Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

[OB & OBFL] Kolektor wydechowy żeliwny vs 4-2-1


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
6 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Pikej

Pikej
  • 3 postów
  • Dołączył: 22-08-2012
  • Skąd: Rzeszów

Napisany 27 września 2013 - 11:42

Witam forumowiczów!
Mam spory problem z moją Omcią :) mianowicie, chciałem wymienić uszczelkę pod kolektorem ale okazało się że 3 śruby są urwane na równo z silnikiem(z tym już sobie poradziłem). Kolejny problem to kolektor którego nikt mi nie chce zplanować w dodatku jest pęknięty. Moje pytanie brzmi gdzie mogę dostać kolektor 4-2-1 do X20XEV, od tygodnia szukam po internecie i nic, tak samo ciężko jest zdobyć oryginalny kolektor w dobrym stanie(wszystko pęknięte). Prosiłbym was o pomoc. :szpital:

#2 OFFLINE   wars1977

wars1977

    WarsSztat Jagiełły (specjalizacja silniki V6) Opel Tech2 , MDI

  • 1 896 postów
  • Dołączył: 05-05-2009
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 27 września 2013 - 13:36

Zrobią Ci do omegi.

http://allegro.pl/ko...3545933540.html

#3 OFFLINE   painkiller

painkiller
  • 734 postów
  • Dołączył: 19-12-2008
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 27 września 2013 - 14:05

Ewentualnie zamiennik nowy (na allegro jakieś 500 PLN). Używki wszystkie są pęknięte z zewnątrz albo od środka (co oznacza że zaraz pęknie i na zewnątrz).

#4 OFFLINE   Pikej

Pikej
  • 3 postów
  • Dołączył: 22-08-2012
  • Skąd: Rzeszów

Napisany 27 września 2013 - 14:14

Czyli rozumiem że to: http://allegro.pl/bd...3565013370.html
jest nic nie warte?

#5 OFFLINE   painkiller

painkiller
  • 734 postów
  • Dołączył: 19-12-2008
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 29 września 2013 - 20:28

Nie masz pewności czy nie jest pękniety od środka. Dodatkowo dochodzi koszt planowania kolektora, uszczelek (pod kolektor i pod dwururkę), nowych szpilek i nakrętek. Kupując na allegro taki kolektor: http://allegro.pl/ko...3543550052.html wszystko masz w komplecie (łącznie z instrukcją - opisem kolejności dokręcania szpilek i wielkością momentu). Jak masz klucz dynamometryczny założysz całość w 30 minut.

#6 OFFLINE   TheBill

TheBill
  • 18 postów
  • Dołączył: 15-08-2011
  • Skąd: Kraków

Napisany 10 października 2013 - 11:12

Sory, żę wepcham się między vodke a zakaske ale jestem na etapie wymiany uszczelki pod kolektorem. Sprzedawca dał mi dwie firmy elring z tym że jedna jest potrójna z cienkiej blachy a durga gruba na okolo 2-3mm. Którą wybrać?

#7 OFFLINE   wars1977

wars1977

    WarsSztat Jagiełły (specjalizacja silniki V6) Opel Tech2 , MDI

  • 1 896 postów
  • Dołączył: 05-05-2009
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 10 października 2013 - 11:45

Sory, żę wepcham się między vodke a zakaske ale jestem na etapie wymiany uszczelki pod kolektorem. Sprzedawca dał mi dwie firmy elring z tym że jedna jest potrójna z cienkiej blachy a durga gruba na okolo 2-3mm. Którą wybrać?


Z cienkiej blachy.