Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

[OB & OBFL] zawieszenie zamiennik czy jakieś febi prosze porady


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
15 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   poldek1825

poldek1825
  • 30 postów
  • Dołączył: 15-01-2012
  • Skąd: Głowno

Napisany 13 stycznia 2014 - 18:51

witam mam problem będe zmieniał całe zawieszenie oprócz amorków gałki stworznie łączniki i mam prytanie dla tych co zmieniali cy brać jakieś lepsze słyszałem dobre opinie o firmie febi bilstein prosze o porade tych co robili mają jakieś doświadczenie bo ojciec w fordzie kupił badziewie i po tygodniu zdejmował od nowa i robił;/;)

#2 OFFLINE   robert514

robert514

    bla bla bla

  • 3 190 postów
  • Dołączył: 09-01-2009
  • Skąd: Warszawa Wola
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 13 stycznia 2014 - 19:06

witam mam problem będe zmieniał całe zawieszenie oprócz amorków gałki stworznie łączniki i mam prytanie dla tych co zmieniali cy brać jakieś lepsze słyszałem dobre opinie o firmie febi bilstein prosze o porade tych co robili mają jakieś doświadczenie bo ojciec w fordzie kupił badziewie i po tygodniu zdejmował od nowa i robił;/;)


lemforder i http://forum.omegakl...ead.php?t=38630

#3 OFFLINE   krycha

krycha
  • 184 postów
  • Dołączył: 13-02-2013
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 13 stycznia 2014 - 19:08

wachacze na lemforderze lub tak jak niektórzy mają PU (http://forum.omegakl...668#post1083668) łączniki może TRW albo lemforder zresztą niech się inni wypowiedzą albo po prostu użyj szukajki, o tu: http://forum.omegaklub.eu/search.php

#4 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 13 stycznia 2014 - 19:10

Lemforder :ok: ale to nie som tanie rzeczy.

#5 OFFLINE   Piotrek

Piotrek
  • 1 395 postów
  • Dołączył: 17-07-2011
  • Skąd: WGM
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 13 stycznia 2014 - 19:17

Bierz wszystko co jest dostępne do Omy od Lemfordera. Co i jakie znajdziesz na Forum.

#6 OFFLINE   preses1

preses1
  • 193 postów
  • Dołączył: 09-12-2009
  • Skąd: szczecin

Napisany 13 stycznia 2014 - 19:19

topran czy tam hans prais,max gear czy inny tani badziew odpada całkowicie. Jeżeli chodzi o febi to polecam. Dobra jakość za rozsądną cenę. Najlepszym wyborem jest lemforder. Jest to najwyższa półka, no i cena też z najwyższej półki.

#7 OFFLINE   robert3012

robert3012
  • 2 349 postów
  • Dołączył: 09-02-2009
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 13 stycznia 2014 - 19:37

Ja u siebie robiąc przód dałem tuleje wahaczy i drążki cały komplet SWAG, łączniki Denckermann. Zrobiłem na tym jakieś 6-7 tyś km. i jak do tej pory jestem zadowolony.
Najbardziej z łączników. Poprzednio założyłem jakieś nie pamiętam jakiej firmy po prawie 30 szt. i prawy padł po trasie Rawa Maz. - Łódź - Gdańsk i z powrotem. Za Denckermann'a płaciłem po 18/szt. i trzymają się bardzo dzielnie na łódzkich dziurach.

#8 OFFLINE   poldek1825

poldek1825
  • 30 postów
  • Dołączył: 15-01-2012
  • Skąd: Głowno

Napisany 13 stycznia 2014 - 19:54

mysle ze te febi bd trafnym wyborem szkoda mi kasy na te lamfordery aczkolwiek muszą byc drogie skoro tak chwalą

#9 OFFLINE   VeRay

VeRay

    Polar Sea Blue

  • 670 postów
  • Dołączył: 26-07-2009
  • Skąd: KaLIfornia

Napisany 13 stycznia 2014 - 20:57

Zrobienie przodu na częściach lemfordera to koszt 1300 pln za same części, z dużymi tulejami z BMW.

