


[OB & OBFL] 2.5v6 czujnik położenia wału korbowego - jak wymienić
#1
OFFLINE
Napisany 05 maja 2013 - 11:00

#2
OFFLINE
Napisany 05 maja 2013 - 11:02
#3
OFFLINE
Napisany 05 maja 2013 - 11:10
#4
OFFLINE
Napisany 05 maja 2013 - 11:20
Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
#5
OFFLINE
Napisany 05 maja 2013 - 11:25
#6
OFFLINE
Napisany 05 maja 2013 - 11:35
A jak powinien zachowywac sie samochod po odlaczeniu wtyczki z tego czujnika ?? i czy miejsce gdzie jest zamontowany jest wazne bo za bardzo nie znam zasady dzialania tego czujnika i jedynie sugeruje sie tym ze jesli sobie dynda kolo miski oleju to znaczy ze to nie jego miejsce choc objawy by sie zgadzaly
Jezeli czujnik odłączony to auto nie odpali
Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
#7
OFFLINE
Napisany 05 maja 2013 - 11:55

#8
OFFLINE
Napisany 05 maja 2013 - 12:28
#9
OFFLINE
Napisany 05 maja 2013 - 12:33

#10
OFFLINE
Napisany 05 maja 2013 - 12:39
#11
OFFLINE
Napisany 05 maja 2013 - 12:39
Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
#12
OFFLINE
Napisany 05 maja 2013 - 12:53
A jeszcze jedno - Hunter o ile dojście od podszybia jest proste do wtyczki to żeby zamontować go na dole robie to z kanału czy też jakoś od góry ??
#13
OFFLINE
Napisany 05 maja 2013 - 15:05

#14
OFFLINE
#15
OFFLINE
Napisany 05 maja 2013 - 22:14
#16
OFFLINE
Napisany 05 maja 2013 - 22:32
dzieki, a mam pytanie czy miejsce w ktorym jest zamontowany czujnik ma znaczenie ?? bo jesli u mnie samochod chodzi (o ile mozna to tak nazwac) a czujnik wisi sobie gdzies przy misce olejowej to jesli by to nie mialo znaczenia to przy wymianie bym go zamontowal gdzies indziej, pewnie to glupie pytanie ale w omegach juz takie cuda widzialem ze nie wacham sie zadac takiego pytania
może zrób zdjęcie to zweryfikujemy co to za czujnik wisi, bo może to nie czujnik wału tylko czujnik stukowy albo jeszcze coś innego:D