

Jak silniki V6 znosza gaz sekwencyjny :)
#1
OFFLINE
Napisany 12 września 2006 - 15:21
Chodzi mi o dobra instalacje , czyli gaz sekwencyjny, ktory ma ustawiona odpowiednio mieszanke i raczej nie ma mowy o jakims przykrecaniu " sruby" co wypala wtedy gniazda zaworow.
Dodatkowo kazdy silnik przystosowany do benzyny bezolowiowej ma utwardzane gniazda zaworow a gaz nie ma spalania stukowego tak jak benzyna.
wiem ze temperatora pracy na gazie jest wyzsza, ale przeciez od tego jest uklad chlodzenia i utrzymuje dobra tempreture.
Wiec po jakim przebiegu na gazie silnik sie zuzywa < chodzi o V6 tak jak w temacie >??? np zakladam gaz do auta z przebiegiem 100tys km instalacja sekwencyjna dobrej firmy zalozona poprawnie <nie u jakis partaczy >
Moze ktos sobie to wyssal z palca ze np. 2.0 xev jest dobry do gazu a V6 juz nie.
Oczywiscie tak jak napisalem ze warunkiem jest dobrze zalozona instalacja wysokiej klasy.
czekam na wasze opinie ??
Pozdrawiam
#2
OFFLINE
Napisany 12 września 2006 - 15:49
Ja tylko myślę że jest mało osób która przejechał silnikiem V6 na gazie odpowiednią ilość kilometrów aby obiektywnie się wypowiedzieć. I myślę że mało kto zrobi swoją omegą która zazwyczaj ma już swoje na karku. Następne xxx tysi Km
Po za tym moje zdanie jest inne (nie chcę tu zaczynać sprzeczki na temat zakładania Gazu pozwólcie że wyrażę tylko moje zdanie) Jak można zakładać Gaz warty prawie połowę wartości samochodu (mówię tu o rocznikach 94-96) I jak znam życie pojeździ on u nas ze 2 lata góra.
Po drugie zaczyna się zmiana poglądów u potencjalnych kupców i samochody z Gazem zaczynają być trudno od sprzedawane. Nie licząc że na pojemność po wyżej 2 litrów trzeba znaleźć amatora ,który w dodatku nasłuchał się o partoleniu GAZOWNIKÓW i innych tego typu bzdurek i będzie szukał silnika nie tkniętego Gazem i jak to on będzie twierdził ma wujka fachowca i założy mu za kilka groszy super Gazik akurat pod opla.
Wszystko trzeba przemyśleć i zobaczyć jak się na tym wyjdzie. Bo przepłacić żadna sztuka.
Jest to moja opinia z którą nie muszą się wszyscy zgadzać
#3
OFFLINE
Napisany 12 września 2006 - 15:58
sekwencja jak wiadomo jezdzi dobrze ale kosztuje
#4
OFFLINE
Napisany 12 września 2006 - 16:04
#5
OFFLINE
Napisany 12 września 2006 - 16:04
Temat przeniosłem.
A teraz do rzeczy - ja mam 3,0 V6 mam sekwencje, co prawda nei długo ale mam i założenie oparłem na opiniach innych.
Dobra sekwencyjna instalka bedzie chodzić bezproblemowo.
#6
OFFLINE
Napisany 12 września 2006 - 17:39


Tak mi internet kulal ze pisal dwa, albo trzy razy zeby utworzyc watek i przez to cos popiepieprzylem.
#7
OFFLINE
Napisany 12 września 2006 - 17:42
Sory ze wrzucilem ten temat na forum ogolne
![]()
??:
Tak mi internet kulal ze pisal dwa, albo trzy razy zeby utworzyc watek i przez to cos popiepieprzylem.
ok, jest przeniesiony we właściwe miesce i można dyskotowac, jednak zrobiłeś też
1. Dublowałeś post
2. Ten wątek dubluje inny, który już tu jest .. a opisuje 'jaka instalka do jakiej omegi'
Wiec tak na dobry początek - najpierw czytać, potem pisać.
ps. miłego forumowania, pozdrawiam
#8
OFFLINE
Napisany 12 września 2006 - 17:52
zawsze mnie się wydawało,ze jak ktoś chce duzy silnik to raczej z gazem..........mówię o benzyniakach
#9
OFFLINE
Napisany 12 września 2006 - 17:55
Jest to moja opinia z którą nie muszą się wszyscy zgadzać
no to sie nie zgadzam
i to jest moje zdanie, z którym nie wszyscy muszą sie zgadzac.
ps. a dlaczego sie nie zgadzam - bo to bzdury - w mojej subiektywnej ocenie. Pytacie co konkretnie - wszystko od początku do konca.
ps. nie jedno auto z LPG miałem (i choc pierwsze V6 opla, to nie pierwsze V6 w ogole)
#10
OFFLINE
Napisany 12 września 2006 - 18:07
W tej kwesti nie musimy się zgadzać . i tyle he he
#11
OFFLINE
#12
OFFLINE
Napisany 12 września 2006 - 18:24
I kto jakimi samochodami jeżdził i co tam ni zakładał i co lał i wiecie sami jakie bzdety będą he he
#13
OFFLINE
Napisany 12 września 2006 - 18:29
@ piotr027 tak bo po nabijamy postów i temat zacznie zbaczać na tematy od wideł do powideł he he
I kto jakimi samochodami jeżdził i co tam ni zakładał i co lał i wiecie sami jakie bzdety będą he he
Więc po co sam ciągniesz OT
Nie krzycze od razu, gdy pojawi sie mały ocik .. ale trzy posty o tym, zeby go skonczyć to przesada....
ps. bardzo prosze juz nie komentować i wrocic do tematu, albo spamowac w Offie
#14
OFFLINE
Napisany 02 października 2006 - 22:15
Tylko mam jeszcze pytanie troche OT ile wam palą te silniki gazu bo ja sie kręce wokół 16-16,5 cykl mieszany jazda średnia raczej bym powiedzial delikatna jak na mozliwości tego silnika. raz jak miałem wiekszość tras zszedłem do około 14 czy to normalne spalanie???

