

[OB & OBFL] tłoki z Y26SE
#1
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2013 - 14:56
#2
OFFLINE
#3
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2013 - 15:41
Wszystko jest możliwe - 3 litrową szóstkę rozwiercili do 3.6 oraz 4.0, więc problemu nie ma. Jest tylko pytanie za ile ?? i kto to zrobi fachowo ??Czy jest możliwość rozwiercenia bloku x25xe pod tłoki z Y26SE
#4
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2013 - 16:33

#5
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2013 - 17:34
Wszystko jest możliwe - 3 litrową szóstkę rozwiercili do 3.6 oraz 4.0, więc problemu nie ma. Jest tylko pytanie za ile ?? i kto to zrobi fachowo ??
Orientujesz się może z czego tłoki pasują? Czy może dorabiane były?
#6
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2013 - 17:44
Wyguglaj sobie info o C36NE i C40SEOrientujesz się może z czego tłoki pasują? Czy może dorabiane były?
#7
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2013 - 18:18
O ile mnie pamięć nie myli, to Manzel-a i Irmscher-a trza by popytać - imion nie znam.Orientujesz się może z czego tłoki pasują? Czy może dorabiane były?
#8
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2013 - 20:02
#9
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2013 - 20:47
#10
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2013 - 20:53
Orientujesz się może z czego tłoki pasują? Czy może dorabiane były?
3.0 R6 na 3.6 R6 to chodzi o silnik lotusa omegi

ogólnie myślę że zdajesz sobie sprawę że to nie będzie tania zabawa. Koszty liczone będą w tysiącach złotówek. Ile chciałbyś uzyskać mocy ?
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno
" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "
Auto Serwis KrakówOpel Saab
515 018 365
#11
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2013 - 21:10
tysiącach złotówek
kilkunastu


ZWYKŁY KLUBOWICZ
#12
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2013 - 21:23
kilkunastu
mając jakieś umiejętności i zdolności...
no właśnie bo nie tylko same tłoki trzeba ogarnąć. Ciekaw jestem i ile mocy kolega celuje
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno
" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "
Auto Serwis KrakówOpel Saab
515 018 365
#13
OFFLINE
#14
OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2013 - 06:41
- czopy korbowe w 2,5 są mniejsze, czyli korby są inne
- sworznie w 2,5 łączone są z korbami skurczowo, w 2,6 pływające
- wysokość kompresji tłoków 2,5 to 30,45mm, a 2,6 29,65mm
Jak dla mnie prościej i taniej kupić cały 2,6 (raczej nie są drogie).
Najlepiej kupić od razu 3,2

#15
OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2013 - 09:17
Silniki 2,6 i 2,5 różnią się jeszcze kilkoma detalami:
- czopy korbowe w 2,5 są mniejsze, czyli korby są inne
- sworznie w 2,5 łączone są z korbami skurczowo, w 2,6 pływające
- wysokość kompresji tłoków 2,5 to 30,45mm, a 2,6 29,65mm
Jak dla mnie prościej i taniej kupić cały 2,6 (raczej nie są drogie).
Najlepiej kupić od razu 3,2
Popieram w zupełności, przeróbka jest nie logiczna i nie opłacalna, silnik będzie wersją testową w której trza zmienić, przerobić wiele elementów które mogą być nie trwałe.
#16
OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2013 - 10:51
3.0 R6 na 3.6 R6 to chodzi o silnik lotusa omegi
C36NE o którym słusznie wspomniał Immo, to nie jest C36GET
