Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

[OB & OBFL] Odcina gaz i silnik gasnie przy wysokich obrotach


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
11 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   maaako

maaako
  • 2 postów
  • Dołączył: 24-03-2013

Napisany 24 marca 2013 - 19:49

Witam, jak w temacie, problem z gazem, gdy wchodzi na wysokie obroty przy przyspieszaniu/wyprzedzaniu odcina gaz i zapalaja sie kontrolki - nie wiem czemu nie przerzuca na PB. Czy ktos z was mial podobny problem badz wie co moze byc przyczyna? instalacja jest sekwencja zalozna 3 lata temu.
pozdrawiam i dziekuje za informacje.

#2 OFFLINE   manro

manro
  • 1 909 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 24 marca 2013 - 19:56

Za takie ustawienie wsadziłbym gazmena do pierdla , przecież można się zabić.Jaka to instalka?

#3 OFFLINE   maaako

maaako
  • 2 postów
  • Dołączył: 24-03-2013

Napisany 24 marca 2013 - 19:59

kolego w dokumemtach wpisane mam Lecho i Tomasetto, zbytnio nie wiem ktore co oznacza gdyz pierwszy raz mam gaz i ome kupilem tyg temu

#4 OFFLINE   razor35

razor35
  • 296 postów
  • Dołączył: 20-01-2012

Napisany 12 kwietnia 2013 - 15:47

Pany moze doradzicie , mam LPG II generacji wszystko chodziło dobrze na LPG , a teraz mi ciezko odpala i jak jadę i wrzucę na luz to mi obroty gwałtownie spadaja i gasnie , musze trzymać na gazie chwilke by niezgasł potem juz chodzi na wolnych obrotach , co to moze byc czy ten silniczek krokowy co jest od LPG czy cos innego ??

#5 OFFLINE   gta77

gta77
  • 245 postów
  • Dołączył: 02-11-2008
  • Skąd: zamosc
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0i 8v 20SE

Napisany 12 kwietnia 2013 - 17:24

sprawdź stan płynu chłodniczego
miałem podobną sytuację jak obniżył się stan płynu i parownik był niedogrzany
gta77

#6 OFFLINE   razor35

razor35
  • 296 postów
  • Dołączył: 20-01-2012

Napisany 12 kwietnia 2013 - 17:47

sprawdź stan płynu chłodniczego
miałem podobną sytuację jak obniżył się stan płynu i parownik był niedogrzany


Z płynem jest wsio dobrze tak jak powinno , jest stan, tylko czemu on tak cięzko odpala trza kręcić dłuzej zeby załapał , noi z tym gaszeniem po wrzuceniu na luz czy silniczek krokowy od LPG nie mówi juz papa ?? i tak sie dzieje ??

#7 OFFLINE   vervesen

vervesen
  • 245 postów
  • Dołączył: 22-02-2013
  • Skąd: Niemcy.- SüW AL13
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 12 kwietnia 2013 - 20:21

Ja miałem to samo
Przy gwałtownym wyprzedzaniu lub przy natychmiastowym wzroście obrotów powyżej 5kk przełączał mi na benzynę.
Podjechałem do mechanika i co się okazało
ostatnia aktualizacja oprogramowania -2009r
żle ustawiony gaz potrafił spalić 20 l /100 oraz ograniczenie odcięcia gazu powyżej danych obrotów
kalibracja, reset map czy jak na to mówią.

po tych ustawieniach auto pali o polowe tego co palił i równiutko pracuje, jak na pb
teraz mogę podkręcać do 6kk obrotów i nic się nie dzieje

#8 OFFLINE   razor35

razor35
  • 296 postów
  • Dołączył: 20-01-2012

Napisany 12 kwietnia 2013 - 20:31

Ja miałem to samo
Przy gwałtownym wyprzedzaniu lub przy natychmiastowym wzroście obrotów powyżej 5kk przełączał mi na benzynę.
Podjechałem do mechanika i co się okazało
ostatnia aktualizacja oprogramowania -2009r
żle ustawiony gaz potrafił spalić 20 l /100 oraz ograniczenie odcięcia gazu powyżej danych obrotów
kalibracja, reset map czy jak na to mówią.

po tych ustawieniach auto pali o polowe tego co palił i równiutko pracuje, jak na pb
teraz mogę podkręcać do 6kk obrotów i nic się nie dzieje


Ale mnie chodzi dobrze na LPG i na PB obroty na jałowym biegu równiutko nic nie skacze , tylko to ciezkie odpalanie i spadek obrotów j gasniecie motora , oto mnie chodzi , gdzieś na forum czytałem ze moze to być wina nawet silniczka krokowego LPG ale pewnosci niemam moze tez byc czujnik wału korbowego.

#9 OFFLINE   vervesen

vervesen
  • 245 postów
  • Dołączył: 22-02-2013
  • Skąd: Niemcy.- SüW AL13
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 13 kwietnia 2013 - 13:30

ja bym sprawdził ten czujnik wału ale jak i również sprawdź ta instalacje jeszcze raz bo ja tez myślałem ze jest ok a nie było.

U mnie na szarpanie pomogło odpięcie przepływomierza powietrza ale to mi szarpał nie ważne czy to na luzie czy na biegu.

#10 OFFLINE   razor35

razor35
  • 296 postów
  • Dołączył: 20-01-2012

Napisany 13 kwietnia 2013 - 14:15

ja bym sprawdził ten czujnik wału ale jak i również sprawdź ta instalacje jeszcze raz bo ja tez myślałem ze jest ok a nie było.

U mnie na szarpanie pomogło odpięcie przepływomierza powietrza ale to mi szarpał nie ważne czy to na luzie czy na biegu.


Tzn co mam sprawdzić z ta instalacja ?? powiem ci tak ze przekręce kluczyk załąpie ale zgasnie i muszę go kręcić dłuzej az odpali , na forum piszą ze moze to byc wina czujnika tem , ale ja go wymieniałem w tamtym roku nie orginał ale nowy .

#11 OFFLINE   vervesen

vervesen
  • 245 postów
  • Dołączył: 22-02-2013
  • Skąd: Niemcy.- SüW AL13
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 13 kwietnia 2013 - 15:56

Podjedz do mechanika niech ci podłączy pod kompa auto, zobaczysz jakie ma błędy.
Gaz podłącz i zobacz czy również wszystko jest ok.
Jeśli nie pokarze ci błędów to możliwe ze na wykończeniu jest czujnik położenia wału.

#12 OFFLINE   razor35

razor35
  • 296 postów
  • Dołączył: 20-01-2012

Napisany 13 kwietnia 2013 - 18:10

Podjedz do mechanika niech ci podłączy pod kompa auto, zobaczysz jakie ma błędy.
Gaz podłącz i zobacz czy również wszystko jest ok.
Jeśli nie pokarze ci błędów to możliwe ze na wykończeniu jest czujnik położenia wału.


No włąsnie problem z gaszeniem na LPG po wrzuceniu na luz podczas jazdy został wyeliminowany jest juz ok , tylko z tym odpalaniem jest problem i to jest włąsnie czujnik poł wału , czujnik temp jest juz wymieniony na nowy więc został czujnik wału na 100 % on jest winowajćą tego problemu , dzięki za poradę .:D