

[OB & OBFL] Alufelgi 5x108 czy beda pasowac?
#1
OFFLINE
Napisany 25 kwietnia 2013 - 20:32
Mam mozliwość zakupienia w bardzo atrakcyjnej cenie alufelgi 16 od forda mondeo rozstaw 5x108 otwór jest 61,5mm
czy jak dam felgi do przetoczenia oraz jak zastosuje śruby pływające to będą pasowały do omegi?
#2
OFFLINE
Napisany 26 kwietnia 2013 - 00:20
Gdyby Bóg lubił napęd na przód to ludzie chodziliby na rękach...
Kiedy znajdziemy się na zakręcie... REDUKCJA BUT I ODCIĘCIE!!
#3
OFFLINE
Napisany 26 kwietnia 2013 - 05:46
Na plywajacych powinno podejsc... A ET bedzie pasowac?? Bo to jest bardzo wazne...
ET jest 61,5 i mam zamiar jak by co przetoczyc
#4
OFFLINE
Napisany 26 kwietnia 2013 - 06:35
ET jest 61,5 i mam zamiar jak by co przetoczyc
Przetoczonie felgi to ingerencja w strukturę materiału z jakiego jest wykonana.Dowiedz się,kolego,czy to aby bezpieczna akcja.:szpital:
#5
OFFLINE
Napisany 26 kwietnia 2013 - 07:15
Felgi były w Mondeo mk3
#6
OFFLINE
Napisany 26 kwietnia 2013 - 07:21
Ludzie robią różne rzeczy w swoich samochodach, co nie znaczy że jest to bezpieczne i logiczne. Przykładowo dla obniżenia samochodu tanim kosztem ucinają zwoje w sprężynach.wiem ze przetaczają
#7
OFFLINE
Napisany 26 kwietnia 2013 - 07:28
Jakie te felgi mają ET ?? Jak będzie miejsce to zamiast przetaczania lepiej załóż dystanse zmieniające rozstaw śrub. To nie są tanie rzeczy, ale za to bezpieczne.
Ludzie robią różne rzeczy w swoich samochodach, co nie znaczy że jest to bezpieczne i logiczne. Przykładowo dla obniżenia samochodu tanim kosztem ucinają zwoje w sprężynach.
Pisałem już wyżej
otwór jest 61,5mm
rozstaw śrub jest 5x108 (zastosowanie śrub pływających)
#8
OFFLINE
Napisany 26 kwietnia 2013 - 07:40
#9
OFFLINE
Napisany 26 kwietnia 2013 - 08:03
Czy aby na pewno :hmmm:otwór jest 61,5mm
Ford Fiesta, rok 96 > 01 :: 4x108, o63.4, ET 38
Ford Escort / Orion, rok 80 > 90 :: 4x108, o63.4, ET 38
Ford Escort / Orion, rok 90 > 00 :: 4x108, o63.4, ET 38
Ford Puma, rok 90 > 01 :: 4x108, o63.4, ET 38
Ford Focus, rok 98 > :: 4x108, o63.4, ET 45
Ford Sierra & Cosworth, rok 84 > 94 :: 4x108, o63.4, ET 38
Ford Mondeo, rok 93 > 00 :: 4x108, o63.4, ET 38
Ford New Mondeo, rok 00 > :: 5x108, o63.4, ET 45
Ford Escort Cosworth, rok 92 > 96 :: 4x108, o63.4, ET 18
Ford New Fiesta, rok 01 > :: 4x108, o63.4, ET 38
Ford Scorpio / Granada, rok 86 > 94 :: 5x112, o63.4, ET 38
Ford Scorpio, rok 94 > 00 :: 4x108, o63.4, ET 38
Ford Probe, rok 94 > 98 :: 5x114,3, o67.1, ET 38
Ford Galaxy, rok 95 > :: 5x112, o57.1, ET 45
Ford Cougar, rok 98 > :: 4x108, o63.4, ET 45
Ford Windstar, rok 97 > 02 :: 5x108, o63.4, ET 38
Ford Maverick, rok 01 > :: 5x114,3, o67.1, ET 38
#10
OFFLINE
Napisany 26 kwietnia 2013 - 08:34
Na tych felgach nie zgadza Ci sie rozstaw srub, do konca nie wiadomo co z ET i otworem centrujacym... Jak dla mnie za duzo niewiadomych...
Gdyby Bóg lubił napęd na przód to ludzie chodziliby na rękach...
Kiedy znajdziemy się na zakręcie... REDUKCJA BUT I ODCIĘCIE!!
#11
OFFLINE
Napisany 26 kwietnia 2013 - 08:56
Wszystko da się zrobić, tylko raczej nie będzie to współgrało zJak dla mnie za duzo niewiadomych...
ze szczególnym naciskiem na atrakcyjność cenową.mozliwość zakupienia w bardzo atrakcyjnej cenie alufelgi
#12
OFFLINE
Napisany 26 kwietnia 2013 - 10:15
Ale chyba sobie odpuszczę i kupie oryginalne do Opla niż kombinować
#13
OFFLINE
Napisany 26 kwietnia 2013 - 10:41
Wszystko da się zrobić, tylko raczej nie będzie to współgrało z
ze szczególnym naciskiem na atrakcyjność cenową.
Ostatnio zakupilem 4 alu 16 cali z oponami letnimi (2 po ok 3mm, 2 po ok 4,5mm) + komplet zimowek (kazda po ok 5mm) za 500 zl... Felgi proste, w idealnym stanie... Jedyne uszkodzenie to kropka farby na jednej z nich (gosc cos malowal i kapnelo, widoczne na zdjeciu)... Na zdjeciu felgi sa brudne, po kapieli wygladaja swietnie...
Atrakcyjne cenowo?? Da sie??
Gdyby Bóg lubił napęd na przód to ludzie chodziliby na rękach...
Kiedy znajdziemy się na zakręcie... REDUKCJA BUT I ODCIĘCIE!!
#14
OFFLINE
Napisany 26 kwietnia 2013 - 11:35
Muminek, my tu rozpatrujemy konkretny przypadek, a mianowicie "atrakcyjne cenowo" felgi od Forda Mondeo. Jak do tych felg doliczysz w tym wypadku dystanse zmieniające rozstaw śrub, które kosztują przeciętnie 300-400 zł to nie wiem czy to będzie dalej atrakcyjne cenowo ??Atrakcyjne cenowo Da sie
I tutaj tani zakup felg od Opla nie ma nic do rzeczy - bardziej prosto nie umiem tego wytłumaczyć.
#15
OFFLINE
Napisany 26 kwietnia 2013 - 12:01
#16
OFFLINE
Napisany 26 kwietnia 2013 - 17:06
Byłem dzis u gościa i za kmp 16 tył szer powiedział mi 550zł ze śrubami nic mnie nie interesuje wiec czekam tylko do 1-go i wrzucam alusy.
To te od Forda?? No jak Ciebie ma nie interesowac to zeby nie bylo tak ze ich nie bedzie interesowalo jak Ci kolo odpadnie...

Gdyby Bóg lubił napęd na przód to ludzie chodziliby na rękach...
Kiedy znajdziemy się na zakręcie... REDUKCJA BUT I ODCIĘCIE!!
#17
OFFLINE
Napisany 26 kwietnia 2013 - 18:11
Byłem dzis u gościa i za kmp 16 tył szer powiedział mi 550zł ze śrubami nic mnie nie interesuje wiec czekam tylko do 1-go i wrzucam alusy.
Bez urazy, ale ja z tej wypowiedzi nic nie rozumiem, Ty do przedszkola chodzisz, czy co? Musisz się jaśniej określić o co Ci chodzi

#18
OFFLINE
Napisany 26 kwietnia 2013 - 21:08
Bez urazy, ale ja z tej wypowiedzi nic nie rozumiem, Ty do przedszkola chodzisz, czy co? Musisz się jaśniej określić o co Ci chodzi
. A ponadto, to co kombinujesz jest podcieraniem du..py szkłem.
Nie kombinuje nic.
Mam fajne fele z możliwością kupienia o połowę kwoty rynkowej wiec zadałem pytanie czy nie będzie problemu z nimi.
Ale wnioskując po tylu wypowiedziach ze lepiej kupić opl owskie niz kombinować.
Powodzenia w podcieraniu

Temat można zamknąć.