Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Czy pompa paliwa powinna pracowac non stop?


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
17 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   kikom

kikom
  • 6 postów
  • Dołączył: 15-10-2007
  • Skąd: Łódź

Napisany 30 października 2007 - 21:51

Pytanie jak w temacie. JEsli pracuje przez caly czas to jaka jest przyczyna? Maciek

#2 OFFLINE   maciekpkow

maciekpkow
  • 521 postów
  • Dołączył: 18-03-2007
  • Skąd: PRUSZKÓW
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 30 października 2007 - 21:58

pompa paliwa nie pracuje non stop a z przerwami do określonego ciśnienia

#3 OFFLINE   bogumil.s

bogumil.s

    made in france

  • 4 238 postów
  • Dołączył: 26-03-2007
  • Skąd: Rzeszów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 30 października 2007 - 21:58

kikom, zanim napiszesz posta użyj szukajki bo było to poruszane - pracuje podczas pracy silnika - jeśli po zgaszeniu nie wyłacza się to oznacza że ma zwarcie na przekaźniku lub w kostce stacyjki jest zwarcie

#4 OFFLINE   kikom

kikom
  • 6 postów
  • Dołączył: 15-10-2007
  • Skąd: Łódź

Napisany 31 października 2007 - 09:29

Witam,
Pewnie mi nie uwierzysz ale szukalem niestety nie znalazlem nic :( Maciek

#5 OFFLINE   kczech

kczech
  • 3 552 postów
  • Dołączył: 05-12-2006
  • Skąd: Przeworsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 31 października 2007 - 15:51

maciekpkow - POMPA PRACUJE CALY CZAS NA ODPALONYM SILNIKU i nie zaleznie od obrotów silnika pompuje jednakowo - okolo3 - 3,5 atm. Regulator cisnienia (na listwie wtryskowej) ma za zadanie zmniejszac cisnienie na wolnych obrotach (okolo 2 - 2,5 atm). Nadmiar paliwa odprowadzany jest do baku.
CZĘŚCI AKCESORIA WARSZTAT - www.somad.pl
[B]

#6 OFFLINE   maciekpkow

maciekpkow
  • 521 postów
  • Dołączył: 18-03-2007
  • Skąd: PRUSZKÓW
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 31 października 2007 - 16:25

kczech, z moich obserwacji wynikło tak jak napisałem wyżej

#7 OFFLINE   kczech

kczech
  • 3 552 postów
  • Dołączył: 05-12-2006
  • Skąd: Przeworsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 31 października 2007 - 17:10

to zle obserwowales - powiedz na podstawie czego tak wnioskujesz, jakie zjawisko spowodowalo ze uwazasz ze pompa nie dziala w trybi ciaglym". Pozdrawiam
CZĘŚCI AKCESORIA WARSZTAT - www.somad.pl
[B]

#8 OFFLINE   maciekpkow

maciekpkow
  • 521 postów
  • Dołączył: 18-03-2007
  • Skąd: PRUSZKÓW
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 31 października 2007 - 17:12

poprostu z naocznej i nausznej obserwacji pompa się wyłączała i załączała podczas pracy silnika

#9 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 31 października 2007 - 17:13

to zle obserwowales - powiedz na podstawie czego tak wnioskujesz, jakie zjawisko spowodowalo ze uwazasz ze pompa nie dziala w trybi ciaglym". Pozdrawiam



jest waz zwrotny wiec dziala ciagle. w seju jest dzialajaca sekwencyjnie i nie ma powrotu.




