

nie wyłącza sie wentylator klimy
#1
OFFLINE
Napisany 21 października 2007 - 23:17
czy jest jakiś przekażnik który mógł się zespawać (nie moge znależć)nie będzie stukał jak jest sklejony -chyba
jeżeli jest to gdzie
#2
OFFLINE
Napisany 22 października 2007 - 06:36
a zresztą masz tu linka : http://allegro.pl/it..._omega_b_c.html
Pozdrawiam.
#3
OFFLINE
Napisany 25 października 2007 - 06:38
Masz uszkodzony opornik klimatronika - to jest takie cudo montowane w dmuchawę i odpowiada za regulację prędlości obrotowej wentylatora. Myk polega na tym, że przez cały czas jest on zasilany napięciem z aku a tylko sterowany z klimatronika. Koszt użuwki na Allegro to około 200 PLN.
a zresztą masz tu linka : http://allegro.pl/it..._omega_b_c.html
Pozdrawiam.
czyli mam rozumieć ze niema przekażnika , a jest tylko to owo na 100%
(jeżeli masz czas to czy mógł byś mi opisać jak to się wymienia- bo wentylator jest troszke ukryty)
a, i jeszcze jedno , czy rezystorek jest może naprawialny .(jeżeli masz taką wiedze to podziel się ) PZDR.
#4
OFFLINE
Napisany 26 października 2007 - 07:05
Jeśłi tak, to jak pisałem padł opornik, można go samemu naprawić, o ile się zna na elektronice, ale szybciej i lepiej, bo z gwarancją wyjdzie kupić regenerowany, poza tym możesz odprzedać swój...
Aby wymienić ten element musisz odkręcić schowek pasażera. jak to zrobić, jest gdzieś opisane na forum.
Pozdrawiam.
#5
OFFLINE
Napisany 03 listopada 2007 - 21:50
#6
OFFLINE
Napisany 04 listopada 2007 - 18:33
Mam podobny objaw - wyłącze stacyjke, kluczyk mam w ręce a dmuchawa dalej chodzi jakby na 2 biegu. Mało tego - przy gaszeniu auta pojawiają się kreski na wyświetlaczu - czy to jest właśnie wskazanie błędu opornika.
Dodam że auto troche postało i jest OK ale dalej mam kreski na wyświetlaczu przy gaszeniu. Resetowanie nic nie dało. Czy to też opornik czy poprostu trzeba jakoś skasować błędy klimatronika?
Jest jedna rzecz dla której warto żyć - MV6 i nie zmieni się nic
#7
OFFLINE
Napisany 04 listopada 2007 - 20:30
#8
OFFLINE
Napisany 04 listopada 2007 - 20:30
#9
OFFLINE
Napisany 04 listopada 2007 - 21:10
P.S.
Przeciwpyłkowy nówka. Moim zdaniem jest to wina deszczu itp.
Jest jedna rzecz dla której warto żyć - MV6 i nie zmieni się nic
#10
OFFLINE
Napisany 05 listopada 2007 - 11:13
A moze którys z kolegów wie czy wentylator klimy powinien sie właczac od razu po właczeniu ?? dodam ze moja omega ma zwykła klime ..
ps. przepraszam ze sie wtracam

http://www.fotosik.p...h=PODKRZYSZTOF1
zapraszam tu;
http://polskajazda.p...pel/Omega/17831 ,
#11
OFFLINE
Napisany 09 listopada 2007 - 00:00
#12
OFFLINE
Napisany 11 listopada 2007 - 23:13
Nie sprawdzałem. Wyciągnąłem bezpiecznik żeby mi aku nie padł. Po godzinie włożyłem bezpiecznik i jak na razie jest OK tylko mam kreski na wyświetlaczu przy wyłączaniu.
P.S.
Przeciwpyłkowy nówka. Moim zdaniem jest to wina deszczu itp.
kreski na wyświetlaczu - to nie rezystor
#13
OFFLINE
Napisany 11 listopada 2007 - 23:19
Wchodze wczoraj (jade zatankować) załączyłem klimatronik autko się nagrzało Wyłączam pod dystrybutorem silnik i wentylator zgasł. Pod domem gasze silnik na załączonym klimatroniku i już kreski się nie pojawiają. Wszystko chodzi OK.
Jak to wytłumaczyć????
Jest jedna rzecz dla której warto żyć - MV6 i nie zmieni się nic
#14
OFFLINE
Napisany 02 stycznia 2009 - 11:35
kreski na wyświetlaczu - to nie rezystor
to ja mam kreski oraz sie nie wył i cały czas wentylator zapierdziela i niema regulacji. więc co to jest???
#15
OFFLINE
Napisany 28 lutego 2009 - 12:28
#16
OFFLINE
Napisany 06 marca 2009 - 00:07


#17
OFFLINE
Napisany 06 marca 2009 - 16:35
witam wlasnie dzis po umyciu auta zauwazyłem ten sam problem po wyjeciu kluczyka wentylator nadal chodzi i niechce sie wogole wyłaczyc odłaczyłem juz aku i nic dodam ze jest to klimatronik z roku 97 ale podejrzewam ze to juz musiało sie dziac jakis czas temu bo słyszałem jakies dziwne swisty w wentylatorze a teraz im wiecej daje gazu tym mocniej kreci sie wiatrak
!! dodam jeszcze ze wczesniej jak odpalałem auto nawiew sie nie właczał zanim nie odpaliłem sielnika a w ostatnim czasie załaczał sie po przekreceniu pierwszej pizycji w stacyjce!
!
witam, spróbuj zresetować klimatronik, jak nic nieda to rezystor, bo rezystor jest od "regulowania napięcia". jest to częsty przypadek, a cena rezytora jest niezła. pozdro
#18
OFFLINE
#19
OFFLINE
Napisany 25 maja 2009 - 12:28
#20
OFFLINE
Napisany 18 maja 2014 - 07:48
Od kilku dni jestem właścicielem opla omegi b kombiak 2003 r.
2.2 benzynka 140 koników.
Mam sytuację podobną, wręcz identyczną.
Samochód na wyłączonym silniku, wyciągniętym kluczyku odpala sam nadmuch. Godzina czasu i aku pada całkowicie i nic nie jestem w stanie zrobić...
Bardzo proszę o radę czy to ten opornik czy co jest powodem ?
Macie link z allegro - czy to takie coś do mojego auta podejdzie ?
http://allegro.pl/no...4211206504.html
Ponad to czy jeśli wyciągnę bezpiecznik to wszystko ustanie i nie będzie chodził ten nadmuch ?
jeśli tak to proszę o pomoc który to jest ten bezpiecznik :)