

[OB & OBFL] tylny most wyje podczas hamowania silnikiem
#1
OFFLINE
Napisany 18 lutego 2013 - 00:10
mam omege 2,5td manual z 97 roku. Jakiś czas temu padlo uszczelnienie na wejsciu walu do dyfra, wymienilem je i zmienilem olej w moscie. Niestety od powyzszego serwisu most zaczal wyc podczas jazdy, najglosniej w czasie hamowania silnikiem (wyje jak w jakims starym polonezie).
przy utrzymywaniu stalej predkosci jest cicho.
pytanie, czy bawic sie w wymiane elementow dyfra, czy kupic uzywany? jesli ktorys z Was ma moze takowy most do sprzedania, dajcie znac.
Dzieki z gory za info!
#2
OFFLINE
Napisany 18 lutego 2013 - 06:39
#3
OFFLINE
Napisany 20 lutego 2013 - 22:35
problem w tym, ze przebywam za granica, jesli masz mozliwosc zalatwienia pewnego mostu, to dawaj na PW
#4
OFFLINE
Napisany 18 grudnia 2013 - 17:39
#5
OFFLINE
Napisany 18 grudnia 2013 - 18:07
mechanik stwierdzil zeby jezdzic az bedzie gorzej.

Omijaj typa szerokim łukiem...
#6
OFFLINE
Napisany 18 grudnia 2013 - 18:25
#7
OFFLINE
Napisany 18 grudnia 2013 - 19:16
jezeli slyszysz ewidentne buczenie z tylu,to padly lozyska na ataku,most do wymiany badz lozyska,ale ja wymianiam cala glowke zawsze,sa bardzo tanie i nie czekaj,az padnie tylko zmien,a mechanika to zmien,bo chyba ty masz widac wieklsza od niege wiedza teoretyczna niz on samwczesniej mialem 4 alfy ktore znam na pamiec i zawsze mechanikowi to ja mowilem co ma mi wymienic i najczesciej sam dawalem mu czesci ,a tutaj zostawilem lokalizacje problemu jemu. Z tylnym napedem mialem docynienia w omedze 2.2 piec lat temu i tyle. A w alfach napedu na tul nie ma od 92 roku wiec praktyki wielkie nie mam. Dla mnie to most,no ale mechanikiem nm. Polosie wibruja przy przyspieszaniu a nie przy hamowaniu silnikiem. Wiec zostaje tylko podopora walu ,most lub sam wal moze stracil wywazenie choc nie wiem czy to mozliwe.
#8
OFFLINE
Napisany 18 grudnia 2013 - 20:05