[OB & OBFL] problem z odpaleniem
#61 OFFLINE
Napisany 11 luty 2014 - 22:56
ktoś ma jakiś namiar lub może podjąć się odczytania PIN z kluczyka / pętli ???
#62 OFFLINE
Napisany 12 luty 2014 - 07:44
Witam,
ktoś ma jakiś namiar lub może podjąć się odczytania PIN z kluczyka / pętli ???
Zacznij od tego czy posiadasz Security Code to taki kod bezpieczeństwa za pomocą którego można wejsc do immo powinien być w dokumentacji samochodu.Jeżeli nie posiadasz to aso może taki kod udostępnić oczywiście za opłatą i tutaj już taniej wyjdzie wymiana kompletu.
#63 OFFLINE
Napisany 13 luty 2014 - 11:59
ewentualnie ile by kosztowała taka usługa w ASO ??
#64 OFFLINE
Napisany 13 luty 2014 - 12:21
#65 OFFLINE
Napisany 13 luty 2014 - 13:00
za 100-badz dwie kupisz kompa z imm i kluczykami,kolega ci wyjasnij poprzednio,a waso pewnie kilka razy drozej
OK,
musze tez wymienic stacyjke ?
czy moge przelozyc transpoder imo do starego grota ??
PS. Czy po wymianie zestawu komp z imm i kluczykiem,
musze wprogramowywać coś do kompa ??? potrzebuje kabla ???
#66 OFFLINE
Napisany 25 marzec 2014 - 21:06
#67 OFFLINE
Napisany 26 marzec 2014 - 17:05
Witam Mam problem z odpaleniem mojej omegi 2.0 gdy silnik jest zimny, a później jak jest mocno rozgrzany. nie mam zielonego pojęcia co może byc przyczyną lecz zanim wywalę kasę na mechanika wolę zasięgnąc rady tutaj, może ktoś miał już podobny problem..
Mam ten sam problem ;p jak jest zimny czyli np po nocy to muszę go albo długo przytrzymać albo zakręcić odpuścić i znowu zakręcić i odpali , a jak już jest ciepły to normalnie odpala . Ma ktoś pomysł od czego to zalezy ?
#68 OFFLINE
Napisany 26 kwiecień 2014 - 17:55
Omega b fl 2001r 2,2 16V
w samochodzie zostały wymienione świece, lista zapłonowa ( cewka ), sprawdzona pompka paliwa ( wymieniona dwukrotnie ), wtryski są ok, uszczelka pod głowicą także, poziom płynu w zbiorniczku jest od bardzo dawna taki sam, nie ubywa go.
Problem przedstawia się następująco:
w temperaturze 4-5 stopni i niżej samochód odpala bezawaryjnie, gdy temperatura wynosi ok. 13-14 stopni i wyżej silnik odpala za około 5-7 razem. Praca jest nierówna i nie wchodzi na obroty. Gdy odpali gaśnie i dopiero kolejne próby pozwalają, że odpala ale musi pochodzić około 3-4 min. Wtedy wszystko wraca do normy. Ten sam objaw jest wystygnie w obecnej temperaturze i postoi około 3h.
#69 OFFLINE
Napisany 13 maj 2014 - 17:05
Po 40 minutach wsiadłem do auta włączam zapłon a auto nawet nie kreci, myślałem ze to moze akumulator ale naładowałem go i dziś spróbowałem i dalej to samo. jescze jak włączam zapłon kontrolki gasna a świeci sie kontrolka od silnika.
Na popych auto odpaliło normalnie.
Czy ktoś wie co moze byc przyczyną?
#70 OFFLINE
Napisany 13 maj 2014 - 18:09
Witam posiadam Omege B z 1994 r benzyna +gaz , wczoraj odpaliłem auto koło domu normalnie na benzynie przełączyłem na gaz przestawiłem auto przejechałem dosłownie jakieś 50 metrów i zgasiłem je.
Po 40 minutach wsiadłem do auta włączam zapłon a auto nawet nie kreci, myślałem ze to moze akumulator ale naładowałem go i dziś spróbowałem i dalej to samo. jescze jak włączam zapłon kontrolki gasna a świeci sie kontrolka od silnika.
Na popych auto odpaliło normalnie.
Czy ktoś wie co moze byc przyczyną?
Jak nie ma bledow, to moze byc to rozrusznik, masa, bezpiecznik, kostka stacyjki...
#71 OFFLINE
#72 OFFLINE
Napisany 04 sierpień 2014 - 09:09
Mam problem z kluską 2.2 16v automat.
Mianowicie gdy odpalam po nocy omcia reaguje normalnie odpala i jedzie, lecz gdy zgaszę i chce ponownie odpalić wyskakuje mi błąd (samochód z kluczem kontrolka) i mam spadek mocy i to dość duży szarpie itd... ale wystarczy zatrzymać się gdzieś pod górkę koniecznie przodem zgasić kluchę i odpalić ponownie i wszystko wraca do normy ładna praca i jest moc ale tylko do ponownego postoju bo gdy zgaszę i chcę odpalić ponownie mam ten sam problem.
Błąd nie wyskakuje gdy normalnie się odpali i jedzie nawet 400km.
Po podłączeniu pod komputer jedyny błąd jaki mi pokazało to coś z ABS a dokładniej z przewodem i nic więcej.
Zgłupiałem nie mam pomysłu co to może być.
Pomocy bo szlak mnie trafi
#73 OFFLINE
Napisany 09 październik 2014 - 15:56
#74 OFFLINE
Napisany 12 październik 2014 - 09:25
#75 OFFLINE
Napisany 12 październik 2014 - 10:38
Dobrze twierdzisz. Bzdura kompletna. Nie ma różnicy ciepły czy zimny, powinien palić od strzała. Błędy sprawdź czy są. Świece dawno temu wymieniałeś ??Wszyscy mechanicy mówią że ten model tak ma a ja twierdzę że gówno prawda.