

[OB & OBFL] wymiana przekładni kierowniczej V6
#1
OFFLINE
Napisany 28 marca 2013 - 15:33
#2
OFFLINE
Napisany 28 marca 2013 - 22:38
BFL 3.0 V6 czy ktos moze dac wskazowki odnosnie wymiany przekladni kierowniczej? bo mam dosyc duzy luz w srodku. oprocz katalizatora - trzeba cos jeszcze wywalac zeby to wyszlo? ;/
ja bym zaczął od skasowania luzu
#3
OFFLINE
Napisany 28 marca 2013 - 23:33
BFL 3.0 V6 czy ktos moze dac wskazowki odnosnie wymiany przekladni kierowniczej? bo mam dosyc duzy luz w srodku. oprocz katalizatora - trzeba cos jeszcze wywalac zeby to wyszlo? ;/
Ja u siebie wydechu nie ruszałem. Za to musiałem rozpiąć klime, wyjąć serwo i wszystko co było od góry. Jest trochę roboty z tym, nie wiem czy dobrze pamiętam ale jest na przekładni śruba którą reguluje się ten luz. Proszę mnie poprawić jeśli się mylę. U siebie wymieniałem około 2 lata temu

#4
OFFLINE
Napisany 01 maja 2013 - 20:17
BFL 3.0 V6 czy ktos moze dac wskazowki odnosnie wymiany przekladni kierowniczej? bo mam dosyc duzy luz w srodku. oprocz katalizatora - trzeba cos jeszcze wywalac zeby to wyszlo? ;/
a jak zdjagnozowales ten luz jak to sie objawia bo pytam bo u mnie tez co sie dzieje a mam przekladnie po regeneracji i czy mogli ja bardzo borze spasowac ?? i gdzie jest ta sruba liwidujaca luz ??
to prawda z wyciaganiem jest torche zabawy ale mozna tez od spodu to zrobic mianowicie lape poluzowac i podniesc silnik ale i tak trzeba sie naszarpac.
#5
OFFLINE
Napisany 03 maja 2013 - 13:27
#6
OFFLINE
Napisany 11 lipca 2013 - 21:33


Zastanawiałem się nawet czy nie trzeba będzie kolektora wydechowego odkręcać, a tu juz by się planowanie jego przydało przed założeniem i nowa uszczelka
#7
OFFLINE
Napisany 11 lipca 2013 - 21:43
Tez się przymierzam do wymiany, ale skutecznie mnie odstrasza masa pracy
Ale rozpinania klimy to bym chciał uniknąć
Zastanawiałem się nawet czy nie trzeba będzie kolektora wydechowego odkręcać, a tu juz by się planowanie jego przydało przed założeniem i nowa uszczelka
Kolektora wydechowego nie trzeba ruszać. Rozpiąć klime raczej bedziesz musiał. Ogólnie wiecej strachu niż roboty.
#8
OFFLINE
Napisany 11 lipca 2013 - 21:47
Kolektora wydechowego nie trzeba ruszać. Rozpiąć klime raczej bedziesz musiał. Ogólnie wiecej strachu niż roboty.
Piszę że nie chcę rozpinac bo dopiero co napełniałem

#9
OFFLINE
Napisany 11 lipca 2013 - 21:59
Piszę że nie chcę rozpinac bo dopiero co napełniałem
Jedź do zakładu powiedz że musisz rozpiąć klime i ściągną odczynnik i Ci przechowają. zapłacisz może 40zł.
#10
OFFLINE
Napisany 11 lipca 2013 - 22:18
Jedź do zakładu powiedz że musisz rozpiąć klime i ściągną odczynnik i Ci przechowają. zapłacisz może 40zł.
Wiem wiem


#11
OFFLINE
Napisany 12 lipca 2013 - 21:48
#12
OFFLINE
Napisany 09 września 2013 - 17:54
1 czy pasuje przekladnia od omegi tej po lifcie ?
2 zkad mam wiedzieć czy moja przekladnia jest z czujnikiem i co to za czujnik ?
3 czy od 2.0 tez mogą być ?
z góry dziekuje za wsparcie !
#13
OFFLINE
Napisany 10 września 2013 - 09:50
A jeśli tej regulacji już nie ma? Tzn. że śruba stawia już opór i dalej się jej nie da wkręcić?
#14
OFFLINE
Napisany 10 września 2013 - 12:51
a jak zdjagnozowales ten luz jak to sie objawia bo pytam bo u mnie tez co sie dzieje a mam przekladnie po regeneracji i czy mogli ja bardzo borze spasowac i gdzie jest ta sruba liwidujaca luz
Przyłączam się do pytania.
#15
OFFLINE
Napisany 22 sierpnia 2018 - 17:48
#16
OFFLINE
Napisany 22 sierpnia 2018 - 20:05
przekladnia z regeneracji
Przekładnia kierownicza jest elementem nienaprawialnym i nie rozbieralnym i wymienia się jako całość, choć tu jest problem, bo nowej nie dostanie się ani w ASO, ani na zamówienie w ZF w DE, zostają przekładnie z rynku wtórnego, choć ja osobiście nie widziałem i nie słyszałem o przekładni do Omegi B co działa tak jak powinna.
A Ty w tym momencie stałeś się ofiarą naciągaczy i partaczy co oferują naprawy, cuda i grzyby na wierzbie a tak naprawdę wymieniają łożyska na chińskie i jakieś tanie zestawy do uszczelnienia, wymyją, dowalą śrubę do kasacji luzu i z nieświadomego klienta łupią kasę. A później super przekładnie po "regeneracji" działają gorzej niż te stare dojechane, albo wcale nie działają.
#17
OFFLINE
Napisany 22 sierpnia 2018 - 20:10
Przekładnia kierownicza jest elementem nienaprawialnym i nie rozbieralnym i wymienia się jako całość, choć tu jest problem, bo nowej nie dostanie się ani w ASO, ani na zamówienie w ZF w DE, zostają przekładnie z rynku wtórnego, choć ja osobiście nie widziałem i nie słyszałem o przekładni do Omegi B co działa tak jak powinna.
A Ty w tym momencie stałeś się ofiarą naciągaczy i partaczy co oferują naprawy, cuda i grzyby na wierzbie a tak naprawdę wymieniają łożyska na chińskie i jakieś tanie zestawy do uszczelnienia, wymyją, dowalą śrubę do kasacji luzu i z nieświadomego klienta łupią kasę. A później super przekładnie po "regeneracji" działają gorzej niż te stare dojechane, albo wcale nie działają.
ale jakbys odpowiedzial na moje pytanie czy to mozliwe ze srodek jest zle zlozony i nie pasuje na wąs co laczy drazki? bo jak sie ustawi na znak to tak jak pisalem w prawo na maxa a w lewo prawie nic...
#19
OFFLINE
#20
OFFLINE
Napisany 22 sierpnia 2018 - 20:26
Używka z B fl-a tylko od silnika V6. Jest poprawiona, ma dodatkowy simering na wałku względem tych z B przez co mniejszy problem z korozją w tym miejscu i wyciekami ( to info zasłyszane z dwóch źródeł, czy prawdziwe to nie ręczę )