Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Czy ktoś oglądał tą omege


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
32 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   javelin

javelin
  • 68 postów
  • Dołączył: 18-12-2011

Napisany 10 stycznia 2013 - 14:54

http://ogloszenia.tr...ogl6011705.html

proszę o opinie

#2 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 10 stycznia 2013 - 15:06

http://ogloszenia.tr...ogl6011705.html

proszę o opinie


II generacja lpg - powodzenia w uzytkowaniu i wymianach przeplywek :)




 


#3 OFFLINE   ZAHIR666

ZAHIR666

    3.0 w Złomedze i Calibrze

  • 1 550 postów
  • Dołączył: 29-01-2008
  • Skąd: Sto(L)yca
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 10 stycznia 2013 - 15:18

http://ogloszenia.tr...ogl6011705.html

proszę o opinie


Jeździłem kiedyś identycznym ekokiblem z gazem IIgen i dawał radę w sensie, że się toczył. Ten gaz co tu jest to lipa, w sumie ma rację Beast że przepływki nagminnie szlag trafia. Dziś jeździłem autem z gazem zrobionym w identyczny sposób, jak pierdzielnęło pod maska tylko kłęby dymu poszły :) Filtr zjarany , przepływka kaput, "wystarczyło" ta gumę na dolocie założyć z powrotem aby dalej się auto toczyło.

Auto źle nie wygląda, aczkolwiek cena to żadna okazja. Ksenony ma ale bez sprysków niezbędnych. Ładnie opisane, ale jak to bywa w życiu na miejscu pewnie nie będzie tak słodko :)

#4 OFFLINE   czesiek

czesiek

    nagadałem się

  • 3 019 postów
  • Dołączył: 23-08-2007
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 11 stycznia 2013 - 09:25

Nie wiem co wy macie do gazu II generacji w dwulitrowych omegach? Wystarczy tylko zmieniać filtry/kable/świece/sprawdzać instalację jak nakazał producent auta/instalacji lpg i wszystko jest ok. W mojej omedze jest Bingo S4 i nie mogę złego słowa powiedzieć na lpg.

#5 OFFLINE   wars1977

wars1977

    WarsSztat Jagiełły (specjalizacja silniki V6) Opel Tech2 , MDI

  • 1 896 postów
  • Dołączył: 05-05-2009
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 11 stycznia 2013 - 10:00

Ja w swojej poprzedniej 2.0 również miałem II gen. na mikserze. Zdaje się Zawoli Regal. Bardzo fajnie działała, równiez nie moge nic złego powiedzieć.

#6 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 11 stycznia 2013 - 10:06

Nie wiem co wy macie do gazu II generacji w dwulitrowych omegach? Wystarczy tylko zmieniać filtry/kable/świece/sprawdzać instalację jak nakazał producent auta/instalacji lpg i wszystko jest ok. W mojej omedze jest Bingo S4 i nie mogę złego słowa powiedzieć na lpg.


chociazby to ze nie jestes wstanie w calym zakresie obrotow poprawnie ustawic mieszanki. jak dasz na srednich ok to na wolnych moze przylewac a gora bedzie slaba. jak dasz na gorze ok to wolne tragedia, srednie lekka tragedia - spalanie masakra




 


#7 OFFLINE   walkalone

walkalone
  • 112 postów
  • Dołączył: 22-09-2011
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 11 stycznia 2013 - 18:46

Potem sie ustawia na plusminus ok <czyli wolne bogato-srednie srednio-wysokie za ubogo> i sie modli zeby silnik to jakos zniosl ;) taki urok LPG 2gen, a potem jak na wolnych za bogato to strzela jak sa gorsze kable :-D i pali jak smok, a jak nie strzela i nie pali jak smok znaczy ze za ubogo :-D

#8 OFFLINE   austin

austin

    Xenon Lexus RX

  • 456 postów
  • Dołączył: 15-02-2011
  • Skąd: Płock

Napisany 13 stycznia 2013 - 21:08

A potem buum i dziura w obudowie filtra a przepływkę gdzies zgubiło się :hihi:

#9 OFFLINE   javelin

javelin
  • 68 postów
  • Dołączył: 18-12-2011

Napisany 13 stycznia 2013 - 21:37

ok to już sobie odpuszczam tą omege:)szukamy dalej

#10 OFFLINE   Franc

Franc

    Aptekarz Też Lekarz :)

  • 79 postów
  • Dołączył: 06-03-2009
  • Skąd: EL
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 14 stycznia 2013 - 00:04

Jak to miło poczytać, że nie tylko ja się wk...:censored::censored:..am na LPG II gen w 2,0 :)

#11 OFFLINE   warjat500

warjat500
  • 179 postów
  • Dołączył: 04-12-2009
  • Skąd: MAZOWIECKIE!!!
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 14 stycznia 2013 - 10:54

witam.
no i wystraszyliscie chłopaka oma w cale w nie glupim stanie, co do gazu to wystarczy na czas wymieniac elementy zapłonowe tj. przewody świece zapłonowe i żeby przepływka byla sprawna i bedzie latala. A te xenony (HIDY) to zwykla chinszczyzna zapodana w soczewkawa lampe.... jak beda dobrze ustawione nie roibia problemu a lepiej swieca co prawda.

