Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

[OB & OBFL] genius max puszcza podciśnieniem wymiana na...


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
13 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   michu2312

michu2312
  • 156 postów
  • Dołączył: 03-10-2012
  • Skąd: Czerwonak

Napisany 03 czerwca 2013 - 13:58

Witam,
jako że mój reduktor zaczął puszczać gaz podciśnieniem :mad: zastanawiam się nad wymianą na inny ponieważ nie chcę się bawić w regenerację z tego względu że już chodzi jakieś 5 lat na lpg i nie wiem ile faktycznie ma nakulane km ale pewnie ze 80-100kkm na lpg :) co byście mogli mi polecić zamiast owej cegły? Może scorpion GT black, lub acr01 czerwony lub coś innego przy czym nie będzie problemu z czujnikiem temperatury reduktora.
pozdroo

#2 OFFLINE   wars1977

wars1977

    WarsSztat Jagiełły (specjalizacja silniki V6) Opel Tech2 , MDI

  • 1 896 postów
  • Dołączył: 05-05-2009
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 03 czerwca 2013 - 14:03

naprawiaj MAXa, sprawa prosta zestaw oryginalny tani.

http://allegro.pl/b1...3293260065.html

#3 OFFLINE   michu2312

michu2312
  • 156 postów
  • Dołączył: 03-10-2012
  • Skąd: Czerwonak

Napisany 03 czerwca 2013 - 14:07

a jak będą wżery? to co wtedy?

#4 OFFLINE   wars1977

wars1977

    WarsSztat Jagiełły (specjalizacja silniki V6) Opel Tech2 , MDI

  • 1 896 postów
  • Dołączył: 05-05-2009
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 03 czerwca 2013 - 14:13

a jak będą wżery? to co wtedy?


Rozbierz zobacz jak wygląda. Ja uważam ,że po prostu uszczelka powiedziała ,że ma dosyć.

#5 OFFLINE   michu2312

michu2312
  • 156 postów
  • Dołączył: 03-10-2012
  • Skąd: Czerwonak

Napisany 03 czerwca 2013 - 14:35

No to w weekend go wyjmę i zobaczę jak wygląda najwyżej zamówię zestaw do regeneracji, a jeśli by się okazało że nie ma sensu regenerować to co wsadzić zamiast niego??

#6 OFFLINE   port2000

port2000
  • 78 postów
  • Dołączył: 02-06-2010
  • Skąd: Gniezno
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 03 czerwca 2013 - 16:11

nie wiem czy ma sens regenerowanie tego reduktora,
ja miałem podobnie, mój reduktor miał chyba z 8 latek i chciałem go regenerować, kupiłem zestaw membran i niestety lipa, wydałem kasę na baryłki, jakieś inne kombinację, chciałem zaoszczędzić kasę, straciłem czas, namęczyłem się żeby było dobrze, a tu lipa,
drugi raz już bym nie regenerował reduktora który ma 8 lat i przebieg powyżej 100tyś.km

#7 OFFLINE   michu2312

michu2312
  • 156 postów
  • Dołączył: 03-10-2012
  • Skąd: Czerwonak

Napisany 03 czerwca 2013 - 17:03

nie wiem czy ma sens regenerowanie tego reduktora,
ja miałem podobnie, mój reduktor miał chyba z 8 latek i chciałem go regenerować, kupiłem zestaw membran i niestety lipa, wydałem kasę na baryłki, jakieś inne kombinację, chciałem zaoszczędzić kasę, straciłem czas, namęczyłem się żeby było dobrze, a tu lipa,
drugi raz już bym nie regenerował reduktora który ma 8 lat i przebieg powyżej 100tyś.km


no właśnie tego się obawiam że wydam 100 na uszczelki i membrany i nic z tego nie wyjdzie, jak w końcu się skończyła twoja przygoda z ową cegłą?

#8 OFFLINE   Dymian

Dymian

    :)

  • 229 postów
  • Dołączył: 18-06-2011

Napisany 04 czerwca 2013 - 09:53

Wszystko zależy od uszkodzeń- jednemu pomoże wymiana oringów za 10 zł a jednemu wymiana całego- najlepiej rozebrać ocenić i podjąć decyzję.

#9 OFFLINE   arnixx

arnixx

    Klubowy "Król Julian"

  • 766 postów
  • Dołączył: 15-12-2010
  • Skąd: Gdańsk
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 04 czerwca 2013 - 13:58

Tylko w przypadku reduktorów BRc jest problem że mają nietypowy czujnik temperatury i nie ma zbytnio możliwości założenia ich do innego typu reduktora.

#10 OFFLINE   michu2312

michu2312
  • 156 postów
  • Dołączył: 03-10-2012
  • Skąd: Czerwonak

Napisany 04 czerwca 2013 - 15:22

na 99% kupię kme golda z tym że myślałem żeby czujnik temperatury zamontować w trójniku na wężu cieczy chłodzącej zasilającej reduktor bo przecież on ma za zadanie tylko przełączyć na gaz jak silnik złapie temperaturę bo czujnik temperatury gazu mam na listwie wtryskowej,
W trakcie wyszła mi jeszcze jedna zagrycha tzn gold ma zintegrowany elektrozawór a ja już mam elektrozawór z filtrem fazy ciekłej i czy jeśli podłączę oba elektrozawory pod jeden kabel zasilający tak żeby otwierały się oba od razu będzie to działać? czy muszę wywalić mój i zostawić tez zintegrowany z reduktorze? z tym że wtedy musiałbym dołożyć gdzieś filtr fazy ciekłej.

#11 OFFLINE   bula86

bula86
  • 487 postów
  • Dołączył: 28-10-2007
  • Skąd: Piotrowice / Lublin

Napisany 04 czerwca 2013 - 15:32

Wywal trzpień elektrozaworu z GOLDa i po problemie :)

#12 OFFLINE   michu2312

michu2312
  • 156 postów
  • Dołączył: 03-10-2012
  • Skąd: Czerwonak

Napisany 04 czerwca 2013 - 17:00

Razem z trzpieniem wywalić cewkę, czy ja zostawić? i rozumiem że jak wywale ten trzpień to elektrozawór stale będzie otwarty?

Wysłane z mojego GT-I9001

#13 OFFLINE   bula86

bula86
  • 487 postów
  • Dołączył: 28-10-2007
  • Skąd: Piotrowice / Lublin

Napisany 05 czerwca 2013 - 07:18

Tak jak piszesz, tak jakby w ogóle nie było zaworu w reduktorze. Cewka wedle uznania.

#14 OFFLINE   michu2312

michu2312
  • 156 postów
  • Dołączył: 03-10-2012
  • Skąd: Czerwonak

Napisany 07 czerwca 2013 - 20:58

a więc gold zamontowany i wyregulowany, ciśnienie ustawiłem 1200 mbar czasy wtrysków pb i lpg idealnie się pokrywają na wolnych jak i przy bucie, jeździ na pewno lepiej niż poprzednik teraz pozostaje mi pojeździć trochę i sprawdzić spalanie.

Wysłane z mojego GT-I9001