Czy możecie mi prostymi słowami rozjaśnić kilka kwestii z ustawiania gazu?
Bawię się już który raz. Silnik działa, ale nie rozumiem do końca co robię 
Oto one:
Co to jest mnożnik i co robi, jak łączy temat gazu z benzy ? Jaki jest sens mnożnika ?
Jak daję mnożnik do góry to jak się porusza mapa gazu / w którą stronę ?
Jak daję mnożnik do góry to czy ustawiam większe czy mniejsze spalanie gazu ?
Czy auto adaptacja przesuwa mnożnik / punkty mnożnika aby dopasować do mapy benzyny ? Czy moze robi coś innego ?
z góry dzięki
1 mnożnik jest wartością o jaką przesunięty jest czas wtryskiwacza dla gazu np czas dla benzyny wynosi 5ms mnożnik wynosi 1,2 to czas dla wtryski gazu będzie wynosił 5x1,2=6 jest to czas otwarcia wtryskiwacza ale zalezy on od tego co wyliczy sterownik benzynowy.Mnożnik jest po to aby za jego pomocą dostroić gaz do pb czyli oszukać ecu.
2 podnosząc mnożnik zwiększasz czasy wtrysku czyli mapa gazu wędruje do góry w stronę bogatej mieszanki
3 do góry dajesz więcej gazu ...... i często mniejsze spalanie
4 auto adaptacja nie przesuwa mnożnika zależnie od zastosowanego algorytmu,,,, wpływa na korekty po obrotach natomiast auto kalibracja oblicza początkowe czasy dla wtryskiwaczy gazu po to aby silnik jakoś palił na gazie:masakra:
Ustawienie na mnożnik oraz mapki jest tylko ustawieniem z grubsza a jego dokładność i trafność zależy od wielu czynników