Witam,wczoraj probowalem zmienic olej i za nic nie moge odkrecic obodowy wkladu oleju,cala puszka obraca sie w silniku,wydaje mi sie ze powinna odkrecic sie tylko pokrywa z tej puszki,dzisiaj zauwazylem wyciek z tego miejsca,co powinno sie wykrecic i jak to ewentualnie uszczelnic


obudowa wkladu
Rozpoczęte przez
milosz
, 23 lis 2012, 23:31
11 odpowiedzi na ten temat
#1
OFFLINE
Napisany 23 listopada 2012 - 23:31
#2
OFFLINE
Napisany 23 listopada 2012 - 23:34
No ja u siebie mimo przeróżnych prób nie dałem rady odkręcić... Skończyło się na cięciu obudowy i zakupie za chore pieniądze w ASO wkrętki pod zwykły nakręcany filtr.
#3
OFFLINE
Napisany 23 listopada 2012 - 23:41
to jest mozliwosc zalozenia zwyklego filtra,ile dales za to podejscie pod zwykly,bo sam filtr to chyba grosze?
#4
OFFLINE
Napisany 23 listopada 2012 - 23:45
Cena detaliczna w ASO to bodaj ~90zł...
Ale to jest tulejka obustronnie gwintowana M18x1,5 z łbem na klucz po środku
Nawet długości gwintu są takie same po obu stronach - niestety nie mierzyłem więc nie pamiętam ile, ale nie za dużo - 15? 18mm
Ale to jest tulejka obustronnie gwintowana M18x1,5 z łbem na klucz po środku

Nawet długości gwintu są takie same po obu stronach - niestety nie mierzyłem więc nie pamiętam ile, ale nie za dużo - 15? 18mm
#5
OFFLINE
Napisany 23 listopada 2012 - 23:52
#6
OFFLINE
Napisany 24 listopada 2012 - 00:02
Tak dokładnie, tyle że IMHO tam pokazany jest element dorobiony - mój oryginał wyglądał na zrobiony z brązu no i jak pisałem był dostosowany do dokręcania kluczem.
#7
OFFLINE
Napisany 24 listopada 2012 - 00:09
a pamietasz moze symbol filtra,mam mozliwosc wykonania takiej przejsciowki u znajomego tokarza,dokupie filtr i bedzie smigac,i jak wyciagnac te puszke z silnika,mlotkiem czy jak?

#8
OFFLINE
Napisany 24 listopada 2012 - 00:13
Ja swoją ciąłem szlifierką kątową - tak wiem że olej się kopci trochę, ale nie miałem czasu na dłuższe zabawy.
EDIT: Filtr Knecht OC90 tudzież Bosch 0 451 103 079
EDIT: Filtr Knecht OC90 tudzież Bosch 0 451 103 079
#9
OFFLINE
Napisany 24 listopada 2012 - 00:17
a jak usunoles reszte ktora zostala przy silniku,z tego co rozumie to jes w bloku gwint ale czy da sie to jakos wykrecic
Ok,juz wiem ze to zwykly filtr do megi 2.5,odpowiednik w filtronie to bedzie chyba op 570,jesli wyskoczy ta tuba z silnika to jutro bedzie po zawodach
Ok,juz wiem ze to zwykly filtr do megi 2.5,odpowiednik w filtronie to bedzie chyba op 570,jesli wyskoczy ta tuba z silnika to jutro bedzie po zawodach
#10
OFFLINE
Napisany 24 listopada 2012 - 00:23
Jak już uda Ci się uporać z pocięciem obudowy, to spokojnie wykręcisz resztę.
#11
OFFLINE
Napisany 24 listopada 2012 - 00:30
dzieki topserwis,jeszcze wyszoroje polbruk i bedzie cacy:D
#12
OFFLINE
Napisany 22 kwietnia 2013 - 15:51
Piękne się z pytaniem.
Zdjąłem dekielek obudowy filtra i teraz pytanie,czy resztę też idzie jakoś wykręcić,bo muszę się dostać do tych nieszczesnych przewodów od chłodnicy oleju.
Zdjąłem dekielek obudowy filtra i teraz pytanie,czy resztę też idzie jakoś wykręcić,bo muszę się dostać do tych nieszczesnych przewodów od chłodnicy oleju.
>>Wir Leben Autos<<