Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

[OB & OBFL] wymontowanie rozrusznika 2.5 DTI


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
7 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   webo123

webo123
  • 174 postów
  • Dołączył: 27-04-2009
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 06 października 2012 - 09:58

Witam jak w temacie chcę się dowiedzieć ile roboty mnie czeka z wymontowaniem rozrusznika w 2.5 dti? Jakie narzędzia będą mi potrzebne i ogólnie jakie niespodzianki mogą mnie spotkać? A wymontowuje w celu naprawy(podejrzewam bendiks).pzdr

#2 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 06 października 2012 - 10:01

jak z góry to czeka Cie zwalenie kolektora jak z dołu to tylko osłona, dziś zobaczę jak to tam wygląda bo mam zwalony kolektor

#3 OFFLINE   webo123

webo123
  • 174 postów
  • Dołączył: 27-04-2009
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 06 października 2012 - 11:20

no raczej przymierzał bym się do podejścia od dołu - chyba łatwiejszy dostęp będzie i mniej pracochłonna operacja:)

#4 OFFLINE   czeladnik

czeladnik

    Drewniane samochody?

  • 1 829 postów
  • Dołączył: 31-12-2008
  • Skąd: Zielonka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 06 października 2012 - 14:50

Spokojnie zdejmiesz od dołu.

Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją :p


#5 OFFLINE   webo123

webo123
  • 174 postów
  • Dołączył: 27-04-2009
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 12 października 2012 - 18:01

witam
jednak z braku czasu oddałem samochód do warsztatu.Za wymontowanie i zamontowanie roszrusznika policzyli mi 80zl, no i 190 za pełną regenerację.Dużo mi policzyli? Ile Wam liczyli za podobne naprawy? Miejscowość Garwolin:)

#6 OFFLINE   pawel23l

pawel23l
  • 33 postów
  • Dołączył: 02-12-2011
  • Skąd: Gubin[FKR_04SV]

Napisany 14 października 2012 - 19:42

witam
jednak z braku czasu oddałem samochód do warsztatu.Za wymontowanie i zamontowanie roszrusznika policzyli mi 80zl, no i 190 za pełną regenerację.Dużo mi policzyli? Ile Wam liczyli za podobne naprawy? Miejscowość Garwolin:)


220 za zdemontowanie i montaż zregenerowanego rozrusznika. za regenerację nie wiem ile bo nie było tego na rachunku dla mnie
Byla Omega, byla Astra i jest Vectra B 2.0 16V DTI...

#7 OFFLINE   topserwis

topserwis

    sympatyk KKK

  • 2 225 postów
  • Dołączył: 16-10-2011
  • Skąd: okolice Warszawy

Napisany 14 października 2012 - 19:48

IMHO dobra cena, żeby tylko nie okazało się że regeneracja zrobiona "po łebkach". Ja za pełną regenerację płacę ponad 300zł, ale nie ma później w razie czego problemu z reklamacją - nikt mi nie powie że tego akurat nie wymieniał bo było w porządku.

#8 OFFLINE   Robert 33

Robert 33

    3.0 DTI kuleje ale naprawimy!!

  • 1 091 postów
  • Dołączył: 03-02-2008
  • Skąd: Wleń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 17 października 2012 - 08:01

ja rozrusznik wyjmowałem góra bo nie miałem kolektora i głowicy,parszywie odkręca się dolną śrubę od rozrusznika,ja atakowałem z 2 ma przedłużkami i przegubem od dołu. Torx nasadka ale nie pamiętam jaki.