


Jak ustawic światła drogowe
#1
OFFLINE
Napisany 29 października 2007 - 12:08

#2
OFFLINE
#3
OFFLINE
Napisany 29 października 2007 - 13:26
#4
OFFLINE
#5
OFFLINE
#6
OFFLINE
Napisany 29 października 2007 - 15:38
1. Nieinwazyjna - Podnieść dół lampy (podłożyć coś pod dolne mocowanie lampy, dostęp po zdjęciu hokeja) i potem obniżyć krótkie śrubą regulacyjną.
2. Inwazyjna - Rozebrać lampę i obniżyć górnene nóżki mocowania soczewki (nóżki są na gumowych dystansach i trzeba dokręcić mocniej nakrętki, albo dać krótszy dystans) i potem podnieść całe lustro do góry śrubą regulacyjną od krótkich.
#7
OFFLINE
#8
OFFLINE
Napisany 30 października 2007 - 01:22
jak kolega też mam xenony ( co prawda w trakcie naprawy) i ten sam problem , krótkie śweicą w pożo , ale długie są za krótkie.
ten typ tak ma czy co?
pzdr
#9
OFFLINE
Napisany 01 listopada 2007 - 17:53
Druga sprawa to czy w ksenonach sa dzwignie do zmiany lamp z kontynentu na Anglie? W normalnych wiem, ze sa, ale tutaj nie widzialem. Ktos pisal, ze znalazl u siebie w HIDach, ale jakos mi sie nie udaje. Wydawalo mi sie, ze ksenon powinien swiecic jak normalna lampa a on jakby byl plaski. Zrobilem na szybko szkic jak wyglada normalny reflektor a jak to u mnie wyglada jakby swiatla swiecily na sciane.

#10
OFFLINE
Napisany 01 listopada 2007 - 19:28

a dlaczego tak się dzieje już wyjaśniam

#11
OFFLINE
Napisany 02 listopada 2007 - 10:02
Oczywiscie opisany przypadek jest z auta angielskiego. Oczywiscie lustrzane ustawienie wynika z faktu poruszania sie po drugiej stronie, a swiatlo powinno najdalej oswietlac pobocze i "moja" czesc drogi.
Ja sie zastanawiam, dlaczego swaitlo soczewek ktore narysowalem i Ty potwierdziles (w wersji kontynentalnej) jest tak plaskie, gdzie w przypadku zwyklego reflektora ktory mialem w Vectrze "zalamanie" idzie do gory, pozwalajac na dalsze oswietlenie drogi. Czy tak jest dobrze?W zalaczeniu znow kiepski rysunek.
Co do dzwigni to caly element lampy HID jest przykrecony do obudowy lampy wiec nie ma tam miejsca, zeby cokolwiek zmieniac, bez odkrecania zarowki, a tego nie chcialbym robic.
Jak mozna podniesc wysokosc swiecenia swiatel mijania?

#12
OFFLINE
Napisany 02 listopada 2007 - 10:36
Wiem jak jest w depo - mają takie przesłony które się wymienia i już, a jak jest w helli??
#13
OFFLINE
Napisany 02 listopada 2007 - 12:21
I jedno zdjęcie dzwigni zamykania przesłony w soczewce ksenon hella,w tym przypadku jest to soczewka z Audi A6,soczewki te przeszczepiłem do reflektorów Depo gdyż są prawie identyczne jak te oryginalne z omegi,różnią się tylko budową tej dzwigni która w audi idzie wzdłuż soczewki a w omedze w poprzek,ale to nie ma znaczenia.Jak widać aby do niej się dostać trzeba sięgnąć wgłąb reflektora
Co do problemu kolegi mkaminski100 to sądząc po twoim drugim rysunku masz zamknięte przesłony i dlatego tak krótko świecą,sprawdz to



#14
OFFLINE
Napisany 02 listopada 2007 - 12:23
Niechcący ale Ci się udało
Ciekawe czy depo ma taką samą przesłonę jak hella. Ale chyba tak
EDIT - a jak wygląda linia świateł przy zmkniętej przesłonie
#15
OFFLINE
Napisany 02 listopada 2007 - 12:34
Co do lini światłocienia przy zamkniętej przesłonie to świecą płasko nie doświetlając żadnej strony pobocza

#16
OFFLINE
Napisany 14 grudnia 2011 - 18:37
#17
OFFLINE
Napisany 14 grudnia 2011 - 18:56
najlepiej jechać na stację diagnostyczną i na urządzeniu to zrobićwitam mam pytanie z jakiej odległości najlepiej sprawdzić i ustawić światła mijania lampy hella soczewki , omega b fl 2002 rok kombi
#18
OFFLINE
Napisany 22 stycznia 2014 - 17:25
#19
OFFLINE
Napisany 22 stycznia 2014 - 17:28

#20
OFFLINE
Napisany 22 stycznia 2014 - 17:52
Na jakiej odległości ma Ci się podnieść o te 2cm? Bo na 20 metrach żeby się "linia podniosła" to wystarczy z 1mmNo i kluczowe pytanie ile tam podłożyć żeby się podniosła lnia świecenia o ok 2 cm

Uchwyty całe są? Bo nie pisałeś nic na ten temat...