

[OB & OBFL] Płukanie skrzyni automatycznej
#1
OFFLINE
Napisany 26 czerwca 2013 - 22:39
Czy po zdjęciu misek ze skrzyni jest możliwe, że ten cały syf wymieszany z olejem zleci i będzie można zalać ponownie skrzynię? Ile wchodzi dokładnie tego oleju i jaki powinien on być? Oczywiście wymiana filtra i uszczelek przy tym powinna być zrobiona. Co ciekawe zamierzam zrobić to pod blokiem na kobyłkach.
proszę o jakieś sugestie i czy jest to wykonalne!
Pozdrawiam!
#2
OFFLINE
Napisany 27 czerwca 2013 - 06:05
Omega B 2.5V6 kombi ASB - sprzedana
Omega BFL 3.2V6 sedan ASB
Chevrolet Suburban 2012 5.3V8 ASB
Mariusz Domżalski (trumna)
indiańskie imię: "błękitne plecy"
#3
OFFLINE
Napisany 27 czerwca 2013 - 07:01
#4
OFFLINE
Napisany 27 czerwca 2013 - 09:21
Pod blokiem nie radzę wymieniać oleju w asb.
Po pierwsze mało prawdopodobne że zmieścisz się w ten sposób pod auto.
Mało bezpieczne przede wszystkim, już jeden z tego forum życie w ten sposób stracił

Jak na zgaszonym się go wtłacza wchodzi około 5-6 litrów
Na odpalonym reszta. Ostatecznie stan najlepiej sprawdzić po przejechaniu około 20km.
Wracając do hydrokinetyka. Jeśli w nim będzie płyn to ja bym dla pewności wyciągnął skrzynię z auta, i wylał z niego wszystko. Albo wymienić olej przynajmniej ze 2 razy, raz po razie.
Takie moje zdanie.
#5
OFFLINE
Napisany 27 czerwca 2013 - 10:48
#6
OFFLINE
Napisany 27 czerwca 2013 - 12:53
#7
OFFLINE
Napisany 27 czerwca 2013 - 18:45
Na zaznaczonym miejscu przy kołnierzu cieknie.
kolor tego wydostaje się ze skrzyni.
To jest miejsce gdzie wlewamy olej?
#8
OFFLINE
Napisany 27 czerwca 2013 - 21:43
Przepuściłem dynamicznie przez skrzynię około 50l dextronu

Olej nadal był mętny a skrzynia szarpała podczas redukowania.
Po około miesiącu padła

Zaczęła ślizgać i rzygać olejem z odpowietrznika.
Skończyło się na wymianie ASB...
Nie ufam tym chłodnicom i mam zamiar kupić oddzielną chłodnicę ASB z B-fl
POMÓŻMY KINDZE
http://pomoz.eu/
#9
OFFLINE
Napisany 28 czerwca 2013 - 04:55
Przeżyłem to na własnej skórze.
Przepuściłem dynamicznie przez skrzynię około 50l dextronu
Olej nadal był mętny a skrzynia szarpała podczas redukowania.
Po około miesiącu padła
Zaczęła ślizgać i rzygać olejem z odpowietrznika.
Skończyło się na wymianie ASB...
Nie ufam tym chłodnicom i mam zamiar kupić oddzielną chłodnicę ASB z B-fl
No to poleciales po calosci z tymi 50 litrami a wystarczylo pojechac z 10 do 12 litrami + filtry na wymiane z myciem skrzyni koszt bez czesci 280 zl + 100zl za srodek myjacy. Wyciagaja caly olej maszynowo z brudem a potem myja srodkiem.
#10
OFFLINE
Napisany 29 czerwca 2013 - 09:10
Pozdrawiam wszystkich.
#11
OFFLINE
Napisany 29 czerwca 2013 - 12:56
#12
OFFLINE
Napisany 02 lipca 2013 - 20:23
Zaznaczyłem niezmywalnym flamastrem, którego porostu już nie ma. Skrzynia w momencie wkładania musi być w środku z konwerterem, czy można przykręcić najpierw konwerter a później włożyć skrzynię. W tej kwestii jest dużo rozbieżności .
Proszę podzielić się ze mną wiedzą bo jutro chcę to wszystko złożyć.
Pozdrawiam!