

[OB & OBFL] Pomocy Migajaca kontrolka.Autko nie odpala.
#1
OFFLINE
Napisany 05 stycznia 2013 - 14:12
Dodam zenie mam pojecia jak sprawdzic błedy w tym silniku bo niemoge znaleśc instrukcji bo wiekszośc jest odnośnie silnika 2.0 iew 2,5 a ja mam 2,2pb.Prosze o pilna pomoc z góry dziekuje
#2
OFFLINE
Napisany 05 stycznia 2013 - 14:25
Dodam zenie mam pojecia jak sprawdzic błedy w tym silniku bo niemoge znaleśc instrukcji bo wiekszośc jest odnośnie silnika 2.0 iew 2,5 a ja mam 2,2pb
http://forum.omegakl...hread.php?t=202
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#3
OFFLINE
Napisany 05 stycznia 2013 - 14:32
Sprawdza sie tak samo spinaczem. A dodatkowo 2.2/2.6/3.2 maja szybsza opcje - jednoczesnie gaz i hebel do podlogi i stacyjka na zaplon.Dodam zenie mam pojecia jak sprawdzic błedy w tym silniku bo niemoge znaleśc instrukcji bo wiekszośc jest odnośnie silnika 2.0 iew 2,5 a ja mam 2,2pb
A jak kontrolka miga jednostajnie po przekreceniu na zaplon to masz problem z immo.
#4
OFFLINE
Napisany 06 stycznia 2013 - 09:02
chciałem dodać jeszcze jedna bardzo ważna żecz ,a mianowicie dzień wcześniej przed tym jak auto juz nie chiało zapalic '' rozleciał mi sie kluczyk'' tz grot został w stacyjce a reszta klucza została w rece tzn ten cały plastik co sie zamyka i otwiera drzwi.Niewiem czy to miało wpływ na to ze teraz nie chce odpalic ale z ego co woidze nie za bardzo bo ten kluczyk jak by tak był zrobiony ze go można na 2 czesci rozłozyc ,ale moge sie mylic.Dodam jeszcze ze próbowałem srpawdzic błedy wciskając hamuleci i gaz do oporu i na zapłon to zaczeła mi mrugac własnie ta kontrolka z wizerunkiem samochodu i klucza czy to ta kontrolka powinna błyskac co sie z niej błedy odczytuje?bo dośc szybko mruga że nienadążam odczyc jakie to kody. Pomoże ktoś bo bez auta to jak bez ręki z góry dziekuje
#5
OFFLINE
Napisany 06 stycznia 2013 - 09:54

Jak masz drugi kluczyk to zobacz czy da rade nim odpalic
#6
OFFLINE
Napisany 06 stycznia 2013 - 11:07
druga sprawa jest taka. że w gniexdzie diagnostycznym tym pod kierownicą gdzie sie mostkuje piny np.spinaczem 5i 6 to u mnie niema 6 pinu jest puste miejsce .
Rząd pierwszy od góry mam tylko 4 i 8 i w drugim rzedzie 3,4,5 i 7,8
#7
OFFLINE
Napisany 06 stycznia 2013 - 11:09
niestety drugiego klucza niemam dostałem tylko jeden przy zakupie auta
No to idz szukaj pestki od immo tam gdzie Ci sie kluczyk rozlecial,moze znajdziesz

#8
OFFLINE
Napisany 06 stycznia 2013 - 11:14
jakiej pestki kolego kluczyk mi sie dokładnie rozdzielił na 2 czesci ale w taki sposób jak by to mozna było zrobic bez żadnych konsekwencji jak by to fabryka tak zrobiła w jednej cesci grot i częsc plastiku w drugiej pozastałe przyciski
#9
OFFLINE
Napisany 06 stycznia 2013 - 11:18
dorzucam filmik z ta kontrolką
NIc nie ma

jakiej pestki kolego kluczyk mi sie dokładnie rozdzielił na 2 czesci ale w taki sposób jak by to mozna było zrobic bez żadnych konsekwencji jak by to fabryka tak zrobiła w jednej cesci grot i częsc plastiku w drugiej pozastałe przyciski
Tam gdzie jest grot jest tez plastik/pestka od immo

rozbierz kluczyk i zobacz czy to masz
http://images48.foto...3125d93ca9e.jpg
Jesli nie to idz szuakaj
#10
OFFLINE
Napisany 06 stycznia 2013 - 11:22
własnie sprawdzięłm pestko takowej niemam jesli jejnieznajde to co wtedy?
A jelsi znajde to ja normalnie wsadzic i auto odpali?
#11
OFFLINE
Napisany 06 stycznia 2013 - 11:29

#12
OFFLINE
Napisany 06 stycznia 2013 - 11:33
#13
OFFLINE
Napisany 06 stycznia 2013 - 11:34
[a pomożesz kolegop odczytąc te moje błedy własnie wrzuciłem filmik jes w moim posscie wcześniej i co to za kontrolka miga co ona oznacza
IDz szuakc tej pestki jak bedziesz mial juz auto odpalone to bedziesz sie martwil dalej

#14
OFFLINE
Napisany 06 stycznia 2013 - 12:48
Bez twojej pomocy nic bym nie zdziałał znalazłem pestke(lezała na dywaniku)wsadziłem i autko odpaliło jak strzała.Jeszcze raz dziekuje ci za wyrozumiałośc i za pomoc
P.S. widziałes moze ten mój filmik z tymi kodami dasz rade cos odczytac bo ja jaks nienadazam

Pozdrawiam i jeszcze raz dziekuje
jeszcze jedno mam pytanie
wywala mi bezpiecznik o klaksonu jak włoze 20 o juz jest oki wie ktos jaka powinna byc prawidłowa wartośc bezpiecznika tego bo mniejsze od 20 przepala wszystkie po nasisnieeciu na klakson a boje sie zeby mi jakiejś zwary nie zrobiło .

#15
OFFLINE
Napisany 06 stycznia 2013 - 13:45
Na deklu od bezpiecznikow masz kolorowe tlo z obrazkiem za co bezpiecznik odpowiada. Bezpiecznik ma byc tego koloru (czyli ilosc A) co tlo obrazka.wywala mi bezpiecznik o klaksonu
A ze Cie immo blokowalo to juz mowilem na samym poczatku i w sumie od razu mogles napisac ze Ci sie rozlecial kluczyk to mialbys auto uruchomione znacznie szybciej

EDIT: co do filmiku to wez to nagraj jeszcze raz tak zeby bylo dobrze widac kontrolke serwisowa (kluczyk z samochodzikiem).
#16
OFFLINE
Napisany 06 stycznia 2013 - 14:48
a odnosnie filmika to powiem że teraz juz po przekręceniu na zapłon juz ta kontrolka nie miga:) miga tyllko wtedy jak wyjme ta pestke z kluczyka.jeedyne co teraz mi sie świeci to na wyświetlaczu napis check nale kontrolka silnika gaśnie po odpaleniu auto terż dziwna sprawa.
#17
OFFLINE
Napisany 06 stycznia 2013 - 15:15
Czyli nie ma aktywnych bledow. Ale w pamieci ECU beda zapisane. Albo odczytanie bledow domowym sposobem albo podpiecie kompa.kontrolka silnika gaśnie po odpaleniu auto terż dziwna sprawa.
#18
OFFLINE
Napisany 06 stycznia 2013 - 16:21
Nie było pestki IMMO sygnalizowało blokadę, jest pestka nie ma problemu.teraz juz po przekręceniu na zapłon juz ta kontrolka nie miga
Ma być 20A żóltywywala mi bezpiecznik o klaksonu
#19
OFFLINE
Napisany 06 stycznia 2013 - 21:39

Dziwi mnie jeszcze jedno,a mianowicie dlaczego mam jeden kluczyk do stacyjko z immo,a drugi jest inny do wszystkich zamków taki jakis dziwny z wygladu jak by sam surowiec bez bebechów od immo bez zadnych przycisków no i nie pasuje do stacyjki
#20
OFFLINE
Napisany 06 stycznia 2013 - 22:03
dziekuje wszystkim za pomoc bardzo sie przydała.
Dziwi mnie jeszcze jedno,a mianowicie dlaczego mam jeden kluczyk do stacyjko z immo,a drugi jest inny do wszystkich zamków taki jakis dziwny z wygladu jak by sam surowiec bez bebechów od immo bez zadnych przycisków no i nie pasuje do stacyjki
bo pewnie ktoś ECU wymieniał

lub stacyjkę