

[OB & OBFL] Brak iskry i nie pracują wtryski 2.5 V6 automat
#1
OFFLINE
Napisany 07 listopada 2013 - 17:13
Kupiłem Omege 2.5 v6 w automacie. Auto nie odpala, brak iskry, nie załącza przekaźnika pompy paliwa (podmieniany na inny i to samo, jak się ściśnie przekaźnik, to słychać, że pompuje na wtryski) i wtryski nie działają. Pod komputerem żadnych błędów, tzn jest 31, ale diagnosta mówił, że to normalne jak silnik nie odpalony. Immobiliser nie blokuje (kolega który mi podłączał pod komputer mówił, że kontrolka miga jak nie działa). Co może być tego przyczyną? Cała wiązka przeczesana, nigdzie nie ma żadnego uszkodzenia na przewodach. Proszę pomóżcie, może ktoś miał taki problem jak ja.
#2
OFFLINE
Napisany 07 listopada 2013 - 17:19
Na początku chciałbym wszystkich przywitać!
Kupiłem Omege 2.5 v6 w automacie. Auto nie odpala, brak iskry, nie załącza przekaźnika pompy paliwa (podmieniany na inny i to samo, jak się ściśnie przekaźnik, to słychać, że pompuje na wtryski) i wtryski nie działają. Pod komputerem żadnych błędów, tzn jest 31, ale diagnosta mówił, że to normalne jak silnik nie odpalony. Immobiliser nie blokuje (kolega który mi podłączał pod komputer mówił, że kontrolka miga jak nie działa). Co może być tego przyczyną? Cała wiązka przeczesana, nigdzie nie ma żadnego uszkodzenia na przewodach. Proszę pomóżcie, może ktoś miał taki problem jak ja.
z reguły jest to problem z czujnikiem wału:)
#3
OFFLINE
Napisany 07 listopada 2013 - 17:55
Witaj kontrolka ci nie zaświeci jak padnięty masz czujnik położenia wału a to jest przyczyna braku iskry i paliwa na 99% czujnik masz koło filtra oleju tylko przy kupnie nowego popatrz jaką masz wtyczkę bo są owalne i kwadratowe ona będzie u góry silnika w okolicy węża od serwa do kolektora ssącego miłej wymianyNa początku chciałbym wszystkich przywitać!
Kupiłem Omege 2.5 v6 w automacie. Auto nie odpala, brak iskry, nie załącza przekaźnika pompy paliwa (podmieniany na inny i to samo, jak się ściśnie przekaźnik, to słychać, że pompuje na wtryski) i wtryski nie działają. Pod komputerem żadnych błędów, tzn jest 31, ale diagnosta mówił, że to normalne jak silnik nie odpalony. Immobiliser nie blokuje (kolega który mi podłączał pod komputer mówił, że kontrolka miga jak nie działa). Co może być tego przyczyną? Cała wiązka przeczesana, nigdzie nie ma żadnego uszkodzenia na przewodach. Proszę pomóżcie, może ktoś miał taki problem jak ja.

#4
OFFLINE
Napisany 07 listopada 2013 - 20:58
#5
OFFLINE
Napisany 07 listopada 2013 - 21:01
Czujnik wału wymieniony, wtrysk daje, ale cewka jest chyba uwalona, bo tylko na 2 cyl daje iskrę. Zaraz jadę po cewkę, ale ponoć jest kwadratowa wtyczka, ja mam okrągłą. Zobaczymy czy da radę to jakoś zaadaptować.
tak sa dwa rodzaje ale kupuj tylko z boscha to jest ori do tego modelu
#6
OFFLINE
Napisany 07 listopada 2013 - 22:09

Bez problemu przerobisz, tylko musisz miec wtyczke kwadratowa, ew cos przyrzezbic .
#7
OFFLINE
Napisany 08 listopada 2013 - 17:54
Autko odpaliło! Jednak mam pytanie. Czy nie podłączone przewody podciśnień mogą być powodem dużego spalania? Póki co przejechałem się tak wokół komina, ale spalanie na komputerze pokazuje 29l/100 km

Aha, jeszcze jedno. Autko stało około 3 miesięcy, po odpaleniu stukała jedna szklanka przez około 30 min (autko chodziło na wolnych do nagrzania, później jeszcze trochę czasu, a po 5 min jazdy przestało hałasować). Teraz po odpaleniu na ciepłym silniku przez 3 sek ją słychać

#8
OFFLINE
Napisany 08 listopada 2013 - 19:24
Co do stuków - a jaki stary masz olej w silniku i jaki? Czy nie mineral?
PS. Jutro w Poznaniu mini spocik się szykuje w okolicach ul. Obornickiej -
#9
OFFLINE
Napisany 08 listopada 2013 - 22:19
Nowy olej Mobil x1 super 2000, filtr Knecht, więc chyba nie najgorzej. Wymieniałem zanim odpaliłem. Co do zaproszenia, niestety nie skorzystam, praca...Co do stuków - a jaki stary masz olej w silniku i jaki? Czy nie mineral?
Spalanie po kilkunastu km wyszło 10,4l/100 km
#10
OFFLINE
Napisany 13 listopada 2013 - 00:04
#11
OFFLINE
Napisany 13 listopada 2013 - 00:17
chciałem je podpiąć bezpośrednio pod komputer silnika. Instrukcje od mojej instalacji gazowej znalazłem w internecie i wiem który przewód jest od jakiego wtrysku, jednak nie wiem jak to wygląda w instalacji samochodu.
nie wiem czy to dobry pomysł, ale proszę

http://forum.omegakl...924&postcount=2