

kiedy przełączam na D to trzeba dać mu sporo gazu aby ruszył
#1
OFFLINE
Napisany 23 października 2007 - 13:47
Pytanie mam do was, co to może być, auto właśnie wraca do kraju i nie wiem czy mam szukać nowej skrzyni czy po prostu może być mało oleju w skrzyni albo filterek się zapchał.
Proszę o pomoc z góry dziękuję.
#2
OFFLINE
Napisany 23 października 2007 - 13:48
do 30 km\h idzie opornie
moja tez do 30 w ogole nie idzie :hehe:
#3
OFFLINE
Napisany 23 października 2007 - 13:56
I mam jedno pytanko ile Ci pali ten klekocik ?? Masz w automacie ?? i czy miałeś jakieś problemy z tym silnikiem ??
#4
OFFLINE
Napisany 23 października 2007 - 14:02
I mam jedno pytanko ile Ci pali ten klekocik ?? Masz w automacie ?? i czy miałeś jakieś problemy z tym silnikiem ??
mam w automacie


#5
OFFLINE
Napisany 23 października 2007 - 14:15
a powiedz mi jak z dynamiką ?? idzie tym sobie pośmigać ??
#6
OFFLINE
Napisany 23 października 2007 - 14:18
to troche tapi, moj tata ma voyagera 2.5 td 115ps i w mieście pali do 12:)
a powiedz mi jak z dynamiką ?? idzie tym sobie pośmigać ??
zalezy co kto lubi mnie tam wystarczy


#7
OFFLINE
Napisany 04 lipca 2008 - 13:23
#8
OFFLINE
Napisany 04 lipca 2008 - 13:29
Musisz podłączyć auto do komputera (serwis lub ktoś kto ma kabel) i odczytać BŁĘDY SKRZYNI (nie tylko samego silnika).
To pomoże w ustaleniu usterki.
#9
OFFLINE
#10
OFFLINE
Napisany 24 lipca 2008 - 14:11
#11
OFFLINE
Napisany 26 lipca 2008 - 10:46
Podsumowujac - skrzynia chodzi gladko - ale uczucie jest takie jakby polowa momentu silnika byla przekazywana na kola.
Bardzo prosze o jakies sugestie co z tym fantem zrobic...
#12
OFFLINE
Napisany 26 lipca 2008 - 11:32
PS opcja 2 (lepsza :twisted: ) wyminić skrzynie na "normalną"

#13
OFFLINE
Napisany 26 lipca 2008 - 13:01
Czekam na propozycje...co dzialac? Czyzby sprzeglo hydrokinetyczne bylo zajechane? Ale czy jest to mozliwe?
#14
OFFLINE
Napisany 26 lipca 2008 - 13:12
czyli co efekt taki , że obroty wzrastają a auto nie jedzie ??porownac to mozna do tego jak w manulu jest sjechana tarcza sprzegla i sie slizga podczas przyspieszania
#15
OFFLINE
Napisany 26 lipca 2008 - 15:46
#16
OFFLINE
Napisany 27 lipca 2008 - 09:58
- uszkodzony przekaźnik mocy (skrzynia do zdjęcia)
- uszkodzony główny zawór ciśnienia (miska do zdjęcia)
- połamany "ślizg" (słynny plastik w misce - skrzynia do zdjęcia)
- tarczki - (również skrzynia do zdjęcia)
Trudno coś wywnioskować z opisu. Można ewentualnie podmienić zawór jeśli macie możliwość kupna użwanego w dobrej cenie. To oczywiście jest tylko propozycja i może to nie być powodem. Piszę o tym, bo aby zmienić zawór trzeba jedynie odkręcić małą miskę.
#17
OFFLINE
Napisany 27 lipca 2008 - 12:38
#18
OFFLINE
Napisany 27 lipca 2008 - 12:56
#19
OFFLINE
Napisany 27 lipca 2008 - 13:12
#20
OFFLINE
Napisany 27 lipca 2008 - 13:25