

Czy to koniec silnika 2.0 16V ??????? POMOCY!!!!!
#1
OFFLINE
Napisany 15 września 2007 - 15:23
#2
OFFLINE
Napisany 15 września 2007 - 15:25
"...Z dużymi rozmiarami kół jest jak z condomami w rozmiarze XL - Krótka chwila dobrej autoprezentacji nie jest warta późniejszych kłopotów."
Krzysztof Hołowczyc
#3
OFFLINE
#4
OFFLINE
Napisany 15 września 2007 - 15:31
i czy nie lepiej wymienić silnik co wy na to ???
#5
OFFLINE
Napisany 15 września 2007 - 15:32
#6
OFFLINE
Napisany 15 września 2007 - 15:35
"...Z dużymi rozmiarami kół jest jak z condomami w rozmiarze XL - Krótka chwila dobrej autoprezentacji nie jest warta późniejszych kłopotów."
Krzysztof Hołowczyc
#7
OFFLINE
Napisany 15 września 2007 - 15:39
do jakiś miesiąc temu ją nabiłem za 150 zł
#8
OFFLINE
Napisany 15 września 2007 - 15:41
no właśnie od poniedziałku go zaczynam rozbierać ale co mogło się zepsuć ????
i czy nie lepiej wymienić silnik co wy na to ???
czy wymieniać lepiej to zalezy jesli Ci blok nie strzelił to chyba lepiej go będzie zrobić może taniej nie będzie ale wiesz wtedy że masz dobry silnik i [rawie jak nowy i jeszcze długo polatasz a kupując uzywany nigdy nie wiadomo co trafisz może łądnie chodzic a po miesiącu może go spotkac to samo co twojego czy coś innego. Najpierw wyjmij rozbierz i wtedy sie okaże co lepiej robic
A że sie tak zapytam który to rok i jaki przebieg mniej więcej (nie teoretyczny tylko praktyczny) ma ta omeśka
#9
OFFLINE
Napisany 15 września 2007 - 16:28

Mialem tak kiedys w escorcie, strzelil simering z boku silnika (szczegolow nie pamietam ) i wywalilo pol oleju pod auto w sekundzie.
Moglo cos zachlapac olejem i dlatego tez moze chodzic na 3 gary.
Wazne jest czy szybko zgasiles silnik po zauwazeniu ze oleju duzo ubylo.
#10
OFFLINE
Napisany 15 września 2007 - 22:07
#11
OFFLINE
Napisany 16 września 2007 - 12:26
#12
OFFLINE
Napisany 16 września 2007 - 12:34
#13
OFFLINE
Napisany 16 września 2007 - 18:28
kolektory i miskę musisz od swojego przełożyć bo to te same silniki tyle że w omedze jest on bardziej ekologiczny i przez to słabszya czy wymiana na silnik 2.0 16V 150km z kalibry była by możliwa bo silnik wygląda bardzo podobnie czy elektryka skrzynia i mocowania by sie nadały ????
#14
OFFLINE
Napisany 16 września 2007 - 18:37
Tylko czy na pewno pisze o silniku X20XEV, bo opel wypuszał też silnik 2.0 16V o oznaczeniu X20XER i miał on właśnie 150 KM.kolektory i miskę musisz od swojego przełożyć bo to te same silniki tyle że w omedze jest on bardziej ekologiczny i przez to słabszya czy wymiana na silnik 2.0 16V 150km z kalibry była by możliwa bo silnik wygląda bardzo podobnie czy elektryka skrzynia i mocowania by sie nadały ????
#15
OFFLINE
Napisany 16 września 2007 - 19:03
o taki silnik mi chodzi jest to chyba ten XEV taki mam na myśli
#16
OFFLINE
Napisany 16 września 2007 - 19:16
XER jest dużo cięższy do zdobycia...
#17
OFFLINE
Napisany 18 września 2007 - 18:12

#18
OFFLINE
Napisany 18 września 2007 - 18:34
#19
OFFLINE
#20
OFFLINE
Napisany 19 września 2007 - 07:34
pierścienie - jeśli tłoki całe to jedynie to pozostaje, być może masz juz jajowate cylindry - przyrząd do wymiarowania i będziesz wiedział bo jeśli cylindry sa ok to tylko pierścieniekompresja bycmoze poszła w dól i wywaliło simeringi,
Ps. chodziło mi o silnik X20XE - był w produkcji do 93 roku i był pozbawiony rozwiązań ekologicznych montowany był w VA GT i C GT moc 150 kM, różnice dosłownie niewielkie, z tego co pamiętam inne wałki rozrządu, brak EGR-a, oczywiście miska olejowa. X20XEV jest jego ulepszonym następcą - właśnie o ekologię - koledzy z VU mogą dużo na ten temat powiedzieć bo paru ma te silniki