Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

[OB & OBFL] wibracje po wymianie podpory wału


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
8 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   radekwsk125

radekwsk125
  • 22 postów
  • Dołączył: 18-01-2012
  • Skąd: Jarosław
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 05 stycznia 2013 - 14:32

witam wszystkich :) w mojej omie 2.0 16v znajomy doradził mi wymiane podpory wału. kupiłem wiec podpore wraz z łożyskiem i oddałem do mechanika po odbiortze samochodu na I i II biegu czuć mocne wibracje(przed wyminą ich nie było). O co to może chodzić prosze o podpowiedzi, z góry dziękuje.

#2 OFFLINE   Przybek

Przybek

    Diesel Power :P

  • 5 740 postów
  • Dołączył: 08-11-2008
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 05 stycznia 2013 - 14:35

O co to może chodzić

Spytaj mechanika jak lozysko na wal montowal.

#3 OFFLINE   radekwsk125

radekwsk125
  • 22 postów
  • Dołączył: 18-01-2012
  • Skąd: Jarosław
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 05 stycznia 2013 - 15:57

no własnie wróciłem od mechanika i wziął mnie pod samochód ustawiony na "hamowni"(podnosnik :) ) i na podporze nie ma najmniejszych drgań mówi że moga sie teraz odzywac gumowe łączniki na wale bo teraz na podporze został już usztywniony. Łączniki te rzeczywisci sa spękane i zużyte. Czy rzeczywiście może tak być??

#4 OFFLINE   wandrzej840717

wandrzej840717
  • 75 postów
  • Dołączył: 22-01-2011

Napisany 05 stycznia 2013 - 16:12

Jeśli spękane i zużyte to może tak być,pytanie tylko dlaczego przed wymianą takich objawów nie było?Mi do głowy przychodzi dwie rzeczy,pierwsze to to że podczas wymiany uszkodził coś,np,tę gumę o której pisałeś,a druga rzecz to że przykręcił wał do gumy nie zachowując tych samych ustawień w dziury,poprzez co wał teraz nie jest wyważony.Taka moja myśl.

#5 OFFLINE   kolo72

kolo72
  • 149 postów
  • Dołączył: 08-08-2007
  • Skąd: Wojkowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 05 stycznia 2013 - 16:16

...albo nie złożył tak samo wieloklina :hmm:
[SIGPIC][/SIGPIC]

!! POMÓŻMY KINDZE !!
http://pomoz.eu/


#6 OFFLINE   Przybek

Przybek

    Diesel Power :P

  • 5 740 postów
  • Dołączył: 08-11-2008
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 05 stycznia 2013 - 16:27

...albo nie złożył tak samo wieloklina

Wg porady z forum teoretycznie nie da sie zle zlozyc walu.
Ja bym obstawial uszkodzenie lozyska podczas montazu.

#7 OFFLINE   radekwsk125

radekwsk125
  • 22 postów
  • Dołączył: 18-01-2012
  • Skąd: Jarosław
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 06 stycznia 2013 - 09:37

no też tak myślałem ze może łożysko uszkodzone ale wtedy chyba dało by sie wyczuć jakieś wibracje na podporze??

#8 OFFLINE   omegaalfa

omegaalfa

    2.0 16fau

  • 249 postów
  • Dołączył: 08-09-2012
  • Skąd: PL
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 06 stycznia 2013 - 10:14

Skoro samochód na podnośniku był to chyba z odnalezieniem źródła tych wibracji nie powinno być większego problemu...

#9 OFFLINE   radekwsk125

radekwsk125
  • 22 postów
  • Dołączył: 18-01-2012
  • Skąd: Jarosław
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 06 stycznia 2013 - 10:22

no ale własnie nic tam pod spodem nie dawało znaku chyba ze to moze tylko pod obciazeniem?