Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Korozja drzwi pod uszczelkami


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
11 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   wojtasss75

wojtasss75
  • 21 postów
  • Dołączył: 18-07-2007
  • Skąd: Kętrzyn

Napisany 15 października 2007 - 20:05

Witam.Odwieczny problem omy to rdza pod uszczelkami przyszybowymi.Może ktos wie jak zaatwić to skutecznie raz na zawsze,bo żadne lakierowanie i odrdzewianie z zewnatrz nic nie daje.Ja w swojej omie pociągnąłem cortaninem od wewnątrz ranty drzwi ,a następnie prysnołem fluiden(taki konserwant).Mimo to i tak w jednym miejscy trochę wyszlo na nowo.Podajcie prosze skuteczny sposób
Hmmmmmmmmmm..............................

#2 OFFLINE   Waldemarz

Waldemarz

    DZIADZIA

  • 2 660 postów
  • Dołączył: 22-05-2006
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 15 października 2007 - 20:13

Rdza jeśli się już pojawiła to należy ją całkowicie zlikwidować, ale wiem że jest to bardzo trudne. Jak blacha jest już skorodowana to nic na to się nie poradzi, bo i tak będzie wychodzić, nie dziś to jutro.
Jak blacha ma już mocne początki korozji to nie ma zmiłuj. Tak naprawdę to nie ma na to leku, a niektóre preparaty są na krótki okres.

#3 OFFLINE   n-e-o

n-e-o
  • 88 postów
  • Dołączył: 22-09-2007
  • Skąd: Warszawa

Napisany 15 października 2007 - 21:43

to ja się podepnę pod temat . właśnie szukam blacharza taniego i dobrego w warszawie bo mam właśnie takie małe ogniska korozji . są takie małe ze zastanawiam sie czy sam tego nie zrobic ale chciałbym sie zorientować ile sobie zarzyczy profesjinalista . znacie moze jakiegos blacharza taniego.

#4 OFFLINE   pawel om2.0

pawel om2.0
  • 172 postów
  • Dołączył: 15-10-2006
  • Skąd: Wie(L)kie Księstwo Warszawskie

Napisany 15 października 2007 - 21:51

mi tani :wink: powiedzial ok 250zl za wszystkie drzwi!!

#5 OFFLINE   biszek

biszek
  • 325 postów
  • Dołączył: 09-07-2006
  • Skąd: Bielsko-Biała
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 16 października 2007 - 07:14

mialem dokladnie takie same tzn pod uszczelkami , ale nie na wylot :)
dobrze sie to robi bo jest latwe dojscie , z wyjatkiem miejsc pod lusterkami , ale tam nie mialem, uszczelki tez latwo schodza
wydarlem do czystej blachy , podklady kity , kolorek i lakier , od roku spokoj
szkoly robienia takich rzeczy sa rozne , znajomy lakiernik doradzil mi zeby drzec rdze jak najwiecej najlepiej zeby nic nie zostalo i na to kit
polecal mi zebym nie uzywal papierow na mokro , bo kit mimo wszystko chlonie wode
w inny aucie gdzie byly juz dziury w miejscach naszczescie oslanietych nie widocznych wspawalem blache, i nie daje na to kitu etc , tylko szlifuje tarcza i maluje podkladem , nawierzchniowa i konserwacja do podwozi , jak do tej pory sprawdza sie to

#6 OFFLINE   n-e-o

n-e-o
  • 88 postów
  • Dołączył: 22-09-2007
  • Skąd: Warszawa

Napisany 17 października 2007 - 17:30

no ja chyba też sam zacznę to robić mam 6 takich małych ognisk korozji wielkosci połowy małego paznokcia a blacharz dzis mi krzyknął ok 1000,- !!!

#7 OFFLINE   Kristofer

Kristofer

    VECTRAIrmscher1,9150+chip

  • 1 758 postów
  • Dołączył: 27-07-2007
  • Skąd: zyyy...no wiecie już skąd
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 17 października 2007 - 19:20

neo za 1000 to sobie kupisz wszystkie drzwi w tym samym kolorze bez rdzy i bedzie szybciej :smiech: :smiech: no chyba że wymalowałes o jedno zero za dużo :mrgreen:

#8 OFFLINE   furiozo

furiozo
  • 5 postów
  • Dołączył: 21-07-2007
  • Skąd: Kraków

Napisany 10 listopada 2007 - 00:13

Witam ja właśnie uwinąłem się z tym problemem korozji przed zimą za 250zeta (robota+materiał),zostały zrobione wszystkie drzwi (pod uszczelkami) tylna klapa i kawałek błotnika.Lakiernik porobił wpyłki i zobaczymy na jak długo będzie z tym spokój.
Staszek

#9 OFFLINE   n-e-o

n-e-o
  • 88 postów
  • Dołączył: 22-09-2007
  • Skąd: Warszawa

Napisany 12 listopada 2007 - 20:58

no mi niestety zera dobrze się wstawiły ale już :mrgreen: kupiłem sobie lakier jakiś środek na rdzę który jest też podkładem i lakier nawierzchniowy plus szpachle poza tym oczywiście różne papiery ścierne i jak tylko będę miał trochę czasu zaczynam działać . :mrgreen:

#10 OFFLINE   baron_kr

baron_kr
  • 976 postów
  • Dołączył: 12-07-2007
  • Skąd: NowaSól/Oborniki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 12 listopada 2007 - 21:58

Widze koledzy , ze jestem szczesciarzem z trzech Omeg ktore miałem tylko jedna korodowała dwie ani sladu ...i nie były pierwszej młodosci obecna tez nie jest :)

#11 OFFLINE   siemi1

siemi1
  • 374 postów
  • Dołączył: 21-09-2006
  • Skąd: Warszawa-Wawer
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 12 listopada 2007 - 22:56

Ehh a ja ma 98 niby pieknie mialo byc a korozja przy uszczelkach szbyb na kazdych drzwiach i na rogach drzwi:/ ale jak czasmi spojrze na te sprowadzone np ponizej 96 to normalnie szlag bierz ze nic tam nie ma..:/

 


#12 OFFLINE   magico

magico
  • 70 postów
  • Dołączył: 15-11-2007
  • Skąd: Z nienacka - ChoRzów

Napisany 11 grudnia 2007 - 16:33

Fyriozo co oni dokladnie robil za te 250 zeta? tanio moze bym sie kopsnol z moja do niego