Pozdrawiam Piotrek
#15
OFFLINE
Napisany 03 października 2006 - 07:18
Tylko mam jeszcze pytanie troche OT ile wam palą te silniki gazu bo ja sie kręce wokół 16-16,5 cykl mieszany jazda średnia raczej bym powiedzial delikatna jak na mozliwości tego silnika. raz jak miałem wiekszość tras zszedłem do około 14 czy to normalne spalanie???
zapraszam do tego wątku
Poza tym masz TU uniwersalną strone ze spalaniem
ps. moja 3,0 pali 13 LPG w 100% trasie, i 18-20 LPG w 100% dużego miasta (BRC Sequent56)
Reszta o spalaniu we właściwym wątku prosze.
#16
OFFLINE
Napisany 18 stycznia 2007 - 10:24
No cóż na forum jest sporo osób jeżdżących V6 z gazem i zapewne jakoś jeżdżą.
Ja tylko myślę że jest mało osób która przejechał silnikiem V6 na gazie odpowiednią ilość kilometrów aby obiektywnie się wypowiedzieć. I myślę że mało kto zrobi swoją omegą która zazwyczaj ma już swoje na karku. Następne xxx tysi Km
Po za tym moje zdanie jest inne (nie chcę tu zaczynać sprzeczki na temat zakładania Gazu pozwólcie że wyrażę tylko moje zdanie) Jak można zakładać Gaz warty prawie połowę wartości samochodu (mówię tu o rocznikach 94-96) I jak znam życie pojeździ on u nas ze 2 lata góra.
Po drugie zaczyna się zmiana poglądów u potencjalnych kupców i samochody z Gazem zaczynają być trudno od sprzedawane. Nie licząc że na pojemność po wyżej 2 litrów trzeba znaleźć amatora ,który w dodatku nasłuchał się o partoleniu GAZOWNIKÓW i innych tego typu bzdurek i będzie szukał silnika nie tkniętego Gazem i jak to on będzie twierdził ma wujka fachowca i założy mu za kilka groszy super Gazik akurat pod opla.
Wszystko trzeba przemyśleć i zobaczyć jak się na tym wyjdzie. Bo przepłacić żadna sztuka.
Jest to moja opinia z którą nie muszą się wszyscy zgadzać
tak ja mam instalke 2 generacje i jest ok i moje zdanie jest takie że każdy silnik pojedzie na każdej instalce zależy kto i co i jak założy , co jeden gazownik wybrzydza instalke 2 generacji i mówi że na tym nie pojedzie tylko że pare lat temu jak nie było sekwencji to 2 generacja była ach och idealna do wszystkiego .
wiadomo sekwencja jes lepsza ale samochód warty około 10/15 tyś zł. i zakładać sekwencje za 3000/4000 zł ??? no nie wiem wolałbym dołożyć i kupić młodzego disla :bad:
mój sąsiad ma mv6 i chyba w 2000roku założył 2 generacje i jeżdzi do dziś bez problemu
#17
OFFLINE
Napisany 18 stycznia 2007 - 22:44
3,0 v6 na gazie w sekwencji zrobila juz ponad 50.000 km, jak narazie z czy mialem problemy to z wyciekami oleju, no i moze kolektory nieco glosniej chodza ale auto ma juz nakulane 203 tys km i raczej nie byly wymieniane od poczatku istnienia tego samochodu.
Rok 97/98
zreszta poprzednie swoje auta tez mialem w gazie jedno w 2 generacji a drogie w sekwencji, i z zadnym z nich nie mialem problemow

#18
OFFLINE
Napisany 19 stycznia 2007 - 11:32
powiem tak:
3,0 v6 na gazie w sekwencji zrobila juz ponad 50.000 km, jak narazie z czy mialem problemy to z wyciekami oleju, no i moze kolektory nieco glosniej chodza ale auto ma juz nakulane 203 tys km i raczej nie byly wymieniane od poczatku istnienia tego samochodu.
Rok 97/98
zreszta poprzednie swoje auta tez mialem w gazie jedno w 2 generacji a drogie w sekwencji, i z zadnym z nich nie mialem problemow
jakie korektory?? nie wymieniane???
#19
OFFLINE
Napisany 19 stycznia 2007 - 12:35
powiem tak:
3,0 v6 na gazie w sekwencji zrobila juz ponad 50.000 km, jak narazie z czy mialem problemy to z wyciekami oleju, no i moze kolektory nieco glosniej chodza ale auto ma juz nakulane 203 tys km i raczej nie byly wymieniane od poczatku istnienia tego samochodu.
Rok 97/98
zreszta poprzednie swoje auta tez mialem w gazie jedno w 2 generacji a drogie w sekwencji, i z zadnym z nich nie mialem problemow
jakie korektory?? nie wymieniane???
chyba chodziło o kolektory wydechowe i uszczelki pod nimi

#20
OFFLINE
Napisany 19 stycznia 2007 - 15:14
rozkminka będzie dłóga niech rafał 04 sprecyzuje o co tu chodzi


