Witam.
Panowie w zwiazku z tym iz niedlugo me auto pojedzie na strojenie mam pytanie kto z forum jeszcze ogarnia to dziadostwo poza topserwisem, henrym...
Chce w przyszlosci sam wprowadzac korekty i wgłebic sie w temat.
zaznaczam ze bede posiadal niezbedne bajery do strojenia, afr egt i podobne.
Takze mam pytanie o początkowe ustawienia ecumastera tj pierwsze uruchomienie na x30xe, dalej konwersja maf map, podlaczenie afr na stale.
ciag dalszy pytan wkrotce.


[OB & OBFL] Ecumaster
Rozpoczęte przez
Phantom
, 27 lut 2013, 20:43
2 odpowiedzi na ten temat
#1
OFFLINE
Napisany 27 lutego 2013 - 20:43
#2
OFFLINE
Napisany 27 lutego 2013 - 21:35
ILKU chyba cos dlubal z ECUmasterem, moze do niego warto napisac
#3
OFFLINE
Napisany 28 lutego 2013 - 07:29
Podłączenie EMII:
Elektrykę podłączamy zgodnie ze schematem ze strony ecumastera. Ja miałem MAPsensor motoroli (jego charakterystyka jest w programie).
Można zrobić konwersję przepływki samemu, albo wgrać moje mapy na początek.
W przypadku korzystania z mapy paliwa poniżej wejście analog1 in podłączamy do masy a wyjście analog1 out do ECU samochodowego zamiast sygnału z przepływki.
Dobrze jest też podpiąć sygnał wtrysku (z rezystorem 2,2k do plusa) bo widać wtedy jaki czas wtrysku podaje ECU samochodowe. Ja dodatkowo do wejścia analog in 3 podłączałem sondę szerokopasmową.
Ustawienia poniżej (dla podłączonego mapsensora i odłączonej przepływki):


Elektrykę podłączamy zgodnie ze schematem ze strony ecumastera. Ja miałem MAPsensor motoroli (jego charakterystyka jest w programie).
Można zrobić konwersję przepływki samemu, albo wgrać moje mapy na początek.
W przypadku korzystania z mapy paliwa poniżej wejście analog1 in podłączamy do masy a wyjście analog1 out do ECU samochodowego zamiast sygnału z przepływki.
Dobrze jest też podpiąć sygnał wtrysku (z rezystorem 2,2k do plusa) bo widać wtedy jaki czas wtrysku podaje ECU samochodowe. Ja dodatkowo do wejścia analog in 3 podłączałem sondę szerokopasmową.
Ustawienia poniżej (dla podłączonego mapsensora i odłączonej przepływki):


