

[OB & OBFL] Brak kotrolki silnika nie odpala
#1
OFFLINE
Napisany 29 czerwca 2013 - 22:44
#2
OFFLINE
Napisany 29 czerwca 2013 - 23:01
Może po prostu spaliła się żarówka? Zdjęcie licznika to odkręcenie 2 śrubek przy kierownicy, musisz skręcić max w prawo kierownicę i zaślepka się pokaże zdjąć ją odkręcić śrubkę, max w lewo i drugą odkręcić, zdjąć osłonę, kolejna śrubka to zobaczysz pod licznikiem zaraz, potem nadmuchy 2 środkowe śrubokrętem podważyć z boku jeden potem drugi nawiew i wyjąć kratki, kolejne 2 śrubki się pokażą, przy wykręcaniu ich warto zamknąć pokrętłem nawiew jakby miały wpaść gdzieś, wyciągasz nadmuch i masz dostęp do licznika, wysuwasz go lekko do siebie odpinasz wtyczkę od wyświetlacza i wyciągasz, masz dostęp do żarówek. Pierwszy raz brzmi groźnie ale potem to maximum 2-3minuty zajmuje roboty a żaróweczki lubią się przepalićwitam kolegów jestem szczęśliwym posiadaczem omegi 2.2dti imam problem autko chodziło bez ok do momentu zapalenia się kontrolki silnika ale zgasiłem i odpaliłem i zgasła po dojechani do domku zgasiłem i autko nie chce zapalić nie pali się kontrolka silnika sprawdziłem wszystkie bezpieczniki są ok sprawdziłem styki na kostce od pompy ok w eku ok proszę o pomoc

Doczytałem, jeżeli nie chce odpalić to podpiąć pod kompa jeżeli zapaliła się kontrolka silnika to błąd będzie w ecu zapisany
#3
OFFLINE
Napisany 05 lipca 2013 - 22:26
#4
OFFLINE
Napisany 05 lipca 2013 - 22:32
No nie jest ok tak do końcajest prawie ok tylko teraz mam błąd 1220

#5
OFFLINE
Napisany 07 lipca 2013 - 18:43
#6
OFFLINE
Napisany 07 lipca 2013 - 19:47
Nie baw się w używki jeżeli zamierzasz dłużej pojeździć to regeneracja ale nie po taniości za 700-1000 zł bo nie ma takiej opcji żeby w tej cenie była pełna regeneracja. Najbardziej polecana jest dieseltechnika pompa raczej sama z siebie nie padła zabija je zapowietrzanie i kiepskiej jakości paliwo. Do sprawdzenia cały układ paliwowy, warto smok w baku obejrzeć czy nie pozapychany przy okazji zobaczyć czy w baku nie ma syfu. Wszystko znajdziesz na forum:)dzisiaj już padła pompa błąd 1220 jest na stałe mam dylemat co zrobić używka czy regeneracja
#7
OFFLINE
Napisany 08 lipca 2013 - 06:32
jeśli tak to ślij pompę do diesel technika lublin, zrobią raz a dobrze a ty zapomnisz o kłopotach z pompą,
jeśli wybierzesz inną opcję używka itp będziesz często na forum i prosił o pompc bo będą kłopoty z odpalaniem, nagle zgasła itp