Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

[OB & OBFL] konkretny pojedyńczy stuk przy hamowaniu


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
4 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   user881

user881
  • 432 postów
  • Dołączył: 07-12-2010
  • Skąd: Myszyniec
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 26 lutego 2013 - 21:12

Witam. Wymieniałem dzisiaj z kanału zawieszenie wydechu, po robocie wyjechałem na drogę...hamowanie - wystarczy dotknąć pedał bo tarcze i klocki nowe ale gdy przyhamowałem konkretnie - jak nie pier... stuk jakiś dziwny od strony kierowcy czuć w pedale i kierownicy. Po 1 stuknięciu jadąc na przód już nie stuka...dopiero na R znowu konret hebel i znowu to samo. Dzwięk troche podobny do niedokręconego wahacza...tu nic nie robiłem od dawna. Jeszcze taka sprawa...na tarczy właśnie lewej nalot rdzy nie zebrał się równomiernie pod wpływem praktycznie żadnego hamowania ( jazda z podwórka do garażu ) zauważyłem to od środka siedząc w kanale :p Po wymianie tarcz i klocków 1500 km bite i nic słychać nie było... jutro podjadę do majstra u krórego wymieniałem hamulce ale może ktoś podobny problem przechodził więc z góry dzięki za odp Pozdro

#2 OFFLINE   RysiuGT

RysiuGT

    Project never completed...

  • 965 postów
  • Dołączył: 13-02-2011
  • Skąd: Sulejów\Łódź
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 26 lutego 2013 - 21:24

Witam. Wymieniałem dzisiaj z kanału zawieszenie wydechu, po robocie wyjechałem na drogę...hamowanie - wystarczy dotknąć pedał bo tarcze i klocki nowe ale gdy przyhamowałem konkretnie - jak nie pier... stuk jakiś dziwny od strony kierowcy czuć w pedale i kierownicy. Po 1 stuknięciu jadąc na przód już nie stuka...dopiero na R znowu konret hebel i znowu to samo. Dzwięk troche podobny do niedokręconego wahacza...tu nic nie robiłem od dawna. Jeszcze taka sprawa...na tarczy właśnie lewej nalot rdzy nie zebrał się równomiernie pod wpływem praktycznie żadnego hamowania ( jazda z podwórka do garażu ) zauważyłem to od środka siedząc w kanale :p Po wymianie tarcz i klocków 1500 km bite i nic słychać nie było... jutro podjadę do majstra u krórego wymieniałem hamulce ale może ktoś podobny problem przechodził więc z góry dzięki za odp Pozdro


Coś jest ewidentnie luźne. Może któryś klocek nabrał tyle luzu w zacisku że lata góra - dół ?? :hmmm:

#3 OFFLINE   doncortino

doncortino
  • 3 592 postów
  • Dołączył: 13-09-2008
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 26 lutego 2013 - 21:50

a koła masz dokręcone?

#4 OFFLINE   tomis06

tomis06
  • 84 postów
  • Dołączył: 08-12-2011

Napisany 27 lutego 2013 - 08:19

a te bolce co mocują szczęki nie wypadają? Użerałem sie z tym dużo (nie pisać mi że są klocki z tyłu) bo akurat to było przyczyną plus klocki luźno siedziały w zacisku to swoją drogą. Co 3-4 hamowanie było *****. Teraz poskładałem porzadnie, wymieniłem i raz na 1000km zdarzy sie malutkie ***** ale ten typ już chyba tak ma bo nie mam się czego czepić. Jedynie to te bolce pare razy wyskoczyły i też tak robiło plus tarło w późniejszym czasie ale metode skuteczną znalazłem ;) Dodam jeszcze, ze wydawało mi się to samo co tobie, że na pedale, przód itp. Przyczyniał sie do tego tył w większej mierze a tak się niosło.

#5 OFFLINE   user881

user881
  • 432 postów
  • Dołączył: 07-12-2010
  • Skąd: Myszyniec
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 27 lutego 2013 - 11:18

temat zamknięty. przyczyna niedokręcone śruby sworznia lewego - wymiana miesiac temu.