

[OB & OBFL] zawór 2/3 biegu
#1
OFFLINE
Napisany 05 stycznia 2013 - 15:39
#2
OFFLINE
Napisany 05 stycznia 2013 - 18:18

Zawory powinni mieć chyba tutaj .. http://www.midparts.pl/
(z ciekawości w tygodniu zapytam w ASO czy maja te zawory i haumacz ten produkt

Tutaj masz o nr zaworów http://forum.omegakl...ad.php?t=10000/
Tutaj o wymianie http://forum.omegakl...ead.php?t=12325
___________
Pozdrawiam
#3
OFFLINE
Napisany 05 stycznia 2013 - 21:19
Lektura na dzisiaj..
Zawory powinni mieć chyba tutaj .. http://www.midparts.pl/
(z ciekawości w tygodniu zapytam w ASO czy maja te zawory i haumacz ten produkt
Tutaj masz o nr zaworów http://forum.omegakl...ad.php?t=10000/
Tutaj o wymianie http://forum.omegakl...ead.php?t=12325
___________
Pozdrawiam
no ale nie ma tu żadnej odpowiedzi na moje pytania... wiem gdzie kupić jak wymienić i znam ich numery
#4
OFFLINE
Napisany 06 stycznia 2013 - 13:27
Z akumulatora jak najbardziej(usłyszysz tykanie)
Nie pamiętam, ale wydaje mi się, że on nie ma pozycji wyjściowej.
Mi się zaciął, bez względu na wszystko, nie ruszał się. Czytałem, że bywały inne uszkodzenia, np jak Twoje, raz działa, raz nie.
Nie widziałem aby ktoś próbował naprawić. Tulejka w której jest mechanizm, jest zaciśnięta. Może i dało by się naprawić. Ja miałem taki w domu to nie zastanawiałem się nad tym.
Ze sprężyną właśnie nie wiem, wydaje mi się, że w obie strony działa po zamianie biegunów, ale może np bawiłem się innym elektrozaworem.
Tutaj na forum czytałem, że zawór po wyjęciu wydawał się sprawny, a skrzynia nie działała poprawnie. Może zawór zacina się tylko czasem, lub bywa nieszczelny.
#5
OFFLINE
Napisany 06 stycznia 2013 - 21:04
zawór 1-2/3-4 normalnie zamknięty.
Sterowane są chyba napięciem niższym niż12V (coś tak przez mgłę pamiętam, ale szukam potwierdzenia i nie mogę znaleźć w dostępnych mi materiałach)
#6
OFFLINE
Napisany 07 stycznia 2013 - 18:19
#7
OFFLINE
Napisany 07 stycznia 2013 - 18:30
#8
OFFLINE
Napisany 10 stycznia 2013 - 17:42
#9
OFFLINE
Napisany 12 stycznia 2013 - 11:32
#10
OFFLINE
Napisany 12 stycznia 2013 - 12:32
podobno mozna takie zawory naprawiac.
U mnie po rozebraniu zawór po podłączeniie pod wzgledem elektronicznym działał..
mechanik stwierdzil ze poprostu moze sie zacinac i objawy skrzyni wiesz jakie są..
Ja nic nie kombinowalem kupiłem drugi zawór wymieniłem i skrzynia śmiga bez problemu.
Na twoim miejscu tez bym tak zrobił...
A jakie masz objawy i skad pewnosc ze to wlasnie zawor 2-3 biegu jest uszkodzony???
#11
OFFLINE
Napisany 12 stycznia 2013 - 13:34
#12
OFFLINE
Napisany 12 stycznia 2013 - 16:48
#13
OFFLINE
Napisany 12 stycznia 2013 - 17:04
Wziąłbym NOK, chyba że ta druga firma jakaś lepsza typu Corteco w co wątpię.
#14
OFFLINE
Napisany 15 stycznia 2013 - 11:26
#15
OFFLINE
Napisany 15 stycznia 2013 - 15:40
#16
OFFLINE
Napisany 15 sierpnia 2014 - 13:44
#17
OFFLINE
Napisany 15 sierpnia 2014 - 18:10
#18
OFFLINE
Napisany 05 września 2015 - 09:14

1) Ten zawór który podał kolega w linku pasuje Plug&play czy różni się kablem od GM'owskich ? Nie chce bawić się w używki bo kupię w takim samym stanie jak moja. A 220PLN w moim przypadku jest do przyjęcia i mam nadzieję że wszystko będzie już śmigać jak należy.
2)Przy okazji chciałbym wymienić olej w skrzyni z kpl uszczelek oraz zimmerig ze zdjęcia oznaczony nr 8

Wydaje mi się że część namierzyłem pod numerem 703587 GM 8644709 http://www.sklepy24....czelniajacy/998 ale chciałbym żeby ktoś mi to potwierdził przed zakupami
Edytowany przez pampelu, 05 września 2015 - 09:29.
#19
OFFLINE
Napisany 05 września 2015 - 12:37