Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

[OB & OBFL] zimne spaliny z prawej, cieple z lewej...


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
6 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   migelus

migelus
  • 28 postów
  • Dołączył: 17-09-2007
  • Skąd: warszawa

Napisany 15 grudnia 2013 - 19:06

cześć Panowie,

Może coś poradziecie, rozlecial mi sie ostatnio katalizator i zaczelo tluc buda, pomyslalem ze to przez to, więc wstawiłem tłumik - jest to samo, wiec pewnie kable, cewka (bo świece są nowe) - ale nie to mnie zastanawia...

Z lewego tłumika lecł ciepłe spaliny a z prawego zimne...(przed wymiana kata, jak się nagrzewał do czerwoności tez tak było) ale teraz po wycieciu myslalem ze wroci to do normy, ale nie bardzo...

chyba nie jest to normalne, nieprawdaż ?:) Jeśli macie jakies pomysly bede wdzieczny, za podrzucenie.

czołem,

#2 OFFLINE   hunter266

hunter266
  • 108 postów
  • Dołączył: 02-01-2012

Napisany 16 grudnia 2013 - 09:51

W katalizatorze spalają się wszelkie niedopałki benzyny, jak napisałem wcześniej się SPALAJĄ więc wytwarza się wysoka temperatura. W tłumiku się nie spalają wiec jest chłodniej. Wcześniej też pewnie zimny kat nie działał, się rozleciał.

#3 OFFLINE   migelus

migelus
  • 28 postów
  • Dołączył: 17-09-2007
  • Skąd: warszawa

Napisany 16 grudnia 2013 - 17:24

Własnie poszedlem sprawdzic i jest probem... bo tam gdzie kata nie ma jest cieplo

a tam gdzie chodzi stary dobry katalizator jest zimno... a wiec pytanie, w jednym rzedzie cylidrow panuje wyzsza temperatura? a w drugim nizsza?

#4 OFFLINE   lukwel

lukwel
  • 658 postów
  • Dołączył: 21-06-2007
  • Skąd: Wisznice
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 17 grudnia 2013 - 11:48

jak tam gdzie masz kata to jest zimno to jest pewnie zapchany ..... stopił się albo zabił nagarem ....

#5 OFFLINE   migelus

migelus
  • 28 postów
  • Dołączył: 17-09-2007
  • Skąd: warszawa

Napisany 17 grudnia 2013 - 20:18

A moze z innej beczki, mozna w ogole wyciac tylko jeden - zakaldajac ze drugi sprawny, czy trzeba parami czy cos?

#6 OFFLINE   barteklodz

barteklodz

    y32se y22dth

  • 1 333 postów
  • Dołączył: 15-02-2010
  • Skąd: Łódź-Górna
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 17 grudnia 2013 - 22:38

a skarpetki wymieniasz po jednej czy parę ?

przecież to logiczne że nie będzie działać tak jak powinno, jedna strona silnika ma inne parametry pracy od drugiej

#7 OFFLINE   migelus

migelus
  • 28 postów
  • Dołączył: 17-09-2007
  • Skąd: warszawa

Napisany 21 grudnia 2013 - 19:09

Okazalo sie ze w jednym gniedzie od swiecy siedziala woda :) tzn mam nadzieje ze woda-deszczowka a nie plyn chlodzacy...

jest juz gitara, dzieki :)


a skarpetki wymieniasz po jednej czy parę ?

przecież to logiczne że nie będzie działać tak jak powinno, jedna strona silnika ma inne parametry pracy od drugiej