

[OB & OBFL] Objawy uszkodzonej piasty
#1
OFFLINE
Napisany 27 lutego 2013 - 13:46
#2
OFFLINE
Napisany 27 lutego 2013 - 14:02
Jakie są objawy uszkodzonej piasty przedniego koła???Jakie odgłosy powinny dochodzić?
Najbardxiej to słychać na zakrętach wtedy nasila sie chrobotanie
Wysłane z mojego GT-I9300
#3
OFFLINE
Napisany 27 lutego 2013 - 14:04
Właściwie to łożysko. Bo sama piasta była OK. Rozebrałem ją. Wymyłem w ropie, włożyłem nowego smaru i od lata 2011 nawet do niej nie zaglądałem bo jest wszystko OK.
Zdążyłem ją zreanimować zanim się gniazdo wypiłowało.
#4
OFFLINE
#5
OFFLINE
Napisany 27 lutego 2013 - 17:11
A przy hamowaniu też może dawać jakieś odgłosy??
To już tylko tarcza i klocki
Wysłane z mojego GT-I9300
#6
OFFLINE
Napisany 27 lutego 2013 - 17:11
A przy hamowaniu też może dawać jakieś odgłosy??
Łożysko daje cały czas odgłosy które się nasilają wprost proporcjonalnie do prędkości auta. Ewentualnie bardziej słychać na zakrętach.
U mnie też już pada ale pierwszy raz słyszę takie odgłosy. Nie szumi tylko ma nieregularne pukanie porównywalne do kamyka w oponie.
#7
OFFLINE
Napisany 27 lutego 2013 - 18:29
To już tylko tarcza i klocki
Wysłane z mojego GT-I9300
a jak piasta jest w jakiś sposób krzywa to przy hamowaniu nie będzie odgłosu???chodzi tylko o dźwięk przy hamowaniu.jadąc normalnie żadnego dźwięku nie słychać.
#8
OFFLINE
Napisany 27 lutego 2013 - 18:33
#9
OFFLINE
Napisany 27 lutego 2013 - 18:34
a jak piasta jest w jakiś sposób krzywa to przy hamowaniu nie będzie odgłosu???chodzi tylko o dźwięk przy hamowaniu.jadąc normalnie żadnego dźwięku nie słychać.
Jakbyś miał piaste krzywą to byś kierownicy w rękach nie utrzymał biło by koło wygląda na układ hamulcowy tzn tarcza krzywa przegżana lub zacisk zapieczony
Wysłane z mojego GT-I9300
#10
OFFLINE
Napisany 27 lutego 2013 - 19:02
Jakbyś miał piaste krzywą to byś kierownicy w rękach nie utrzymał biło by koło wygląda na układ hamulcowy tzn tarcza krzywa przegżana lub zacisk zapieczony
Wysłane z mojego GT-I9300
a w jakim przypadku może dojść do ewentualnego skrzywienia piasty???
#11
OFFLINE
Napisany 27 lutego 2013 - 19:04
#12
OFFLINE
Napisany 27 lutego 2013 - 19:10
a w jakim przypadku może dojść do ewentualnego skrzywienia piasty???
Sądzę że tylko w mocnym uderzeniu w krawężnik od strony piasty, lecz nigdy się z takim czymś nie spotkałem żeby piasta była krzywa.
#13
OFFLINE
Napisany 27 lutego 2013 - 19:22
Wysłane z mojego GT-I9300
#14
OFFLINE
Napisany 27 lutego 2013 - 19:31
#15
OFFLINE
Napisany 27 lutego 2013 - 21:08
z innej strony. po co mamy się denerwować i irytować że ktoś nie czyta ze zrozumieniem? niech kolega sobie wymienia tą piastę. przynajmniej jeden z jego domniemanych winowajców odgłosów będzie wyeliminowany.
kolego valeriane weź jak tak się bardzo irytujesz.zadaje konkretne pytania na które potrzebuje odpowiedź, więc nie wiem z czym masz problem.nie założyłem tematu "co za odgłos przy hamowaniu"
#16
OFFLINE
Napisany 27 lutego 2013 - 21:13
kolego valeriane weź jak tak się bardzo irytujesz.zadaje konkretne pytania na które potrzebuje odpowiedź, więc nie wiem z czym masz problem.nie założyłem tematu "co za odgłos przy hamowaniu"
więc po co zakładasz nowy temat i zupełnie odchodzisz od tematu?

#17
OFFLINE
Napisany 27 lutego 2013 - 21:22
więc po co zakładasz nowy temat i zupełnie odchodzisz od tematu?
EOT nawiązując do niego objawem będzie luz osiowy na kole.
nie musisz wiedzieć po co zakładam temat.cały czas chodzi o kwestie uszkodzonej piasty więc nie wiem gdzie zobaczyłeś że odszedłem od tematu
myślę że temat można zamknąć bo otrzymałem informację o które mi chodziło.dzięki
#18
OFFLINE
Napisany 27 lutego 2013 - 22:51
#19
OFFLINE
Napisany 18 października 2014 - 07:09