#10 OFFLINE   poldek1825

poldek1825
  • 30 postów
  • Dołączył: 15-01-2012
  • Skąd: Głowno

Napisany 13 stycznia 2014 - 22:05

jestem swierzy na forum wiec nie kojarze cen kluche mam od pół roku szkoda kasy na taie części drogie a z febi zmieszcze sie w 6 stówach i terz pośmigaja tym bardziej ze auto w ciągu roku ok 5 miesiący bd stać bez urzyteczne poniewarz wyjezdzam sezonowo za granice

#11 OFFLINE   warjat500

warjat500
  • 179 postów
  • Dołączył: 04-12-2009
  • Skąd: MAZOWIECKIE!!!
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 13 stycznia 2014 - 22:15

juz nie pamietam ale lemforder same tuleje miedzy 200 -300 zl.
ale na tym pojeździcie ja polecam.

#12 OFFLINE   Aros

Aros

    3.7 + LSD :D

  • 1 764 postów
  • Dołączył: 03-06-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.6i 24v C36GET Lotus Omega

Napisany 13 stycznia 2014 - 22:30

Zamiast LM to ja bym poliuretan polecił :p bardziej wytrzymały i cena też ok :)

Dodany obrazek


#13 OFFLINE   Piotrek

Piotrek
  • 1 395 postów
  • Dołączył: 17-07-2011
  • Skąd: WGM
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 13 stycznia 2014 - 22:38

Też nie pamiętam ale 1300 to już chyba komplet ze sworzniami i pełną góra mcpersona. Wymień tuleje, drążek środkowy ze wspornikiem, łączniki, to na początek, powinno już być ok, zresztą zależy co tam masz jeszcze do zrobienia. Myślę, że w 1k powinieneś się zmieścić i mieć naprawdę spokój na dłużej.

#14 OFFLINE   Victorrr

Victorrr

    DGC 3,8 V6

  • 157 postów
  • Dołączył: 16-07-2009
  • Skąd: Wawa Grochów

Napisany 13 stycznia 2014 - 23:17

A Ja bym Ci polecił zrobic regenerację drążków kierowniczych w dobrym zakładzie specjalizującym się w tym. Wydasz połowę tego co na nowy drąg "Lema" .

Jeżdżę na regen. drążku Lemfordera kupionym w Intercarsie prawie rok i mam spokój.
Dodam że na tym nowym pojeździłem pół roku i już były luzy. Po czym nie kupowałem kolejnego, tylko oddałem do regeneracji swój.

#15 OFFLINE   poldek1825

poldek1825
  • 30 postów
  • Dołączył: 15-01-2012
  • Skąd: Głowno

Napisany 14 stycznia 2014 - 19:27

ogólnie powiem tak sprowadziłem auto i jak pojechałem n przegląd to gosciu nie chciał podbic bo gałka z prawej zewnętrzna do wymiany mówie ok pojechałem wymieniłem i podbił mówił jeszcze ze w nie długim czasie bd do wymiany łącznik stabilizatora bo bd pukał.... teraz gdy łape go za relingi i bujam na boki słysze dosyć głośne pukanie w prawym kole z lewej nie słysze takiego pukania ale gdy jade czuje ja najezdzam na nierówność to czuje takie jak by drrzenie na kierownicy tak ja by koło miało luzy wieć chciałbym wymienic odrazu cały przud bo na raty to tak jest...

#16 OFFLINE   michal omega B

michal omega B
  • 165 postów
  • Dołączył: 25-05-2011
  • Skąd: Kędzierzyn-Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 14 stycznia 2014 - 19:49

topran czy tam hans prais,max gear czy inny tani badziew odpada całkowicie. Jeżeli chodzi o febi to polecam. Dobra jakość za rozsądną cenę. Najlepszym wyborem jest lemforder. Jest to najwyższa półka, no i cena też z najwyższej półki.


tu się z kolegą nie zgodzę,trzy lata ok.50tyś km juz jeżdzę na drążku środkowym hans pries i jest git.
Ja to mam tak: gumy na wahaczach lemforder, drażki kierownicze i wsporniki stabilizatora MEYLE HD tak samo sworznie wahaczy. Tuleja wspornika drążka środkowego GM, bo wsadzilem wczesniej zamiennik i po roku musialem wymienic. Gumy stabilizatora Febi.