Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

[OB & OBFL] Zawór odkurzacza


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
4 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   bossi11

bossi11
  • 161 postów
  • Dołączył: 21-04-2010
  • Skąd: Piła
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 07 stycznia 2014 - 16:32

Witam kolegów mam pytanko ponieważ ułamał mi się wężyk od zaworu odkurzacza zdjąłem go i rozebrałem i w środku zobaczyłem uszkodzoną membrane oraz gumę zatykającą przepływ rozwaloną i wszystko w sadzy teraz moje pytanie mam wyciętego kata i czytałem że jest mi to niepotrzebne ale nie wiem czy skręcić zostawiając przelot czy może lepiej zaślepić jedną strone żeby nie było przelotu.
Dodany obrazek

#2 OFFLINE   manro

manro
  • 1 909 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 07 stycznia 2014 - 16:45

Witam kolegów mam pytanko ponieważ ułamał mi się wężyk od zaworu odkurzacza zdjąłem go i rozebrałem i w środku zobaczyłem uszkodzoną membrane oraz gumę zatykającą przepływ rozwaloną i wszystko w sadzy teraz moje pytanie mam wyciętego kata i czytałem że jest mi to niepotrzebne ale nie wiem czy skręcić zostawiając przelot czy może lepiej zaślepić jedną strone żeby nie było przelotu.
Dodany obrazek


Wymontować zdemontować zaślepić i zapomnieć:)
Odkurzacz też wywalić będzie lżej , dobrze uszczelnić przyłącze do kolektora to sonda lewizny nie będzie ciągnąć .

#3 OFFLINE   bossi11

bossi11
  • 161 postów
  • Dołączył: 21-04-2010
  • Skąd: Piła
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 07 stycznia 2014 - 17:47

Czy przez uszkodzone to gówienko mogły obroty mi wariować wysoko stały itp

#4 OFFLINE   manro

manro
  • 1 909 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 07 stycznia 2014 - 17:56

Jasne to była lewizna dla sondy:) czyli sonda widziała niespalony tlen a sterownik dolewał paliwa.

#5 OFFLINE   bossi11

bossi11
  • 161 postów
  • Dołączył: 21-04-2010
  • Skąd: Piła
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 07 stycznia 2014 - 18:29

kurcze mam nadzieje bo tyle z tym walczę bo obroty wariowały i waliło paliwem dusił sie itp