

Opel Vectra 2.5 V6
#1
OFFLINE
#2
OFFLINE
Napisany 31 października 2007 - 17:45
Jak pracuje taka maszyna i jak z czesciami
to pytanie powinienes zadac na forum Viki a nie Omy.
#3
OFFLINE
Napisany 31 października 2007 - 17:47
to pytanie powinienes zadac na forum Viki a nie Omy.
dokładnie
Jak pracuje taka maszyna i jak z czesciami
wg misiu8126, opisu ta taki sam masz silnik w omce
#4
OFFLINE
Napisany 31 października 2007 - 17:54
wg misiu8126, opisu ta taki sam masz silnik w omce
rozni sie tylko sposobem montazu oraz gornym kolektorem ssacym. i pewnie jakies drobne roznice w osprzecie ale blok i glowice sa identyczne
#5
OFFLINE
Napisany 02 listopada 2007 - 08:51
Jak pracuje taka maszyna i jak z czesciami
Moj mechanik ma takiego potworka i odjezdza mi nim jak tramwaj :bad:
#6
OFFLINE
Napisany 02 listopada 2007 - 08:58
[B]
#7
OFFLINE
Napisany 02 listopada 2007 - 23:40
normalka.....moc ta sama a Viki jest jakieś 250 kg lzejszaJak pracuje taka maszyna i jak z czesciami
Moj mechanik ma takiego potworka i odjezdza mi nim jak tramwaj :bad:
#8
OFFLINE
Napisany 03 listopada 2007 - 11:35
Tak samo jak w Omegach"rakieta" - ale zrobic tam cos pod maska....uuuuuuuuuuu

A co do silnika i auta to najbardziej chwalony motor wśród użytkowników Vectr.
Koszty eksploatacji nieco wyższe niż np. 2.0 ale nie ma strachu.
Jedyny mankament to to, że napęd na przód :tere-fere:
Zapraszam na www.vectraklub.pl i www.vectra-unlimited.pl
EDIT:
Ale jak kupować to tylko poliftową VB. Dużo poprawek i dużo ładniejsze. A wersja i500 to już inna bajka

#9
OFFLINE
Napisany 03 listopada 2007 - 12:22
#11
OFFLINE
Napisany 05 listopada 2007 - 21:19
#12
OFFLINE
#13
OFFLINE
Napisany 05 listopada 2007 - 21:53
calibra to wiadomo i w sumie często ale viki to rarytas, na allegro jest teraz tylko 4A Calibry?
#14
OFFLINE
Napisany 06 listopada 2007 - 01:23
a ja raz widziałem VA z silnikiem 2,5V6 co mnie bardzo zaskoczyło...
W katalogu z '95 widzialem ze VA 2.5 V6 wychodzila 4x4 :shock:
#15
OFFLINE
Napisany 06 listopada 2007 - 07:00
#16
OFFLINE
Napisany 06 listopada 2007 - 10:39
zgadza się :grin:a co powiecie o VA z "piecykim" C20LET,to dopieto jest rzadkosć 204 KM na turbince :mrgreen:
z vectrą jest zupełnie inaczej niż np z calibrą, niepozorny sedan/hb, pozdejmować mu emblematy i pyk na trasę... :driver:
zobaczyć minę kierowcy jakiegoś krawata w beemce lub mercu-bezcenne :yes_yes:
#17
OFFLINE
Napisany 08 listopada 2007 - 00:25

Jest tylko jeden feler - żeby coś przy niej zrobić, trzeba mieć rączki drobniutkie jak tajwańska dziewczynka :sad:
"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill
#18
OFFLINE
Napisany 08 listopada 2007 - 11:38
a ja raz widziałem VA z silnikiem 2,5V6 co mnie bardzo zaskoczyło...
W katalogu z '95 widzialem ze VA 2.5 V6 wychodzila 4x4 :shock:
VA v6 nie wychodziły z napędem 4x4 , taki napęd był jedynie łączony oryginalnie z silnikami 2.0 115km , 2.0 16v 150 km , oraz 2.0 16v turbo 204 km
#19
OFFLINE
Napisany 08 listopada 2007 - 14:36
przemek985 napisał/a:
Cytat:
a ja raz widziałem VA z silnikiem 2,5V6 co mnie bardzo zaskoczyło...
W katalogu z '95 widzialem ze VA 2.5 V6 wychodzila 4x4 :shock:
VA v6 nie wychodziły z napędem 4x4 , taki napęd był jedynie łączony oryginalnie z silnikami 2.0 115km , 2.0 16v 150 km , oraz 2.0 16v turbo 204 km
Faktycznie... moj blad

#20
OFFLINE
Napisany 11 listopada 2007 - 00:22
a co z silnikami 2.0 16v 136km takie jak w omegach też były z napędem na 4 koła bodajrze , nie były one długo produkowane w VA, ale spiują się rewelacja ja miałem taką tylką że z napęd na przód i rewelacja .widziałem filmik ze zlotu vectry unlimited jak VA z tym własnie silniczkiem odstawia na 1/4 mili VB 2.5 v6a ja raz widziałem VA z silnikiem 2,5V6 co mnie bardzo zaskoczyło...
W katalogu z '95 widzialem ze VA 2.5 V6 wychodzila 4x4 :shock:
VA v6 nie wychodziły z napędem 4x4 , taki napęd był jedynie łączony oryginalnie z silnikami 2.0 115km , 2.0 16v 150 km , oraz 2.0 16v turbo 204 km