

Mały lifting????
#1
OFFLINE
Napisany 21 października 2007 - 18:20
#2
OFFLINE
Napisany 21 października 2007 - 19:12
Mam takie pytanie, czy da się zrobić z Omegi B 97 rok - przód od Omegi C ?? Czy wystarczy wymienić lampy i maskę, czy trzeba coś jeszcze ???
trzeba wymienic pas przedni
#3
OFFLINE
Napisany 21 października 2007 - 19:24
#4
OFFLINE
Napisany 21 października 2007 - 19:25
Aha, to już wiem wszystko - dzięki za podpowiedź
ogolnie bez dzwona z wini kogo innego nieoplacalne. maska, swiatla, pas przedni,
#5
OFFLINE
#6
OFFLINE
Napisany 22 października 2007 - 00:18
#7
OFFLINE
Napisany 22 października 2007 - 10:36
GG - 9436748
#8
OFFLINE
Napisany 22 października 2007 - 15:06
Ok dzięki za podpowiedzi, w sumie to się chyba zdecyduje, mam nadzieje, że mi to zgrabnie wyjdzie i zrobię Omkę jedyną w swoim rodzaju - jak się uporam zapodam zdjęcia - może i o manual się by pokusić hmmmm....
#9
OFFLINE
Napisany 22 października 2007 - 15:07
Chodzi o to, że właśnie kupiłem omegę B 97 rok, ale koleś od którego brałem to auto chciał mi wcisnąć jeszcze felgi od omy C. Jak się okazało ma "na składzie" omegę C - bardzo mocno uderzoną z tyłu i bez silnika - i chce za nią ( kompletne wnętrzne, cały przód i całe koła ) niewielkie pieniądze - dlatego tak się zastanawiam czy tego nie kupić i nie zrobić sobie takiego ala liftingu. Widziałem kiedyś omegę B z przodem od C i bardzo mi się to podoba, a na tym, że przyszły kupiec może podejrzewać mnie o jakieś kombinacje mi nie zależy - bo mam zamiar dłuuugo jeździć tym autem.
Ok dzięki za podpowiedzi, w sumie to się chyba zdecyduje, mam nadzieje, że mi to zgrabnie wyjdzie i zrobię Omkę jedyną w swoim rodzaju - jak się uporam zapodam zdjęcia - może i o manual się by pokusić hmmmm....
to lepiej sprzedac B i kupic BFL
#10
OFFLINE
Napisany 22 października 2007 - 15:13
Chodzi o to, że właśnie kupiłem omegę B 97 rok, ale koleś od którego brałem to auto chciał mi wcisnąć jeszcze felgi od omy C. Jak się okazało ma "na składzie" omegę C - bardzo mocno uderzoną z tyłu i bez silnika - i chce za nią ( kompletne wnętrzne, cały przód i całe koła ) niewielkie pieniądze - dlatego tak się zastanawiam czy tego nie kupić i nie zrobić sobie takiego ala liftingu. Widziałem kiedyś omegę B z przodem od C i bardzo mi się to podoba, a na tym, że przyszły kupiec może podejrzewać mnie o jakieś kombinacje mi nie zależy - bo mam zamiar dłuuugo jeździć tym autem.
Ok dzięki za podpowiedzi, w sumie to się chyba zdecyduje, mam nadzieje, że mi to zgrabnie wyjdzie i zrobię Omkę jedyną w swoim rodzaju - jak się uporam zapodam zdjęcia - może i o manual się by pokusić hmmmm....
to lepiej sprzedac B i kupic BFL
No tak ale po co ???? Skoro mam fajną B i mogę sam sobie zrobić z niej FL - a przy tym ile frajdy po drodze :yes_yes:
#11
OFFLINE
Napisany 22 października 2007 - 16:37
to lepiej sprzedac B i kupic BFL
No tak ale po co ???? Skoro mam fajną B i mogę sam sobie zrobić z niej FL - a przy tym ile frajdy po drodze :yes_yes:
Nie sluchaj go

