

[OB & OBFL] 150KM z X20XEV ?!!
#1
OFFLINE
Napisany 12 czerwca 2013 - 20:07
Natrafiłem na allegro na takie cudo http://allegro.pl/ch...3282572732.html
Pytałem sprzedającego co kupuje na tej aukcji dowiedziałem się że jest to gotowa "kość" do wlutowania. Czy ktoś miał z tym styczność, testował, coś wie na ten temat?
#2
OFFLINE
Napisany 12 czerwca 2013 - 20:25
#3
OFFLINE
Napisany 12 czerwca 2013 - 21:55
Gdyby Bóg lubił napęd na przód to ludzie chodziliby na rękach...
Kiedy znajdziemy się na zakręcie... REDUKCJA BUT I ODCIĘCIE!!
#4
OFFLINE
Napisany 12 czerwca 2013 - 22:17
a kombinacje z mapami są najlepszym rozwiązaniem.
obecnie Omega B Fl 2001r. 3.2 V6 automat sedan
WYPADEK - przeczytaj jak pomóc lub zachować się podczas takiej sytuacji.
http://www.straz.szczecin.pl/rz/wypadek.pdf
#5
OFFLINE
Napisany 12 czerwca 2013 - 22:57
Każdy przypadek jest odosobniony. Pomiar-> mapa->pomiar-> korekty itd itd a nie rach ciach i już.
W wolnossącej benzynie nie ma sensu chip'a bo jest to nikły przyrost nawet 150 koni z xeva to nie jest rarytas.
Reasumując-> gra nie warta świeczki..
#6
OFFLINE
Napisany 13 czerwca 2013 - 10:07

#7
OFFLINE
Napisany 13 czerwca 2013 - 10:14
#8
OFFLINE
Napisany 13 czerwca 2013 - 12:10
Taki sam "przyrost" mocy można uzyskac wstawiając opornik chyba 4Kohm zamiast IAT. I oczywiście przyrost spalania tez bedzie proporcjonalny do przyrostu mocy
Jak chcecie 150KM to zamiast xeva wstawić Z20LET z cali a nie jakies wynalazki, które mogą zrobić więcej szkody niż pozytku.
W cali tylko C20LET;)
A 150 kunióff miał C20XE;)
#9
OFFLINE
Napisany 14 czerwca 2013 - 10:29
kolega Lenin z calibra-team mial kiedys calibre 3.0 v6 BT 500KM+ i tez jezdzil na codzien z LPG.
to tak nawiasem dopowiedzialem
Dokładnie, ludzie z CT są dobrym przykładem tam było i jest trochę takich aut po tuningu z Lpg. No ale co My się znamy

#10
OFFLINE
Napisany 14 czerwca 2013 - 10:34
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#11
OFFLINE
Napisany 17 czerwca 2013 - 07:45
Kolega Lucas mówi o 150 koniach, ale to było po remoncie silnika i kombinowaniu z mapami i to zajęło trochę czasu, a nie taki uniwersalny szajs...
Poza tym jestem ciekaw jaki mapowanie będzie miało wpływ na żywotność silnika, co innego gdyby to było zrobione na fabrycznie nowych silniku, co innego na silniku po remoncie, a jeszcze co innego w silniku z przebiegiem rzędu 250-350 tys km.
#12
OFFLINE
Napisany 17 czerwca 2013 - 16:58
Kolega Lucas mówi o 150 koniach, ale to było po remoncie silnika i kombinowaniu z mapami i to zajęło trochę czasu, a nie taki uniwersalny szajs...
Poza tym jestem ciekaw jaki mapowanie będzie miało wpływ na żywotność silnika, co innego gdyby to było zrobione na fabrycznie nowych silniku, co innego na silniku po remoncie, a jeszcze co innego w silniku z przebiegiem rzędu 250-350 tys km.
Z żywotnością to się okaże, w planach póki co zmiana wałków i kolektora wydechowego + przeróbka wydechu, ale coś silnik mi zbyt wysokie temperatury zaczyna osiągać, także ciekawe, czy to nie przez te mapy...
#13
OFFLINE
Napisany 17 czerwca 2013 - 21:22
Stoi kawałek ode mnie rozbita ZAfira OPC i gościu sprzedał z niej wszystko łącznie z silnikiem ale został osprzęt od tego silnika, między innymi turbina. I tak mnie pokusiło co by może zakombinować żeby tą turbinę do omegi wpakować. niby z20let jest podobny i jestem ciekaw czy można osprzęt z z20let montowac do X20XEV?
#14
OFFLINE
Napisany 17 czerwca 2013 - 21:25
Po co Ci zaraz turbo z wariata opc, dam Ci z astry 1.7 tds ona była na 0.3bara nastawiona:P
A tak serio to aby zrobić wszystko ze sztuką aby wolnossący silnik zaturbić- pójdzie Ci kasa jak za zdrowe bfl-jest sens?
#15
OFFLINE
Napisany 17 czerwca 2013 - 21:29
#16
OFFLINE
Napisany 17 czerwca 2013 - 21:38
Tak czy siak doszedł byś do mocy mniejszych niż oferuje 3.0/3.2 i tak wolałbym pójść tą drogą niż przecierać nieopłacalne szlaki..
#17
OFFLINE
Napisany 17 czerwca 2013 - 21:46
#18
OFFLINE
Napisany 17 czerwca 2013 - 23:30
To teraz ostatnie pytanie czy wałki od Z20LET pasują do X20XEV i czy czymś się różnią ?
ale po co to pytanie??? masz dupowoz (ja tez) i nic z niego nie zbudujesz, chcesz mocy zmien motor/samochod, cala reszta to tylko teoria. plany i ewentualnie koszka