatury gazu.
#19
OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2014 - 11:48
Zgadza się, w reduktorze mierzy on temp. płynu chłodniczego i jeśli jest na tyle ciepły 25-30st to przełacza, zaś na przewodzie zasilającym jest to juz czujnik temp gazu.To już nie jest wtedy czujnik temperatury reduktora, zaś czujnik temperatury gazu.