

Zielone kombi Bfl 3.0 z jasną skórą Gorzów
#1
OFFLINE
Napisany 28 listopada 2013 - 17:48
Mam wrażenie, że gdzieś tą Omegę na forum już widziałem, ale nie umiem doszukać się informacji. Zatem zwracam się z do Was Koleżanki i Koledzy- czy ktoś zna, oglądał, a może nawet przemieszczał się tym zielonym kombi?
http://otomoto.pl/op...-C30581624.html
Stoi w jakimś komisie w Gorzowie- trochę daleko od moich stron, więc szukam kilku ofert, żeby móc jechać na raz je zobaczyć w tamten region.
A może wiecie coś na temat tej:
http://allegro.pl/om...3733523013.html ?
A może ktoś z Was ma do zaoferowania jakąś rozsądną benzynową (vel LPG) Bfl z jasną skórą względnie materialem?
Z góry dziękuję za pomoc.
#2
OFFLINE
Napisany 28 listopada 2013 - 20:29

#3
OFFLINE
Napisany 28 listopada 2013 - 20:44
na co zwracać uwagę przy oględzinach automatu??
co do sedana wygląda dużo lepiej, czy system bose jest dużo lepszy od seryjnego i czy to wpływa znacząco na cenę??
#4
OFFLINE
Napisany 28 listopada 2013 - 20:54

#5
OFFLINE
Napisany 28 listopada 2013 - 21:02
ta zielona już była wałkowana chyba na forum i była to niezła mina , a zaczęło się od oznaczeń na tylnej klapie o ile mnie pamięć nie myli
tak jest zgadzam sie , ta omega byla juz na forum i to jakis czas temu i widac nadal nie znalazla chetnego... Takze lepiejdac sobie spokoj...
#6
OFFLINE
Napisany 28 listopada 2013 - 21:30
tak jest zgadzam sie , ta omega byla juz na forum i to jakis czas temu i widac nadal nie znalazla chetnego... Takze lepiejdac sobie spokoj...
Wydawało mi się właśnie, że gdzieś ją chyba widziałem. Takiego auta właśnie szukam. Na mocy i konkretnym silniku to wcale mi nie zależy- 2.2 też będzie dla mnie ok, tyle tylko, że w tych wersjach próżno szukać jasnej skóry, rzadki widok niestety.
Hmm ciężka sprawa znaleźć coś ciekawego :pokoj:
#7
OFFLINE
Napisany 28 listopada 2013 - 21:41
Wydawało mi się właśnie, że gdzieś ją chyba widziałem. Takiego auta właśnie szukam. Na mocy i konkretnym silniku to wcale mi nie zależy- 2.2 też będzie dla mnie ok, tyle tylko, że w tych wersjach próżno szukać jasnej skóry, rzadki widok niestety.
Hmm ciężka sprawa znaleźć coś ciekawego :pokoj:
No rozumiem Cie ,ja tez kupilem bez skory, dopiero teraz kupilem komplet i bede montowal , jesli chodzi o silniki to jesli chodzi o silniki 4 cylindrowe to polecam 2.2, a jesli V6 to brac odrazu 3.0 lub 3.2, przynajmniej ja tak uwazam, kto szuka ten znajdzie a kupic pierwsza lepsza to lepiej wcale;)
#8
OFFLINE
Napisany 28 listopada 2013 - 22:13
Witam znowu, dopiero dzisiaj oglądałem samochód bo przez dwa dni nie mogłem się dodzwonić do sprzedającego. Ogólnie w ogłoszeniu jest napisana że jest zadbana, żeby ten egzemplarz był zadbany to trzeba spokojnie z 5 tysięcy wyłożyć albo i więcej. Tylne nadkola jedno bardziej zjedzone od drugiego, z przodu lewa strona lampa lata wszystkie uchwyty wyłamane, pod lampą też ciekawie nie wygląda, z prawej strony sprzedawca mówił że błotnik był robiony, no i to widać. Środek wygląda jakby miał przejechane 300 tysięcy i pewnie coś koło tego ma, na fotelu kierowcy już są dziury w skórze, kierownica zdarta, boczki te plastikowe podrapane, zamek od schowka wyłamany, brudna w środku. Z racji tego że nie miałem czasu na dokładniejsze oglądanie, nie jeździłem nią nawet, więc nie powiem nic o silniku i skrzyni, to tyle. Ja nie polecam tej omegi.
#9
OFFLINE
Napisany 28 listopada 2013 - 22:53

#10
OFFLINE
Napisany 29 listopada 2013 - 07:26

#11
OFFLINE
Napisany 29 listopada 2013 - 09:37
Zgadzam się ale pokaż mi taką FL co nie ma porysowanych tychten sedan mimo porysowanych plastików nie jest taki straszny

#12
OFFLINE
Napisany 29 listopada 2013 - 14:59
#13
OFFLINE
Napisany 29 listopada 2013 - 15:17
Kolego jak mówisz że 2.2l starczy to moim zdaniem się mylisz, byś żałował później kupna, jadąc przy wyprzedzaniu to nie potrzebny stres, auto jest duże i musi byc troche tych koni. Co do zielonej to nie spodziewałem się takiej opinii bo na zdjęciu wyglada dobrze hehehe.
W chwili obecnej jeżdżę B z 136 konnym benzyniakiem i nie odczuwam jakoś "braku mocy". Mam świadomość, że to auto nie jest szybkie, ale biorę to pod uwagę przy wyprzedzaniu.
A jeśli chodzi o 2.2 to mam wrażenie, że też jest takie "akurat"- kilka kucyków więcej niż w 2.0 idzie w parze z kilkoma kilogramami masy Bfl więcej.
Tak czy inaczej, skupiam się najpierw na ładnym wnętrzu, zdrowej karoserii, a jaki to będzie silnik pozostawiam na końcu porównania.
#14
OFFLINE
Napisany 29 listopada 2013 - 15:39

#15
OFFLINE
Napisany 29 listopada 2013 - 22:24
Ja nawet wiem skąd się biorą takie pomysły ludziom i utwierdzają sami siebie (pocieszają się) że przecież te 140 koni to styknie a co ja tam potrzebuje, ano stąd że tych 4 cylindrówek jest dużo więcej, lepszy wybór i sa tańsze jednak w zakupie (bo w eksploatacji już nie).
Jak ktoś chce na taksówkę to jak najbardziej R4 ale jak do innych celów to tylko wi six.
#16
OFFLINE
Napisany 29 listopada 2013 - 22:56
#17
OFFLINE
Napisany 29 listopada 2013 - 23:29
chyba nie do końca, wcale tak tragicznie nie jest.nie warto kupować 2.2 w omedze, bo to stanowczo za mało
Tak na serio gdzieś tak po roku miałem "kryzys wieku średniego" i kucy było za mało ale przeszło. Najważniejsze, że oma wygodnie dupsko wozi i o to chodzi.
Po trzech latach powiem tak: zero problemów (odpukać), koszty eksploatacji mniejsze niż się spodziewałem i moc jakoś już wystarczająca

#18
OFFLINE
Napisany 30 listopada 2013 - 09:24
#19
OFFLINE
Napisany 30 listopada 2013 - 10:24
#20
OFFLINE
Napisany 30 listopada 2013 - 11:03
wolę większe jednostki, proporcjonalnie do masy auta oczywiście.
Słuszna koncepcja