

[OB & OBFL] Ślizgające sprzęgło jak jest wilgotno
#1
OFFLINE
Napisany 15 września 2013 - 16:49
Otóż jak się zrobiło wilgotno zaczęło mi się ślizgać sprzęgło. Jak było ciepło i nie padało było wszystko ok. Na 1,2 jest wszystko ok, na 3 i 4 jak dodaję gazu ślizga się i obroty rosną jak gaz mocniej wciskam jak puszczam to jest szarpnięcie i jedzie normalnie, na 5 też idzie normalnie. Tylko na 5 idzie normalnie.
Czy to oznaki kończącego się sprzęgła? Polecicie jakieś dobre sprzęgło dobrej firmy?
#2
OFFLINE
Napisany 15 września 2013 - 19:02
#3
OFFLINE
Napisany 15 września 2013 - 19:45




#4
OFFLINE
Napisany 16 września 2013 - 10:30
#5
OFFLINE
Napisany 16 września 2013 - 12:52


#6
OFFLINE
Napisany 16 września 2013 - 17:46
:Dhehe
no to skok w kanał i trzeba sprawdzić
czekamy na wieści z poziomu -1
no to musimy poczekać do soboty bo w sobotę mam dopiero czas. A oma narazie stoi na parkingu. Teraz nią przejechałem i nic się nie działo....
Kuźwa aż dziwne. A że sprzęgło LUK to wiem;) każdy mi to mówi.
ewentualnie jak docisk masz w porządku to nabij sobie tarczę
Nabijanie tarczy? Tzn? i czy to trwały zabieg? tzn dobry?
aros na firleju gościu mi powiedział za używkę w bdb stanie ori gm 150 pln. Tarcza + docisk. Brać ori używkę w bdb stanie czy nowe?
A no i najważniejsze, na alledrogo szukałem sprzęgła i znalazłem zwykłe sprzęgło i dwamas.... Co w omie siedzi?
#7
OFFLINE
Napisany 16 września 2013 - 18:25
#8
OFFLINE
Napisany 16 września 2013 - 18:27

ZWYKŁY KLUBOWICZ
#9
OFFLINE
Napisany 16 września 2013 - 18:44
Dwumas siedzi w naszych omegach, jak w bdb stanie i komplet to bierz, moja jeździ już 2gi miesiąc i jest ok nic się nie ślizga. Sprawdź od razu łożysko wysprzęglik i to łożysko które w wale korbowym siedzi.
to w piątek biorę wolne w robocie i robię ome;)
#10
OFFLINE
Napisany 17 września 2013 - 15:02
I lepiej załóż nowe, z tą regeneracją to różnie bywa.
Ja czytałem, że to średnio polecany zabieg http://bit.ly/18rnnqq
#11
OFFLINE
Napisany 17 września 2013 - 18:14
Skoro sprzęgło się ślizga, trzeba je wymienić prędzej czy później i innej metody nie ma...
I lepiej załóż nowe, z tą regeneracją to różnie bywa.
Ja czytałem, że to średnio polecany zabieg http://bit.ly/18rnnqq
Ta, no to na pewno. Właśnie wróciłem z rundki po mieście i dałem omie porządnie popalić i sprzęgło nawet się nie ślizgnęło ani razu


#12
OFFLINE
#13
OFFLINE
Napisany 17 września 2013 - 20:55
Skoro sprzęgło się ślizga, trzeba je wymienić prędzej czy później i innej metody nie ma...
I lepiej załóż nowe, z tą regeneracją to różnie bywa.
Ja czytałem, że to średnio polecany zabieg http://bit.ly/18rnnqq
No tak, tylko... Ja poszedłem do IC i kupiłem cały zestaw. Docisk, łożysko i tarcza, LUK oczywiście. I co, i w środku dostałem regenerowany zestaw przez Niemca. Wróciłem się z reklamacją. Wciągneli 4 zestawy z magazynu i tylko w jednym było nowe sprzęgło, we wszystkich nowe łożysko i regenerowany docisk. Mam gdzieś dorabiać helmuta, wolę dać zarobić naszemu.
#14
OFFLINE
Napisany 18 września 2013 - 09:26
Bez zmian, cały czas na max w zbiorniczku.a stan płynu hamulcowego? może tam jest wyciek
A co do wymiany to poczekam, pojeżdżę i zobaczę czy się będzie ślizgać czy nie. Czas pokaże