 


#10 OFFLINE   kczech

kczech
  • 3 552 postów
  • Dołączył: 05-12-2006
  • Skąd: Przeworsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 31 października 2007 - 17:24

oczywiscie ze takie rozwiazania jak pisze Beast sa. Czesto takie rozwiazania stosowali japoncy w silnikach z gaznikiem ale z elektryczna pompa ktora dzialala sekwencyjne czyli im wiecej impulsow cewki zaplonowej tym szybciej dzialala - ot co.....
Wiekszosc ukladow wtryskowych benzynowych stosuje ciagle podawanie paliwa (jak w naszym poscie w x20xev) o stalym cisnieniu a regulator je zmniejsza w razie potrzeby.
CZĘŚCI AKCESORIA WARSZTAT - www.somad.pl
[B]

#11 OFFLINE   jacekczewa

jacekczewa

    jacekczewa

  • 2 630 postów
  • Dołączył: 26-09-2006
  • Skąd: Czestochowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 31 października 2007 - 17:54

maciekpow w oplach dziala wyłacznie na właczonym silniku, cisnienie reguluje regulator na listwie, nie ma żadnych czujników które odłaczją elektrycznie pompe jak niby dobije ciśnienie.Kczech ma racje.

#12 OFFLINE   bogumil.s

bogumil.s

    made in france

  • 4 238 postów
  • Dołączył: 26-03-2007
  • Skąd: Rzeszów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 01 listopada 2007 - 20:39

w seju jest dzialajaca sekwencyjnie i nie ma powrotu.

hmmm jak wymieniałem zbiornik paliwa w seju (900`98sx) to były 2 węże i ten drugi wyglądał na powrotny

#13 OFFLINE   maciekpkow

maciekpkow
  • 521 postów
  • Dołączył: 18-03-2007
  • Skąd: PRUSZKÓW
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 01 listopada 2007 - 20:41

maciekpow w oplach dziala wyłacznie na właczonym silniku,


guzik prawda bo po włączeniu zapłonu pompa już pracuje :tere-fere:

#14 OFFLINE   jacekczewa

jacekczewa

    jacekczewa

  • 2 630 postów
  • Dołączył: 26-09-2006
  • Skąd: Czestochowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 01 listopada 2007 - 20:47

Po przekreceniu stacyjki to pracuje tylko ok 3-5 sek. a pozniej sie wylacza dopoki nie odpalisz auta pompa nie właczy sie ponownie :tere-fere:

#15 OFFLINE   maciekpkow

maciekpkow
  • 521 postów
  • Dołączył: 18-03-2007
  • Skąd: PRUSZKÓW
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 01 listopada 2007 - 20:49

Po przekreceniu stacyjki to pracuje tylko ok 3-5 sek. a pozniej sie wylacza dopoki nie odpalisz auta


no tu się zgodzę ale nie tak jak napisałeś wcześniej że wyłącznie na włączonym silniku :tere-fere:

#16 OFFLINE   jacekczewa

jacekczewa

    jacekczewa

  • 2 630 postów
  • Dołączył: 26-09-2006
  • Skąd: Czestochowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 01 listopada 2007 - 20:53

Dodam jeszcze ze w silnikach w astrach 1.6 16V nie ma pierwszego startu pompy (tego 3 sek)dlatego maja czasami problem z odpalieniem gdy uklad nie trzyma ciśniena paliwa szczególnie rano.Co wypowiedzi o dzialjącej caly czas pompie przy właczonym silniku to oczywiscie skrót myslowy, jesli ktos wie o co biega to nie czepia sie szczegółów.

#17 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 01 listopada 2007 - 21:19

w seju jest dzialajaca sekwencyjnie i nie ma powrotu.

hmmm jak wymieniałem zbiornik paliwa w seju (900`98sx) to były 2 węże i ten drugi wyglądał na powrotny



wszystki spi maja powrot we fiacie. w Mpi jest sekwencyjna




 


#18 OFFLINE   bogumil.s

bogumil.s

    made in france

  • 4 238 postów
  • Dołączył: 26-03-2007
  • Skąd: Rzeszów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 02 listopada 2007 - 10:51

wszystki spi maja powrot we fiacie. w Mpi jest sekwencyjna

i wszystko jasne :ok: