


[OB & OBFL] Kolejność wtrysku gazu w 2.5 v6
Rozpoczęte przez
hunter266
, 18 kwi 2013, 20:56
6 odpowiedzi na ten temat
#1
OFFLINE
Napisany 18 kwietnia 2013 - 20:56
Witam, mam problemik. Otóż grzebałem trochę w silniku mojej kluski i porozłączałem wtryskiwacze gazowe, a nie pozaznaczałem sobie który gdzie był... Efekt taki że jestem teraz w
Wiem że można sprawdzić w miejscu wpinania się do wtryskiwaczy PB, ale u mnie to jest z tyłu silnika i musiałbym sporo rozebrać by się tam dostać (a bardzo mi się już nie chce). Zna ktoś jakiś inny sposób ustalenia, która wtyczka do którego wtryskiwacza??

#2
OFFLINE
Napisany 18 kwietnia 2013 - 21:15
sprawdz w instrukcji instalacji gazowej ktore kolory odpowiadaja ktorym wtryskiwaczom a w silniku masz stojac przodem do silnika od lewej 1-3-5 z prawej 2-4-6
#3
OFFLINE
Napisany 19 kwietnia 2013 - 06:59
w instrukcji instalcji lpg masz schemat połaczeń, tam są kolory kabli jakie idą do którego wtrysku gazowego. Pytanie jest jeszcze jedno: jaką kolejnośc zastosowali gaziarze wpinając się w wtryski pb, omega ma 1,3,5 i 2,4,6 ale niektórzy wpinają patrząc od przodu silnika 1,2,3,4,5,6 (na przemian lewa prawa strona: 1 prawa, 2 lewa itd)
#4
OFFLINE
Napisany 19 kwietnia 2013 - 07:39
A skąd wiesz, że akurat w jakiej kolejności zostały podłączone do silnika?sprawdz w instrukcji instalacji gazowej ktore kolory odpowiadaja ktorym wtryskiwaczom a w silniku masz stojac przodem do silnika od lewej 1-3-5 z prawej 2-4-6
Bo to nie ma znaczenia. Ważne jest, aby rozcięty wtrysk benzynowy odpowiadał gazowemu, reszta zależy od inwencji twórczej instalatoraale niektórzy wpinają patrząc od przodu silnika 1,2,3,4,5,6

Podstawowe pytanie, jaki to sterownik i czy masz do niego kabelek?
#5
OFFLINE
Napisany 19 kwietnia 2013 - 08:08
dokładnie, ale z reguły podłączają tym drugim sposobemBo to nie ma znaczenia. Ważne jest, aby rozcięty wtrysk benzynowy odpowiadał gazowemu, reszta zależy od inwencji twórczej instalatora
#6
OFFLINE
#7
OFFLINE
Napisany 19 kwietnia 2013 - 13:22
OK, no to przy pracy na gazie przełączasz pojedynczo wtryskiwacze na benzynę i jeśli nie ma reakcji silnika (nie telepie) tzn że wtryskiwacz jest dobrze sparowany. Jeśli telepie to pomylony. Metodą prób i błędów przełączasz pomylone wtyczki aż w końcu wszystkie wtryski będą sparowane.