Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

po wymianie piasty koła przedniego bije podczas hamowania


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
4 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   2001

2001
  • 3 postów
  • Dołączył: 25-07-2011

Napisany 13 października 2013 - 11:08

Witam wszystkich
Jest to mój pierwszy post więc nie wiem czy dobrze zaczynam.
Mój problem wygląda następująco:
W zeszłym tygodni wymieniałem(znaczy się w warsztacie mi wymieniali-sklep z częściami razem z serwisem ) piastę koła przedniego prawa strona(zakupiona piast firmy SKF), przy tym wymieniany był jeszcze sworzeń zwrotnicy i płyn hamulcowy. Po odbiorze samochodu od "mechanika" wracając do domu przy hamowaniu strasznie bije przód(odczucie jak by były krzywe tarcze). Zaznaczam, że przed odstawieniem do "mechanika" nie miałem żadnych problemów z hamulcami i biciem podczas hamowania.
Powrót do mechanika krótkie streszczenie sytuacji po czym on na to, że tarcze do wymiany bo nie są w najlepszym stanie(krzywe i to jest powodem picia). Dobra ok zgodziłem się na wymianę bo i tak miałem to w planach.
Zamówiłem tarcze TRW. Na drugi dzień powrót do warsztatu i wymiana tarcz wraz z klockami tej samej firmy. Przychodzę po pracy żeby odebrać autko, a panowie mi mówią, że dalej bije podczas hamowania. Ich wytłumaczeniem było to że nowa tarcza jest krzywa. Dobra zamówiliśmy kolejne tarcze tym razem firmy BREMBO bo bali się, ze będzie całą partia TRW wadliwa. Kolejny dzień: idę po autko, a panowie mi mówią, że pojechali przetoczyć moje stare tarcze żeby sprawdzić czy będzie dobrze (to już daje do myślenia czemu od razu nie zakładali nowych tarcz). Po założeniu starych przetoczonych tarcz dalej to samo. Wniosek: dali ciała i nie wiedzą jak to poprawić!!
PROSZĘ WAS jak coś wam do głowy przychodzi co mogli schrzanić proszę o odpowiedź

#2 OFFLINE   awhaker

awhaker

    Czytamy AWUHAKER... :D

  • 905 postów
  • Dołączył: 08-04-2012
  • Skąd: Koło
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.0i C30NE

Napisany 13 października 2013 - 12:27

Jedyne co mi przychodzi do głowy to źle osadzona tarcza na piaście. Soko stara tarcza zaczęła bić, nowa tarcza również. Ale nie możliwe żeby dwa razy tarcze źle osadzić. Poza tym może bić zaczęło po demontażu młotkiem ;)

#3 OFFLINE   2001

2001
  • 3 postów
  • Dołączył: 25-07-2011

Napisany 13 października 2013 - 17:14

Też myślałem, że była używana do demontażu siła w postaci młotka, ale zapewniali mnie, że nie zbijali piasty tym specjalistycznym narzędziem.
Nie mam pojęcia co może być nie tak
ok rok temu wymieniałem:
1. Tuleje wahaczy przód(TRW) jaki i tył(lemforder)
2. Końcówki drążków ( TRW)
3. Łączniki stabilizatorów (TRW)

#4 OFFLINE   Adam10

Adam10

    Everybody lies

  • 7 760 postów
  • Dołączył: 15-09-2009
  • Skąd: Gdańsk, Kiełpino Górne
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 13 października 2013 - 17:34

1. Niedorkęcona piasta przez co jest luz
2. Jak wkładali nową piastę to nie oczyścili powierzchni czopa przez co nowa piasta nie przylega tak jak powinna
3. W nagłe skrzywienie starych tarcz + 2 kompletów nowych nie wierzę więc może po prostu robią Cię w członka
4. Jakiej firmy sworznie wsadzili??

#5 OFFLINE   2001

2001
  • 3 postów
  • Dołączył: 25-07-2011

Napisany 13 października 2013 - 17:53

mieli tylko na sklepie sworzeń KRAFTA i jakąś chińszczyznę więc wsadzili KRAFTA

Piasta dokręcona bo sprawdzałem

We wtorek znowu idzie na pseudo warsztat i powiem żeby założyli starą piastę i zobaczymy jaki efekt będzie