Samochod bedzie fajnie wygladal

#12
OFFLINE
Napisany 22 października 2007 - 19:18
#13
OFFLINE
Napisany 22 października 2007 - 21:07
Chodzi o to, że właśnie kupiłem omegę B 97 rok, ale koleś od którego brałem to auto chciał mi wcisnąć jeszcze felgi od omy C. Jak się okazało ma "na składzie" omegę C - bardzo mocno uderzoną z tyłu i bez silnika - i chce za nią ( kompletne wnętrzne, cały przód i całe koła ) niewielkie pieniądze - dlatego tak się zastanawiam czy tego nie kupić i nie zrobić sobie takiego ala liftingu. Widziałem kiedyś omegę B z przodem od C i bardzo mi się to podoba, a na tym, że przyszły kupiec może podejrzewać mnie o jakieś kombinacje mi nie zależy - bo mam zamiar dłuuugo jeździć tym autem.
Ok dzięki za podpowiedzi, w sumie to się chyba zdecyduje, mam nadzieje, że mi to zgrabnie wyjdzie i zrobię Omkę jedyną w swoim rodzaju - jak się uporam zapodam zdjęcia - może i o manual się by pokusić hmmmm....
Po Lodzi swego czasu jezdzil mercedes W124 z "okuladami" od nastepcy. Jak myslisz, ten przeszczep wyszedl mu na zdrowie ? To nadal byl 124, tylko troche komiczny.
#14
OFFLINE
Napisany 23 października 2007 - 09:21
pozdro i Powodzenia w przekładce :mrgreen:
GG - 9436748
#15
OFFLINE
Napisany 23 października 2007 - 15:40
Wiem, że to nadal będzie Omega B - ale zupełnie inna niż wszystkie

Nie wiem jak Wy, ale mnie zawsze korciło żeby tak sobie "na maxa" jakieś autko przerobić, tak po swojemu... ale zawsze coś stawało na przeszkodzie i dotychczas jeździłem najnormalniejszymi standardami ( co najwyżej jakieś felgi sobie zakładałem ). Żyje się tylko raz i tak naprawdę mam gdzieś to co sobie pomyśli przyszły nabywca, przez najbliższe 6 może 7 lat auta nie sprzedam - a po takim czasie cena giełdowa tej omegi będzie wynosiła może 2000 PLN - więc czym ja ryzykuje? I tak się znajdzie jakiś młody który sobie to kupi i nauczy ( lub nie

Jeszcze raz dzięki - w szczególności za podpowiedzi co trzeba wymienić - bo o to mi w sumie chodziło - Pozdrawiam wszystkich.
#16
OFFLINE
Napisany 23 października 2007 - 15:45
#17
OFFLINE
Napisany 23 października 2007 - 19:52
Lusterka, progi, listwy drzwi, tylna klapa ze światłami, błotniki tylne przerabiać, bo światła też inne, zderzak... W ciul tego
#18
OFFLINE
Napisany 23 października 2007 - 21:40
#19
OFFLINE
Napisany 24 października 2007 - 16:06
Blue naprawde życze czy żeby ci sie po 7 latach omega nie znudziła, co niektórym ( takze i mnie ) omega znudzila sie po roku lub dwóch , czasami sie znudzi czasami mamych jej juz serdecznie dosć . :grin:
Wiem o czym mówisz - bo dotychczas wszystkie samochody mi się po prostu nudziły. Nawet mój pierwszy opelek ( astra ), który uważam za świetny samochód ( miałem F -ke z 1991 roku - jedną z pierwszych, które wyprodukowali ) - też mi się dość szybko znudziła. Choć była fajna i bezawaryjna, ale jakaś taka bez wyrazu.
Natomiast omega A, bo taką do niedawna jeździłem jednak miała coś w sobie, choć miałem z nią nieco kłopotów - to jednak wciąż mnie cieszyła, mam nadzieje, że podobnie będzie teraz.
Co do historii całej przeróbki to oczywiście mam zamiar to wszystko udokumentować, porobić dokładne fotki, po pierwsze, żeby było wiadomo, że to nie był dzwon, a po drugie, że zrobię z tego swego rodzaju instrukcję. Może ktoś też będzie chciał to zrobić - to będzie miał jak znalazł

Jeśli chodzi o wymianę innych elementów to raczej się nie pokuszę, moja omega to kombi, a tył kombika mi się podoba, po za tym mam tylko przód w częściach - który okazyjnie kupiłem - a szukanie teraz "na siłę" tyłu i innych to to już za dużo kasy i "zachodu".
Tak czy inaczej od połowy listopada zaczynam, mam już zaklepany garaż, jadę tylko do Polski po swojego miga, kompresor, pistolety i inne zabawki i mam nadzieje, że na święta sobie zrobię prezent.
A kratki z piwem jeszcze muszę kupić...