#12 OFFLINE   javelin

javelin
  • 68 postów
  • Dołączył: 18-12-2011

Napisany 14 stycznia 2013 - 11:18

http://otomoto.pl/op...-C27578467.html

kolejna omega którą się zainteresowałem.czy ktoś ją może oglądał???

nie wiem czy dobrze widze,ona ma LPG IIgen.????

#13 OFFLINE   warjat500

warjat500
  • 179 postów
  • Dołączył: 04-12-2009
  • Skąd: MAZOWIECKIE!!!
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 14 stycznia 2013 - 12:42

ta LPG II GEN normalnie w 3.0 to ja bym nie ryzykowal :D
a co do jej stanu nom 95 rok jest to co sie spodziwac ten zderzak oryginalnie by wygladał o wiele lepiej takie moje zdanie z tym czyms :) pod spodem nie bardzo nawet powiem obrzydliwe :D
no ale przy tym drzewie niczym nowka :p
Ale nie wiem jaki silnik preferujesz ,czy sugerujesz sie cena czy spalaniem .
okresl sie co i jak to cos poszukamy odpowiedniego:)

#14 OFFLINE   wars1977

wars1977

    WarsSztat Jagiełły (specjalizacja silniki V6) Opel Tech2 , MDI

  • 1 896 postów
  • Dołączył: 05-05-2009
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 14 stycznia 2013 - 13:09

http://otomoto.pl/op...-C27578467.html

kolejna omega którą się zainteresowałem.czy ktoś ją może oglądał???

nie wiem czy dobrze widze,ona ma LPG IIgen.????


Ciekawa wariacja na temat dolotu :). Zastanawiam się nad tą rurą od junkersa za stożkiem ??

#15 OFFLINE   Coolisz

Coolisz
  • 286 postów
  • Dołączył: 01-11-2010
  • Skąd: Łódź
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 2.0i 8v C20NE

Napisany 14 stycznia 2013 - 15:55

Nie wiem jak to wypatrzyliście ale tam jest sekwencja.
Dokładka Steinmetz-a albo robiona na wzór z laminatu.
Xenony ma albo dokładane, albo HID-y w tym roczniku nie było w fabryce.
Ogólnie jak na rocznik wygląda całkiem nieźle, cena też do przyjęcia, a rura robi za dodatkowy nadmuch zimnego powietrza zapewne;)

#16 OFFLINE   dawtow

dawtow

    W posiadaniu , omega Bfl, ascona b, 4x4 i 4 udki und skuter :)

  • 1 708 postów
  • Dołączył: 14-08-2009
  • Skąd: Noje benczen
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie wiem jaki mam silnik

Napisany 14 stycznia 2013 - 19:54

lepiej jak jest II gen dobrze zrobiona niż sekwencja zje...na, miałem 2,5v6 na zwykłym lpg i do Holandii jeździłem, teraz sprzedałem 2,016v też II gen i też bez problemów więc wszystko zależy od instalacji i gaziarza lub miałem 2 razy farta :D

#17 OFFLINE   topserwis

topserwis

    sympatyk KKK

  • 2 225 postów
  • Dołączył: 16-10-2011
  • Skąd: okolice Warszawy

Napisany 14 stycznia 2013 - 22:35

Nie wiem jak to wypatrzyliście ale tam jest sekwencja.

Miałem nawet identyczne wtryski w swojej jak ją kupiłem :D
Ale od razu wyleciały bo niestety były już silnie zużyte. Niestety, jeśli reszta komponentów jest podobna do tego co wisiało u mnie, to należy pogodzić się z faktem że instalacja LPG jest do wymiany (można zostawić butlę jeśli jeszcze ma ważne papiery).

a rura robi za dodatkowy nadmuch zimnego powietrza zapewne;)

Niestety, ten nadmuch na niewiele pomoże przy takim montażu stożka :D Ciekawe jak znosi to przepływomierz :dziura:

#18 OFFLINE   austin

austin

    Xenon Lexus RX

  • 456 postów
  • Dołączył: 15-02-2011
  • Skąd: Płock

Napisany 15 stycznia 2013 - 18:46

http://otomoto.pl/op...-C27578467.html

kolejna omega którą się zainteresowałem.czy ktoś ją może oglądał???

nie wiem czy dobrze widze,ona ma LPG IIgen.????


Ładna ta omega jest i powiem ze cena ciekawa jest ale jaki jest stan silnika?? Instalka LPG to sekwencja ale najtansza widać bo wtryski valteki jeśli się nie myle :( a to juz za słabe dla tego silnika i nie ciekawe ułozone wtryski co świadczy czy to jest Drut zrobiony :)

#19 OFFLINE   warjat500

warjat500
  • 179 postów
  • Dołączył: 04-12-2009
  • Skąd: MAZOWIECKIE!!!
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 21 stycznia 2013 - 19:15

ta kluseczka przyciaga wzrok :p
http://moto.allegro....2945870798.html

#20 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 21 stycznia 2013 - 19:50

Każda 2.2 to "sport" z racji odchudzonego wyposażenia. Każdy kilogram na wagę sportu !!