

[OB & OBFL] Odcina gaz i silnik gasnie przy wysokich obrotach
#1
OFFLINE
Napisany 24 marca 2013 - 19:49
pozdrawiam i dziekuje za informacje.
#2
OFFLINE
Napisany 24 marca 2013 - 19:56
#3
OFFLINE
Napisany 24 marca 2013 - 19:59
#4
OFFLINE
Napisany 12 kwietnia 2013 - 15:47
#5
OFFLINE
Napisany 12 kwietnia 2013 - 17:24
miałem podobną sytuację jak obniżył się stan płynu i parownik był niedogrzany
#6
OFFLINE
Napisany 12 kwietnia 2013 - 17:47
sprawdź stan płynu chłodniczego
miałem podobną sytuację jak obniżył się stan płynu i parownik był niedogrzany
Z płynem jest wsio dobrze tak jak powinno , jest stan, tylko czemu on tak cięzko odpala trza kręcić dłuzej zeby załapał , noi z tym gaszeniem po wrzuceniu na luz czy silniczek krokowy od LPG nie mówi juz papa ?? i tak sie dzieje ??
#7
OFFLINE
Napisany 12 kwietnia 2013 - 20:21
Przy gwałtownym wyprzedzaniu lub przy natychmiastowym wzroście obrotów powyżej 5kk przełączał mi na benzynę.
Podjechałem do mechanika i co się okazało
ostatnia aktualizacja oprogramowania -2009r
żle ustawiony gaz potrafił spalić 20 l /100 oraz ograniczenie odcięcia gazu powyżej danych obrotów
kalibracja, reset map czy jak na to mówią.
po tych ustawieniach auto pali o polowe tego co palił i równiutko pracuje, jak na pb
teraz mogę podkręcać do 6kk obrotów i nic się nie dzieje
#8
OFFLINE
Napisany 12 kwietnia 2013 - 20:31
Ja miałem to samo
Przy gwałtownym wyprzedzaniu lub przy natychmiastowym wzroście obrotów powyżej 5kk przełączał mi na benzynę.
Podjechałem do mechanika i co się okazało
ostatnia aktualizacja oprogramowania -2009r
żle ustawiony gaz potrafił spalić 20 l /100 oraz ograniczenie odcięcia gazu powyżej danych obrotów
kalibracja, reset map czy jak na to mówią.
po tych ustawieniach auto pali o polowe tego co palił i równiutko pracuje, jak na pb
teraz mogę podkręcać do 6kk obrotów i nic się nie dzieje
Ale mnie chodzi dobrze na LPG i na PB obroty na jałowym biegu równiutko nic nie skacze , tylko to ciezkie odpalanie i spadek obrotów j gasniecie motora , oto mnie chodzi , gdzieś na forum czytałem ze moze to być wina nawet silniczka krokowego LPG ale pewnosci niemam moze tez byc czujnik wału korbowego.
#9
OFFLINE
Napisany 13 kwietnia 2013 - 13:30
U mnie na szarpanie pomogło odpięcie przepływomierza powietrza ale to mi szarpał nie ważne czy to na luzie czy na biegu.
#10
OFFLINE
Napisany 13 kwietnia 2013 - 14:15
ja bym sprawdził ten czujnik wału ale jak i również sprawdź ta instalacje jeszcze raz bo ja tez myślałem ze jest ok a nie było.
U mnie na szarpanie pomogło odpięcie przepływomierza powietrza ale to mi szarpał nie ważne czy to na luzie czy na biegu.
Tzn co mam sprawdzić z ta instalacja ?? powiem ci tak ze przekręce kluczyk załąpie ale zgasnie i muszę go kręcić dłuzej az odpali , na forum piszą ze moze to byc wina czujnika tem , ale ja go wymieniałem w tamtym roku nie orginał ale nowy .
#11
OFFLINE
Napisany 13 kwietnia 2013 - 15:56
Gaz podłącz i zobacz czy również wszystko jest ok.
Jeśli nie pokarze ci błędów to możliwe ze na wykończeniu jest czujnik położenia wału.
#12
OFFLINE
Napisany 13 kwietnia 2013 - 18:10
Podjedz do mechanika niech ci podłączy pod kompa auto, zobaczysz jakie ma błędy.
Gaz podłącz i zobacz czy również wszystko jest ok.
Jeśli nie pokarze ci błędów to możliwe ze na wykończeniu jest czujnik położenia wału.
No włąsnie problem z gaszeniem na LPG po wrzuceniu na luz podczas jazdy został wyeliminowany jest juz ok , tylko z tym odpalaniem jest problem i to jest włąsnie czujnik poł wału , czujnik temp jest juz wymieniony na nowy więc został czujnik wału na 100 % on jest winowajćą tego problemu , dzięki za poradę .
