Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

obudowa wkladu


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
11 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   milosz

milosz
  • 21 postów
  • Dołączył: 19-07-2011
  • Skąd: koszalin

Napisany 23 listopada 2012 - 23:31

Witam,wczoraj probowalem zmienic olej i za nic nie moge odkrecic obodowy wkladu oleju,cala puszka obraca sie w silniku,wydaje mi sie ze powinna odkrecic sie tylko pokrywa z tej puszki,dzisiaj zauwazylem wyciek z tego miejsca,co powinno sie wykrecic i jak to ewentualnie uszczelnic

#2 OFFLINE   topserwis

topserwis

    sympatyk KKK

  • 2 225 postów
  • Dołączył: 16-10-2011
  • Skąd: okolice Warszawy

Napisany 23 listopada 2012 - 23:34

No ja u siebie mimo przeróżnych prób nie dałem rady odkręcić... Skończyło się na cięciu obudowy i zakupie za chore pieniądze w ASO wkrętki pod zwykły nakręcany filtr.

#3 OFFLINE   milosz

milosz
  • 21 postów
  • Dołączył: 19-07-2011
  • Skąd: koszalin

Napisany 23 listopada 2012 - 23:41

to jest mozliwosc zalozenia zwyklego filtra,ile dales za to podejscie pod zwykly,bo sam filtr to chyba grosze?

#4 OFFLINE   topserwis

topserwis

    sympatyk KKK

  • 2 225 postów
  • Dołączył: 16-10-2011
  • Skąd: okolice Warszawy

Napisany 23 listopada 2012 - 23:45

Cena detaliczna w ASO to bodaj ~90zł...
Ale to jest tulejka obustronnie gwintowana M18x1,5 z łbem na klucz po środku :D
Nawet długości gwintu są takie same po obu stronach - niestety nie mierzyłem więc nie pamiętam ile, ale nie za dużo - 15? 18mm

#5 OFFLINE   milosz

milosz
  • 21 postów
  • Dołączył: 19-07-2011
  • Skąd: koszalin

Napisany 23 listopada 2012 - 23:52

chodzi o cos takiego?
http://www.omegaowne...?num=1204142232

#6 OFFLINE   topserwis

topserwis

    sympatyk KKK

  • 2 225 postów
  • Dołączył: 16-10-2011
  • Skąd: okolice Warszawy

Napisany 24 listopada 2012 - 00:02

Tak dokładnie, tyle że IMHO tam pokazany jest element dorobiony - mój oryginał wyglądał na zrobiony z brązu no i jak pisałem był dostosowany do dokręcania kluczem.

#7 OFFLINE   milosz

milosz
  • 21 postów
  • Dołączył: 19-07-2011
  • Skąd: koszalin

Napisany 24 listopada 2012 - 00:09

a pamietasz moze symbol filtra,mam mozliwosc wykonania takiej przejsciowki u znajomego tokarza,dokupie filtr i bedzie smigac,i jak wyciagnac te puszke z silnika,mlotkiem czy jak?:D

#8 OFFLINE   topserwis

topserwis

    sympatyk KKK

  • 2 225 postów
  • Dołączył: 16-10-2011
  • Skąd: okolice Warszawy

Napisany 24 listopada 2012 - 00:13

Ja swoją ciąłem szlifierką kątową - tak wiem że olej się kopci trochę, ale nie miałem czasu na dłuższe zabawy.

EDIT: Filtr Knecht OC90 tudzież Bosch 0 451 103 079

#9 OFFLINE   milosz

milosz
  • 21 postów
  • Dołączył: 19-07-2011
  • Skąd: koszalin

Napisany 24 listopada 2012 - 00:17

a jak usunoles reszte ktora zostala przy silniku,z tego co rozumie to jes w bloku gwint ale czy da sie to jakos wykrecic
Ok,juz wiem ze to zwykly filtr do megi 2.5,odpowiednik w filtronie to bedzie chyba op 570,jesli wyskoczy ta tuba z silnika to jutro bedzie po zawodach

#10 OFFLINE   topserwis

topserwis

    sympatyk KKK

  • 2 225 postów
  • Dołączył: 16-10-2011
  • Skąd: okolice Warszawy

Napisany 24 listopada 2012 - 00:23

Jak już uda Ci się uporać z pocięciem obudowy, to spokojnie wykręcisz resztę.

#11 OFFLINE   milosz

milosz
  • 21 postów
  • Dołączył: 19-07-2011
  • Skąd: koszalin

Napisany 24 listopada 2012 - 00:30

dzieki topserwis,jeszcze wyszoroje polbruk i bedzie cacy:D

#12 OFFLINE   brodaMV6

brodaMV6
  • 209 postów
  • Dołączył: 07-09-2010

Napisany 22 kwietnia 2013 - 15:51

Piękne się z pytaniem.
Zdjąłem dekielek obudowy filtra i teraz pytanie,czy resztę też idzie jakoś wykręcić,bo muszę się dostać do tych nieszczesnych przewodów od chłodnicy oleju.
>>Wir Leben Autos<<