Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

[OB & OBFL] Brak kotrolki silnika nie odpala


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
6 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   opelmati

opelmati
  • 3 postów
  • Dołączył: 25-03-2013

Napisany 29 czerwca 2013 - 22:44

witam kolegów jestem szczęśliwym posiadaczem omegi 2.2dti imam problem autko chodziło bez ok do momentu zapalenia się kontrolki silnika ale zgasiłem i odpaliłem i zgasła po dojechani do domku zgasiłem i autko nie chce zapalić nie pali się kontrolka silnika sprawdziłem wszystkie bezpieczniki są ok sprawdziłem styki na kostce od pompy ok w eku ok proszę o pomoc

#2 OFFLINE   Waciany

Waciany
  • 159 postów
  • Dołączył: 05-02-2012
  • Skąd: Bytom

Napisany 29 czerwca 2013 - 23:01

witam kolegów jestem szczęśliwym posiadaczem omegi 2.2dti imam problem autko chodziło bez ok do momentu zapalenia się kontrolki silnika ale zgasiłem i odpaliłem i zgasła po dojechani do domku zgasiłem i autko nie chce zapalić nie pali się kontrolka silnika sprawdziłem wszystkie bezpieczniki są ok sprawdziłem styki na kostce od pompy ok w eku ok proszę o pomoc

Może po prostu spaliła się żarówka? Zdjęcie licznika to odkręcenie 2 śrubek przy kierownicy, musisz skręcić max w prawo kierownicę i zaślepka się pokaże zdjąć ją odkręcić śrubkę, max w lewo i drugą odkręcić, zdjąć osłonę, kolejna śrubka to zobaczysz pod licznikiem zaraz, potem nadmuchy 2 środkowe śrubokrętem podważyć z boku jeden potem drugi nawiew i wyjąć kratki, kolejne 2 śrubki się pokażą, przy wykręcaniu ich warto zamknąć pokrętłem nawiew jakby miały wpaść gdzieś, wyciągasz nadmuch i masz dostęp do licznika, wysuwasz go lekko do siebie odpinasz wtyczkę od wyświetlacza i wyciągasz, masz dostęp do żarówek. Pierwszy raz brzmi groźnie ale potem to maximum 2-3minuty zajmuje roboty a żaróweczki lubią się przepalić:) Jeżeli to żarówka to nowe mi się zdarzyło że lekko trzeba było blaszki przy nich odgiąć żeby lepiej trzymały się w liczniku ale to ogarniesz jak będziesz miał w ręku;)
Doczytałem, jeżeli nie chce odpalić to podpiąć pod kompa jeżeli zapaliła się kontrolka silnika to błąd będzie w ecu zapisany

#3 OFFLINE   opelmati

opelmati
  • 3 postów
  • Dołączył: 25-03-2013

Napisany 05 lipca 2013 - 22:26

trochę zajęło znalezienie przyczyny autko odpaliło okazało się że poprzedni właściciel założył dodatkowy wyłącznik prądu na pompę o którym nie poinformował mnie a wyłącznik się spalił wyciołem to cudo i jest prawie ok tylko teraz mam błąd 1220 z którym walcze może ma ktoś jakiś pomysł filtr paliwa sprawdziłem zostało mi sprawdzić smok w zbiorniku

#4 OFFLINE   Przybek

Przybek

    Diesel Power :P

  • 5 740 postów
  • Dołączył: 08-11-2008
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 05 lipca 2013 - 22:32

jest prawie ok tylko teraz mam błąd 1220

No nie jest ok tak do końca :p Ten blad w 95% oznacza regeneracje pompy.

#5 OFFLINE   opelmati

opelmati
  • 3 postów
  • Dołączył: 25-03-2013

Napisany 07 lipca 2013 - 18:43

dzisiaj już padła pompa błąd 1220 jest na stałe mam dylemat co zrobić używka czy regeneracja

#6 OFFLINE   Waciany

Waciany
  • 159 postów
  • Dołączył: 05-02-2012
  • Skąd: Bytom

Napisany 07 lipca 2013 - 19:47

dzisiaj już padła pompa błąd 1220 jest na stałe mam dylemat co zrobić używka czy regeneracja

Nie baw się w używki jeżeli zamierzasz dłużej pojeździć to regeneracja ale nie po taniości za 700-1000 zł bo nie ma takiej opcji żeby w tej cenie była pełna regeneracja. Najbardziej polecana jest dieseltechnika pompa raczej sama z siebie nie padła zabija je zapowietrzanie i kiepskiej jakości paliwo. Do sprawdzenia cały układ paliwowy, warto smok w baku obejrzeć czy nie pozapychany przy okazji zobaczyć czy w baku nie ma syfu. Wszystko znajdziesz na forum:)

#7 OFFLINE   bsje27

bsje27

    3.0dti hybryda

  • 1 015 postów
  • Dołączył: 02-01-2010
  • Skąd: Wola Zdakowska o/Mielca
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 08 lipca 2013 - 06:32

chcesz jeździć autem bez niespodzianek??
jeśli tak to ślij pompę do diesel technika lublin, zrobią raz a dobrze a ty zapomnisz o kłopotach z pompą,
jeśli wybierzesz inną opcję używka itp będziesz często na forum i prosił o pompc bo będą kłopoty z odpalaniem, nagle zgasła itp