

[OB & OBFL] Mocowanie skrzyni V6 a inny silnik GM
#1
OFFLINE
Napisany 01 listopada 2012 - 13:08
Z ciekawości szukam jaki silnik GM ma takie samo mocowanie jak X30XE.
Wiem że oplowskie poniżej 3.0 są takie same(nawet 2.2dti ma takie samo mocowanie)
Ale mnie chodzi o to jaki większy silnik i mocniejszy ma takie samo.
Jeśli nie odpowiedni dział roszę przenieść.
#2
OFFLINE
Napisany 01 listopada 2012 - 13:19
Nic mocniejszego nie ma.
#3
OFFLINE
Napisany 01 listopada 2012 - 13:24
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno
" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "
Auto Serwis KrakówOpel Saab
515 018 365
#4
OFFLINE
Napisany 01 listopada 2012 - 13:27
Żaden GM nie miał takiego mocowania?
#5
OFFLINE
Napisany 01 listopada 2012 - 13:51
A zapomniałem o 3.2. No o czy jest coś mocniejszego od 3.2.
Żaden GM nie miał takiego mocowania?
A przypadkiem cadillac CTS z silnikiem 3.6 V6??
#6
OFFLINE
Napisany 01 listopada 2012 - 18:40
Na 100% pasuje saab B204, B234.
Co do pozostałych opcji wymienionych przez kolegów w ramach zgadywanki pewności niema.
#7
OFFLINE
Napisany 01 listopada 2012 - 18:43
Te z Saab moją seryjną moc podobną do 3.0, ale jednak je można podciągnąć trochę.
#8
OFFLINE
Napisany 01 listopada 2012 - 18:43
#9
OFFLINE
Napisany 01 listopada 2012 - 19:33
tak o dzwon skrzyni.
Te z Saab moją seryjną moc podobną do 3.0, ale jednak je można podciągnąć trochę.
u ilku skrzynia od 2.5 wytrzymuje 500NM i ponad 300BHP
wiec chyba nie ma co zbednie kombinowac
#10
OFFLINE
Napisany 03 listopada 2012 - 11:52
u ilku skrzynia od 2.5 wytrzymuje 500NM i ponad 300BHP
wiec chyba nie ma co zbednie kombinowac
jeśli w podpisie poszukującego jest "swap 3.0 do Frontery", a w avatarze jest MTek, to chyba trzeba dalej kombinować

Sabina oddycha górą, w terenie potrzeba mocnego i płynnie rozwijanego dołu...
...zamiast froty kup se jepa, czeka pakiet niezaebliwych dużych silników z mocnym dołem

a jak chcesz zbudować czołg, zawsze można brać GR i wrzucać 4,2d albo n/a V8 z beemwe

#11
OFFLINE
Napisany 03 listopada 2012 - 12:28
Wystarczy inna wichura, mniejsza, szybciej wstająca i się rozkręcająca. Silnik nie musi mieć +500Nm powyżej 4krpm, wystarczy że będzie miał 350-400 w zakresie 1500-4000rpm :yes:jeśli w podpisie poszukującego jest "swap 3.0 do Frontery", a w avatarze jest MTek, to chyba trzeba dalej kombinować
Sabina oddycha górą, w terenie potrzeba mocnego i płynnie rozwijanego dołu...
Bez dwóch zdań to najrozsądniejsze wyjście :ok: keep it simple stupid...zamiast froty kup se jepa, czeka pakiet niezaebliwych dużych silników z mocnym dołem
![]()
a jak chcesz zbudować czołg, zawsze można brać GR i wrzucać 4,2d albo n/a V8 z beemwe

#12
OFFLINE
Napisany 03 listopada 2012 - 13:02
...aaale to wszystko ma pracować pod wodą, w błocku, w pyle i wszelkim syfie, do tego będzie max wytelepane po wyebachWystarczy inna wichura, mniejsza, szybciej wstająca i się rozkręcająca. Silnik nie musi mieć +500Nm powyżej 4krpm, wystarczy że będzie miał 350-400 w zakresie 1500-4000rpm :yes:

Byle poluzowana opaska dolotu - co często się dzieje jak widać - i problem gotowy. Ja nie widzę tego silnika do off, choć fakt, że jakaś frota latała na LET-cie :pokoj:
Bez dwóch zdań to najrozsądniejsze wyjście :ok: keep it simple stupid
o, też już znasz kiss

#13
OFFLINE
Napisany 03 listopada 2012 - 13:21
Zgadzam się w 100%, napisałem tylko że jak kto się uprze to może wysmażyć turbo off-roadera. Tylko po co...aaale to wszystko ma pracować pod wodą, w błocku, w pyle i wszelkim syfie, do tego będzie max wytelepane po wyebach
Byle poluzowana opaska dolotu - co często się dzieje jak widać - i problem gotowy. Ja nie widzę tego silnika do off, choć fakt, że jakaś frota latała na LET-cie :pokoj:

Przecież to złota zasada do wszystkiegoo, też już znasz kiss

#14
OFFLINE
Napisany 03 listopada 2012 - 14:27
...zamiast froty kup se jepa, czeka pakiet niezaebliwych dużych silników z mocnym dołem
![]()
a jak chcesz zbudować czołg, zawsze można brać GR i wrzucać 4,2d albo n/a V8 z beemwe
jeep jest be, a gr tonie na asfalcie a co dopiero w błocie. Gr Frota objeżdża w każdą stronę bo żeby gr jechał to musi iść butem. Jedyna zaleta jeepa i gr to sztywny most przedni, a jak się już wsadzi sztywny przedni do Froty to...
Jak już pisałem pytam z ciekawości jaki jest mocniejszy i najlepiej wolnossący.. Teraz wkładam 3.0.
#15
OFFLINE
Napisany 03 listopada 2012 - 15:19
jeep jest be, a gr tonie na asfalcie a co dopiero w błocie. Gr Frota objeżdża w każdą stronę bo żeby gr jechał to musi iść butem. Jedyna zaleta jeepa i gr to sztywny most przedni, a jak się już wsadzi sztywny przedni do Froty to...
hm, ciekawe, bo jakoś u nas na pudle zawsze widzę tylko różne jeepy i GRy, z przewagą GRów

raz pojechałem rajd ze zmotaną frotą, auto radziło sobie bardzo dobrze, ale od naprężeń budy poszła w drobny mak tylna szyba... także, chyba nie chodzi tylko o brak sztywnego mostu, co?

#16
OFFLINE
Napisany 03 listopada 2012 - 17:49
ta szyba pękła w sporcie A? i jak była zmotana?
#17
OFFLINE
Napisany 03 listopada 2012 - 19:57
Bo większość jeździ jeepem, gr lub samurajem. I co ma być innego na pudle? Większość i tak nie wie jakie Frontera ma zawieszenie i że ma wgl ramę i to mocną.
ta szyba pękła w sporcie A? i jak była zmotana?
fakt, masz rację - większość jeździ j/w napisane.
szyba poszła pod koniec zabawy, w czasie zwykłej jazdy po wertepach, w tej sztuce:
https://picasaweb.go...757064163133410
https://picasaweb.go...756619721304770
https://picasaweb.go...753194457967906
zmotanie to koła bodaj 31", lift 2-3", pod maską diesel, za fajerą bardzo ogarnięty kierownik. Ogólnie, fajne auto

#18
OFFLINE
Napisany 03 listopada 2012 - 20:05
#19
OFFLINE
Napisany 03 listopada 2012 - 20:19

Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#20
OFFLINE
Napisany 03 listopada 2012 - 21:17
szyba poszła pod koniec zabawy, w czasie zwykłej jazdy po wertepach, w tej sztuce:
zmotanie to koła bodaj 31", lift 2-3", pod maską diesel, za fajerą bardzo ogarnięty kierownik. Ogólnie, fajne auto
Szyba poszła od koła zapasowego, choć to dziwne bo u mnie koło z felgą waży 35kg i nie pękła.
Poza tym Frota B nie robi w terenie, ze względu na zbiornik paliwa, a dodatkowa ta miała opony AT więc już wgl... i liftu to ona 3" nie ma...wątpię w te 2"
eot.