


[OB & OBFL] zawor egr , podcisnienia
#1
OFFLINE
Napisany 04 kwietnia 2013 - 16:14

#2
OFFLINE
#3
OFFLINE
Napisany 04 kwietnia 2013 - 18:58
#4
OFFLINE
Napisany 04 kwietnia 2013 - 22:58
http://forum.omegakl...ead.php?t=85697
1.Sprawdź wszystkie wężyki podcisnienia DOKŁADNIE powtarzam DOKŁADNIE w omedze wychodza na podszybiu od strony pasażera, moze ktorys jest pekniety badz spadł.
2.elektrozaworki- pod nimi masz takie odpowietrzniki czy cos podbnego takie gumowe kolanko a na końcu taka "czapka" sprawdz sobie czy ci jakis nie spadł.
3.zdaj relacje.
4.ew. vacoumetrem sprawdź
te przewody podcisnienia to sa takie malutkie rurki np jedna z nich wchodzi do zaworu egr:) tzn jest na niego zakladana.
elektrozaworki masz przynajmniej w omedze b 98r. pod filtrem powietrza, w okolicach trójkątnej skrzynki bezpiecznikow pod maska.
#5
OFFLINE
Napisany 23 września 2018 - 18:50
#6
OFFLINE
Napisany 23 września 2018 - 18:54
Przewody sylikonowe, fi 3 mm, około 5 mb na wymianę układu podciśnień.
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#7
OFFLINE
Napisany 23 września 2018 - 19:33
Dzięki, pytanie czy poza przewodami potrzebuję coś jeszcze - złączki, trójniki?
Kolego Czeladnik nie masz może jakiś fotek, które pokazują w idiotoodporny sposób gdzie są wszystkie podciśnienia ?
I ostatnie pytanie, gdzie znajdę zawór/czujnik sterujący turbiną?
#8
OFFLINE
Napisany 23 września 2018 - 20:09
Zawór sterujący turbiną jest pod tą plątaniną przewodów wodnych od "ebera".
Może być potrzebny trójnik: zawór turbiny--zasobnik podciśnienia--kolektor podciśnień.
Schemat jest w sprawdzonych poradach.
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją