Witam.Mam takie pytanko.Czy oplaca sie montowac jedna z tych rzeczy.Co to dokladnie daje i jak to dziala.Sa dwie wersje tego,elektroniczna i chyba tzw manualna.Na jakiej zasadzie dziala jedna a jak druga.
http://moto.allegro....2835225662.html
http://moto.allegro....2822305791.html


[OB & OBFL] Flash Lube lubryfikator.
Rozpoczęte przez
pb923
, 04 gru 2012, 11:49
4 odpowiedzi na ten temat
#1
OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2012 - 11:49
#2
OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2012 - 13:49
w twoim przypadku nie ma to żadnej opłacalności
A jeśli już chcesz coś zrobić to polecam preparat firmy TUNAP który dozujemy bezpośrednio do zbiornika gazu jak i benzyny !
Zalecany jest on jest w oplach od 2001 o oznaczeniach np: X16XER i X16XEP
Link: http://www.tunap.com...lnoci/auto.html
Link: http://www.tunap.com...dukty/p163.html
Link: http://www.tunap.com...dukty/p164.html
Link: http://www.tunap.com...dukty/p136.html
Pozdrawiam!

A jeśli już chcesz coś zrobić to polecam preparat firmy TUNAP który dozujemy bezpośrednio do zbiornika gazu jak i benzyny !
Zalecany jest on jest w oplach od 2001 o oznaczeniach np: X16XER i X16XEP
Link: http://www.tunap.com...lnoci/auto.html
Link: http://www.tunap.com...dukty/p163.html
Link: http://www.tunap.com...dukty/p164.html
Link: http://www.tunap.com...dukty/p136.html
Pozdrawiam!
#3
OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2012 - 17:33
Według tego co piszą fachowcy montujący lpg nic to nie daje a z czasem zapycha przepustnice
#4
OFFLINE
Napisany 05 grudnia 2012 - 08:50
Nie, akurat to jest mało prawdopodobnez czasem zapycha przepustnice

#5
OFFLINE
Napisany 04 stycznia 2013 - 15:34
FlashLube jest do smarowania zaworów. Stosuje się przeważnie w samochodach japońskich, ponieważ w nich zawory podatne są na przepalanie się pod czas zasilania suchym paliwem (LPG). W niemcach czy amerykanach to rozwiązanie nie ma sensu, tylko dodatkowy koszt